институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування граматичної правильності мовлення дітей засобами лінгвістичної казки

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Формування граматичної правильності мовлення дітей засобами лінгвістичної казки

ВСТУП 3

РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ 5
1.1 Особливості розвитку мовлення старших дошкільників 5
1.2 Вплив малих форм фолькльору на розвиток мовлення старших дошкільників 11
1.2 Особливості розуміння малих форм фолькльору старшими дошкільниками 13

РОЗДІЛ ІІ
ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ КАЗКИ 18
2.1 Методика використання казки в формуванні граматичної правильності мови старших дошкільників 18
2.2 Аналіз дослідно-експерементальної роботи з формування граматичної правильності мовлення дітей засобами казки 25
2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження 30

ВИСНОВКИ 35
СПИСКО ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37


Cмотрите также:
ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7 1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17 1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34 Висновок до розділу 44 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64 Висновок до розділу 69 Висновки 70 Список використаної літератури 73 Додатки 80

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Зміст Вступ 2 1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7 2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20 3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28 Особливості спілкування дитини 30 4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34 5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42 Висновки і педагогічні рекомендації 45 Список використаної літератури 48 Додатки 52

Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)

Вступ 3 Розділ 1. 3 1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3 1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12 1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16 1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19 1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31 Висновок до розділу 45 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48 Висновки 48 Список використаної літератури 49 Додатки 56

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Особливості оволодіння математичними знаннями та навичками у процесі навчання учнів спеціальних шкіл (дітей з тяжкими вадами мовлення)

Вступ 3 1. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості. Порушення мовлення 5 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 5 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 7 2. Стратегії освоєння мови дітьми 9 2.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 9 2.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 13 3. Навчання математиці дітей з важкими вадами мовлення 17 3.1. Особливості уявлень дітей з вадами мовлення у галузі математики 17 3.2. Значення арифметичних задач у навчанні дітей з порушеннями мовлення елементам математики 19 3.3. Методика навчання дітей спеціалізованої групи розв’язуванню задач 21 3.4. Методичний матеріал для розв’язування арифметичних задач 24 Висновки 28 Список використаної літератури 31 Додатки 33

Особливості виховання дітей з порушенням мовлення

Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30

Розвиток монологічної компетенції дошкільника в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 4 1.1. Проблема формування монологічного мовлення у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній літературі 4 1.2. Психологічні особливості розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.3. Роль картини у розвитку мовлення дошкільників. Методика організації роботи з навчання розповідання за сюжетною дидактичною картиною дітей старшого дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2 24 2.1. Особливості монологічного мовлення дітей 5 – 6 року життя 24 2.2. Організація роботи з формування монологічного мовлення дошкільників 5 – 6 року життя в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами 29 2.3. Рівень сформованості монологічного мовлення дітей в результаті проведеної роботи 40 ВИСНОВКИ 44 ЛІТЕРАТУРА 49 ДОДАТКИ 52

Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”

ТУП 6 Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10 1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10 1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21 1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23 1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28 1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36 Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42 2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42 2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45 Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.2. Навчання зв’язному мовленню 62 3.3. Результати експериментального навчання. 69 3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71 Висновки 73 Список літературних джерел 75 Додатки................................

Розвиток мовлення у дітей 2 року життя

Вступ 2 1. Характеристика мовлення дітей 2-го року життя 3 2. Розвиток всіх сторін мовлення у дітей 2-го року життя 5 3. Методика розвитку мовлення 2-го року життя 8 Висновки 13 Список використаної літератури 14