институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль життєвого сценарію в людській долі

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2006 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Роль життєвого сценарію в людській долі

Зміст
Вступ 3
1. Структуризація часу та гра за Е. Берном. Природа і види життєвих сценаріїв 4
2. Життєві позиції і їх аналіз. Сценарні послання і батьківське програмування 6
3. Сценарії невдах і сценарії переможців 8
Висновок 12
Список використаної літератури 14
Cмотрите также:
Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів

ЗМІСТ Вступ 1. Життєвий цикл товару. 1.1. Поняття Життєвого Циклу товару 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 2. Маркетингові заходи на етапах життєвого циклу товару 2.1. Політика комунікацій 2.2. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 3. Практичне застосування моделі життєвого циклу товару при плануванні маркетингової концепції. Висновки Перелік використаної літератури

Визначення стадій життєвого циклу товарів виробничого підприємства

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. ПОНЯТТЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 4 1.2. ЗАЛЕЖНІСТЬ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІД СТАНУ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ КИЯНИ 17 2.1. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ КИЯНИ 17 2.2. ВРАХУВАННЯ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКЦІЇ У РОБОТІ ВАТ КИЯНИ 21 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Концепції життєвого циклу товару

В представленій роботі докладно розглянуто питання концепції життєвого циклу товару. У першій частині викладено теоретичні аспекти даного питання. У другій розглянуто практичний приклад стадій життєвого циклу медичного препарату „Софтовак” конкретної фірми. Зміст. Вступ. 3 1. Концепції життєвого циклу товару. 4 1.1 Життєвий цикл товару. 4 1.2 Види кривих життєвого циклу товару. 6 1.3. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 10 2. Етапи життєвого циклу товару „Софтовак” фармацевтичної фірми Люпін. 12 2.1 Етап вивчення і розробки.. 12 2.2. Этап выведения продукта на рынок.. 14 2.3. Этап росту. 16 2.4. Етап зрілості. 18 2.5. Етап занепаду. 20 Висновок. 23 Літературні джерела. 24

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклові товарів

Вступ 2 1. Сутність життєвого циклу товару. Види життєвих циклів 4 2. Використання маркетингових інструментів в залежності від життєвого циклу товару 7 Список літератури 16

Концепція життєвого циклу товару фірми

ВСТУП 3 1. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ 5 1.1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.2. Різновиди кривих життєвого циклу товару 11 1.3. Життєвий цикл стилю, моди й фетишу 12 1.4. Критика концепції життєвого циклу товару 14 2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ НА ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 18 2.1. Етап впровадження 18 2.2. Етап зростання 23 2.3. Етап зрілості 25 2.4. Етап спаду 32 ВИСНОВКИ 38 Список використаних джерел 40

Цінова стратегія підприємства з урахуванням життєвого циклу товару

1. Сутність та етапи життєвого циклу товару 3 2. Залежність стратегії маркетингу від етапу життєвого циклу товару 9 3. Мета підприємства на ринку і політика ціноутворення 15 Список використаної літератури 21

Режисерський задум показу мод, сутність і характерні особливості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ОСОБЛИВОСТІ РЕЖИСЕРСЬКОГО ЗАДУМУ 5 1.1 Загальна характеристика режисерського задуму і режисерського сценарію. 5 1.2 Закономірності реалізації режисерського задуму у творчому процесі 9 1.3 Особливості режисерської роботи в організації масових заходів. 12 РОЗДІЛ ІІ ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ РЕЖИСЕРА-ПОСТАНОВНИКА МОДНОГО ПОКАЗУ 16 2.1 Особливості підготовки сценарію показу мод 16 2.2 Історичні аспекти режисерування модного показу після радянського простору на конкретному прикладі. 20 2.3 Особливості роботи режисера-постановника у сучасній індустрії моди 26 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність концепції життєвого циклу туристичного регіону 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу туристичного регіону 10 1.3. Сутність управління життєвого циклу туристичного регіону 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 19 2.1. Характеристика ресурсного потенціалу Київського регіону 19 2.2. Характеристика туристичних потоків Київського туристичного регіону 23 2.3. Аналіз інфраструктури Київського туристичного регіону 30 РОЗДІЛ 3. РОЗПОДІЛ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РЕГІОНУ 41 3.1. Прогноз розвитку кривої життєвого циклу Київського регіону 41 3.2. Пропозиції щодо розвитку туристичного регіону згідно його стадії життєвого циклу 46 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 68

Життєвий цикл проекту

Вступ 3 1. Поняття життєвого циклу проекту 4 2. Фази життєвого циклу проекту 6 3. Життєвий цикл проекту 9 4. Загальні властивості стадій життєвого циклу 11 Висновки 14 Список використаної літератури

Життєвий цикл товару

Вступ 3 Розділ 1. Життєвий цикл товару і його значення 5 1.1.Поняття Життєвого Циклу товару. 5 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 5 1.3. Види кривих життєвого циклу товару. 9 1.4. Реклама і життєвий цикл товару 10 Розділ 2. Аналітичний огляд 16 2.1.Характеристика товару 16 2.2.Разработка товара 17 2.3. Життєвий цикл товару 23 2.4. Визначення попиту 26 Розділ 3. Шляхи удосконалювання організації виробництва 28 3.1.Рекламна діяльність на різних етапах життєвого циклу товару 28 3.2.Методи стимулювання продажів 29 3.3. Канали збуту 30 3.4. Рішення про структуру каналу 32 3.5. Ефективність розробок і пропозицій 33 Висновки і пропозиції 39 Список літератури 42