институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка туристичного ринку Польщі з метою ідентифікації зв’язків у сфері туризму

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Контрольная | Страниц: 32 | Год: 2006 | Размер: 227 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка туристичного ринку Польщі з метою ідентифікації зв’язків у сфері туризму

Зміст

1. Загальна характеристика внутрішнього ринку (економічні, соціальні, політико-правові аспекти) 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Польщі у світову економіку 5
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів 6
3.1. Природно-рекреаційні ресурси та блага 6
3.2. Культурно-історичні ресурси 8
3.3. Туристко-рекреаційне районування 10
4. Оцінка сфери гостинності 14
5. Оцінка туристичного процесу (потоків): динаміка, структура 16
6. Місце Польщі на туристичному ринку світу та регіону 18
7. Стан двосторонніх відносин країни та України (політико-правові, економічні, туристичні формальності) 19
8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 19
9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку країни 23
Висновки 26
Використана література 28
Додатки 30
Додаток 1. Туристичне районування Польщі
Додаток 2. Просторова структура туристичних потоків до Польщі, %
Додаток 3. Туристсько-рекреаційне районування Польщі зі спеціалізацією районів
Cмотрите также:
Оцінка туристичного ринку країни з метою інтенсифікації двосторонніх зв язків в сфері туризму (Австрія)

1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Австрії 3 2. Ступінь інтегрованості ринку Австрії у світову економіку 8 3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів Австрії 10 4. Оцінка сфери гостинності 22 5. Оцінка туристичного процесу Австрії 23 6. Місце країни на туристичному ринку 24 7. Стан двосторонніх відносин України та Австрії 25 8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 25 9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Австрії 28 10. Висновки 29 Список використаної літератури 30

Оцінка туристичного ринку країни з метою інтенсифікації двосторонніх зв язків в сфері туризму (Австрія)

1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Австрії 3 2. Ступінь інтегрованості ринку Австрії у світову економіку 8 3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів Австрії 10 4. Оцінка сфери гостинності 22 5. Оцінка туристичного процесу Австрії 23 6. Місце країни на туристичному ринку 24 7. Стан двосторонніх відносин України та Австрії 25 8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 25 9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Австрії 28 10. Висновки 29 Список використаної літератури 30

Оцінка туристського ринку країни Угорщини з метою інтенсифікації двосторонніх зв’язків в сфері туризму

1. Загальна характеристика внутрішнього ринку(економічні, соціальні, політико-правові аспекти) 3 2. Ступінь інтегрованості ринку Венгрії у світову економіку 5 3. Оцінка туристськоо-рекреаційних ресурсів: 6 5. Оцінка туристичного процесу (потоків): динаміка, структура 15 6. Місце країни на туристичному ринку світу та регіону 17 7. Стан двосторонніх відносин Венгрії та України(політико-правові, економічні, туристичні формальності) 18 8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 22 9. Освоєність туристичними фірмами України Туристичного ринку Угорщини 25 10. Висновки 29 Використана література: 32

Туристичний ринок Польщі

Вступ 3 1. Загальна характеристика Польщі 6 1.1. Фізико-географічна характеристика країни 6 1.2. Короткий нарис історії Польщі 9 1.3. Державно-адміністративний устрій Польщі 20 1.4. Соціально-економічний розвиток 30 2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 48 2.1. Природний потенціал Польщі 48 2.2. Історико-культурні пам’ятки країни 52 3. Характеристика туристичної галузі Польщі 57 3.1. Основні етапи розвитку польського туризму 57 3.2. Аналіз туристичного ринку Польщі 59 Висновки 68

РОЗВИТОК ТУРИЗМУ В ПОЛЬЩІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості географічного положення Польщі 6 1.1. Природно-ресурсний потенціал Польщі 6 1.2. Туристичний та рекреаційний потенціал Польщі 10 Розділ 2. Розвиток туризму в Польщі 16 2.1. Характеристика історично-архітектурних пам'яток 16 2.2. Основні туристично-рекреаційні центри Польщі та їх характеристика 25 Розділ 3. Співпраця України і Польщі в галузі туризму 32 Висновки 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

РОЗВИТОК ТУРИЗМУ В ПОЛЬЩІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості фізико-географічного положення Польщі 6 1.1. Природно-ресурсний потенціал країни 6 1.2. Туристично-рекреаційний потенціал Польщі 10 Розділ 2. Сучасний стан розвитку туризму в Польщі 16 2.1. Характеристика історично-архітектурних пам'яток 16 2.2. Найбільш туристично-рекреаційні центри Польщі та їх характеристика 25 Розділ 3. Співпраця України і Польщі в галузі туризму 32 Висновки 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

ВСТУП 3-5 1. СПОЖИВЧИЙ РИНОК ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ 6-43 1.1. Поняття маркетингу та його напрямки 6-27 1.2. Особливості споживчого ринку у сфері туризму 27-44 2. МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ 45-88 2.1. Методи дослідження споживчого ринку у сфері туризму 45-67 2.2. Вибір методу та організація дослідження споживчого ринку 67-78 2.3. Результати дослідження 78-88 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ УСУНЕННЯ У СПОЖИВЧОМУ РИНКУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ 89-97 ВИСНОВКИ 98-102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 103-106 ДОДАТКИ

Туристичний ринок Єгипту

1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Єгипту 3 2. Ступінь інтегрованості ринку Єгипту в світову економіку 7 3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів: 11 4. Оцінка сфери гостинності 19 5. Оцінка туристичного процесу (потоків) 21 6. Місце Єгипту на туристичному ринку світу, регіону 25 7. Стан двосторонніх відносин Єгипту і України 26 8. Оцінка сучасного стану відносин в сфері туризму 27 9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Єгипту 33 10. Висновки: перспективи розвитку двосторонніх відносин між Єгиптом і Україною та напрямки їх удосконалення 38 Список використаної літератури 40

Туристичні ресурси Польщі

Вступ (актуальність, мета, завдання, огляд літератури, структура та ін.) 3 1.Загальна характеристика Польщі 5 1.1.Фізично-географічна характеристика країни 5 1.2.Короткий нарис історії Польщі 6 1.3.Державно-адміністративний устрій 9 1.4.Соціально-економічний розвиток 12 2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 14 2.1. Природний потенціал Польщі 14 2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 16 3. Характеристика туристичної галузі Польщі: сучасний стан і перспективи розвитку 20 3.1. Основні етапи розвитку туризму в Польщі 20 3.2. Туристичне районування країни 24 3.3. Аналіз туристичного ринку Польщі 29 Висновки 38 Список використаної літератури та джерел 40 Додатки 42 В роботі присутні таблиці, карти, діаграми, зноски, авторські висновки та пропозиції

АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика чинників, які впливають на туризм 7 1.1. Загальноекономічні чинники 8 1.2. Соціально-демографічні чинники 10 1.3. Чинники культурного порядку 12 1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 15 1.5. Податкове стимулювання як чинник розвитку туризму в Україні 19 Розділ 2. Аналіз розвитку туристичного ринку України 27 2.1. Оцінка стану туристичного ринку України 28 2.2. Шляхи розвитку українського туристичного сектору 37 2.3. Співробітництво України з ЄС у галузі розвитку туризму 48 Розділ 3. Проблеми та шляхи пожвавлення сучасного національного ринку туризму 71 3.1. Проблеми національного ринку туризму 71 3.2. Чинники пожвавлення сучасного національного ринку туризму 76 Висновки 91 Список використаної літератури 94 ДОДАТКИ 99