институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування розвитку підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Планування розвитку підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи фінансового планування на підприємстві 5
1.1 Сутність фінансового планування, його необхідність і роль в умовах ринкових 5
1.2 Методи фінансового планування на підприємстві 9
РОЗДІЛ 2 Оцінка фінансових можливостей підприємства 12
2.1 Загальна характеристика ТОВ «Бритиш Моторс Україна» 12
2.2 Аналіз виконання фінансових планів 14
2.3 Діагностика ймовірності банкрутства підприємства 17
РОЗДІЛ 3 Планування фінансового розвитку підприємства 22
3.1 Розрахунок планових фінансових показників 22
3.2 Оцінка планових показників фінансової стійкості й платоспроможності 25
ВИСНОВКИ 28
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
ДОДАТКИ 31
Cмотрите также:
Планування як функція управління підприємством

Вступ 4 Розділ 1. Поняття та сутність планування розвитку підприємства 5 1.1. Планування – центральна функція управління підприємством 5 1.2. Принципи планування розвитку підприємства 7 1.3. Організаційні структури розвитку підприємства 10 Розділ 2. Дослідження планування розвитку ТОВ «Назва» 14 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Назва» 14 2.2. Планування розвитку підприємства 16 Розділ 3. Шляхи підвищення планування розвитку ТОВ «Назва» 21 Висновки 26 Список використаних джерел 27 Додатки 28

ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5 1.1. Сутність планування: поняття та види 5 1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10 Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20 2.1. Значення планування для управління підприємством 20 2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22 Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29 3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29 3.2. Служба планування на підприємстві 31 ЗАДАЧА 33 Висновки 39 Список використаної літератури 41

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Сутність та поняття стратегії розвитку підприємства 5 1.2. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 7 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПРИДНІПРОВСЬКІЙ ТЕС 14 2.1. Коротка характеристика Придніпровської ТЕС 14 2.2. Визначення сфери діяльності і вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства 17 2.3. Розробка стратегії розвитку підприємства 21 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40

Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5 1.2. Цілі організації стратегічного планування 9 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22 2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22 2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28 3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28 3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31 3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31 3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35 3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37 3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55

Формування стратегії розвитку підприємства

В роботі багато графічного матеріалу Вступ 4 1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7 1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7 1.2. Стратегічний набір 11 1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13 2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20 2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20 2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28 3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34 3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34 3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „...”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 76 Висновки до розділу 2 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88 Додатки 94 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «...» 94 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „..” 95 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 98 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 115

Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11 1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26 2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40 2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50 3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50 3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72-78

Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „Іквел”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 79 Висновки до розділу 2 86 Висновки 88 Список використаних джерел 91 Додатки 97 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «Іквел» 97 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „Іквел” 98 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 101 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 118

Планування розвитку діяльності підприємства в ринкових умовах

ВСТУП 1. Цілі та значення планування на підприємстві 2. Основні розділи і показники плану розвитку підприємства 3. Особливості складання виробничої програми підприємства 4. Напрями вдосконалення планової роботи підприємств ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ