институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Менеджмент персоналу («Ерсте Банк» )

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 26 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Менеджмент персоналу («Ерсте Банк» )

Завдання №1 3
Дати загальну характеристику організації:
- повна назва організації;
- галузева належність;
- форма власності;
- основні види продукції, що виробляються, виконувані послуги;
- загальна чисельність персоналу (включаючи чисельність працівників територіально відокремлених частин: філій, відділень, цехів, інститутів);
- показники обсягів діяльності за минулий звітний рік: товарна продукція, обсяги продажу, вартість наданих замовникам послуг, вартість виконаних науково-дослідних робіт тощо.
Завдання №2 13
3.1 Вивчити і описати методи професійного підбору різних категорій персоналу, які застосовуються в організації, оцінити їх ефективність. Виявити недоліки та розробити рекомендації щодо удосконалення професійного підбору персоналу в організації.
3.2. Описати, якими методами, засобами регулюється використання робочого часу в організації, включити до звіту фактичний баланс використання робочого часу за минулий звітний рік. Виявити недоліки у регулюванні робочого часу та розробити рекомендації щодо підвищення ефективності його використання.
Список використаної літератури 26

Cмотрите также:
Діяльність комерційного банку з участю іноземного капіталу на базі Ерсте-банк (2-й розділ дипломної роботи)

РОЗДІЛ 2 2 2.1.Аналіз оцінки іноземного інвестування в Українські банки 2 2.2.Оцінка впливу іноземного капіталу на показники та напрями діяльності ВАТ "Єрсте Банк" 12 Список літератури 29 Додатки

Контрольна робота менеджмент персоналу

1. Чинники стратегії та політики менеджменту персоналу 3 2. Планування трудової кар'єри в організації 8 3. Методи оцінювання персоналу 15 Література 19

Менеджмент персоналу

Зміст Вступ 3 1. Кадрова політика та її суть 4 2. Показники обороту, плинності і стабільності персоналу 8 3. Професійний відбір персоналу 12 4. Оцінка керівників 16 Висновки 21 Список використаної літератури 23

Менеджмент персоналу

Вступ 3 1 Діагностика підприємства ТОВ “Терміт” 4 2 Система адміністративно-правового регулювання діяльності персоналу 11 Назва нормативно-правового документу 13 3 Планування потреб в персоналі на ТОВ “Терміт” 14 4 Система стимулювання та мотивації персоналу 16 5 Аналіз структури персоналу 20 ВИСНОВКИ 28 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 30

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ

На підприємстві збільшилась плинність персоналу, що негативно впливає на ефективність праці. Як менеджер розробіть перелік дій зі стабілізації плинності персоналу.

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43