институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виховання морально-вольових рис особистості у дітей старшого дошкільного віку під час фізичних розваг

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Диплом | Страниц: 92 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Виховання морально-вольових рис особистості у дітей старшого дошкільного віку під час фізичних розваг

ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМАТИКИ 7
1.1 Морально-вольові риси особистості 7
1.2 Особливості розвитку вольових рис у дітей дошкільного віку 22
1.3 Зміст та методи проведення фізичних розваг в старшій групі дошкільного віку 35

РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА 48
2.1 Стан роботи ДНЗ з виховання морально-вольових рис особистості в процесі фізичного виховання (констатуючий експеримент) 48
2.2 Методика проведення фізичних розваг з дітьми старшого дошкільного віку (формувальний експеримент) 54
2.3 Перевірка ефективності експериментальної роботи (контрольний експеримент) 72

ВИСНОВКИ 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТОК 88

Cмотрите также:
Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 4 1.1. Основи психологічної та педагогічної літератури присвяченої питанню морально-екологічного виховання дітей-дошкільників 4 1.2. Формування у дітей старшого дошкільного віку поведінки мотивованої природознавчими народними традиціями 11 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗОБРАЖУВАНОЮ ОПИСУ ТА ВІДОБРАЖЕННЮ НАРОДНИХ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТРАДИЦІЙ 19 2.1. Аналіз відповідних програм 19 2.2. Особливості сприйняття та вираження дошкільниками природознавчих традицій 26 Висновки до другого розділу 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Моральне виховання дітей

ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33

Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

Народні рухливі ігри як засіб національного виховання у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ 7 НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР 7 1.1 Фізичне виховання як компонент народної педагогіки 7 1.2 Гра у фізичному вихованні 16 1.3 Місце і роль фізичної культури в загальній системі виховання дітей дошкільного віку 26 РОЗДІЛ ІІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 35 2.1. Формування особистості дошкільника в процесі занять фізичними вправами 35 2.2 Фізкультурні заняття з використанням народних ігор як основна форма організованого систематичного навчання дітей рухів 40 РОЗДІЛ ІІІ ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ НАРОДНОГО ТА РУХЛИВОГО МАТЕРІАЛУ НА СТАН ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 56 3.1. Ефективність використання народного й рухливого ігрового матеріалу у фізичному вихованні старших дошкільників 56 3.2. Методичні рекомендації щодо використання народних і рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей 67 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 86 ДОДАТОК 94

Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю

Вступ 4 Розділ 1. Сімейна атмосфера та її вплив на створення уявлення сім’ї у дітей старшого дошкільного віку 6 1.2 Формування у дошкільнят уявлень про родину 6 1.2. Сімейний бюджет родини 11 1.3. Статеве виховання 14 Розділ 2. Практична частина 21 Список використаної літератури 28