институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аномальна дитина. Види дитячих аномалій

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Аномальна дитина. Види дитячих аномалій


Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи дослідження аномального розвитку дитини 5
1.1 Загальна характеристика аномального розвитку особистості та причини його виникнення 5
1.2 Стан дослідження аномального розвитку особистості 8
1.3 Особливості фізичного розвитку аномальних дітей 10
Розділ ІІ. Корекційно-педагогічна робота з аномальною дитиною 14
2.1 Система корекційного впливу вчителя-дефектолога на аномальну дитину 14
2.2 Специфіка роботи з сім’єю яка виховує аномальну дитину 16
2.3 Комплекс тренігових вправ щодо поліпшення соціальної адаптації аномальних дітей 21
Висновки 26
Список використаної літератури 28

Cмотрите также:
Профілактичні лікарняні заходи в дитячих закладах

Вступ 2 1. Фактори, що зумовлюють необхідність проведення профілактичних заходів у дитячих закладах 5 2. Основні види профілактичних робіт, що проводяться в дошкільних та навчальних дитячих закладах 6 3. Класифікація дошкільних дитячих закладів 9 4. Особливості проведення профілактичних робіт в дошкільних дитячих закладах 11 5. Загальні вимоги до розміщення дитячих закладів 13 6. Гігієнічні вимоги до території 14 7. Мікроклімат та освітлення у приміщеннях дитячих закладів 15 8. Перевірка стану здоров я працюючих у дитячих закладах (медогляди) 20 Висновки 22 Література 24

Психологічні вивчення аномалій особистості у дітей та підлітків з ознаками затримки психічного розвитку

Вступ 2 І. Психологічні аномалії особистості та їх вираженість у дітей та підлітків 4 1.1 Аномалії особистості та їх дослідження в психології 4 1.2 Проблема аномалій особистості у віковій психології 17 ІІ. Основи психологічного вивчення аномалій особистості у дітей дошкільного і молдшого шкільного віку з ознаками ЗПР 44 2.1 Діагностичні методики 44 2.2 Затримка психічного розвитку та її прояви у дитячому віці 53 2.3 Дослідження та вивчення особистісних аномалій у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з ознаками ЗПР в спеціальній психології 64 2.4 Психологічне дослідження аномалій мовленевої компетентності у дітей молодшого шкільного віку з ознаками ЗПР 103 2.4.1 Актуальність, мета, завдання дослідження 103 2.4.2 Методи дослідження 105 2.4.3 Результати дослідження 107 2.4.4 Висновки дослідження 110 Висновки 113 Додатки 115 Список використаної літератури 123

Софія Федорівна Русова про гру

Вступ 2 1. Життя та педагогічна діяльність С. Ф. Русової. 9 2. Педагогічна система С. Ф. Русової. 17 А) С.Ф. Русова – основоположник української дошкільної педагогіки. 17 Б) С.Ф. Русова про націоналізацію дитячих садків. 18 В) С. Ф. Русова про шкільну програму освіти. 21 3. С.Ф. Русова про гру. 24 А) Про виховний вплив ігор. 24 Б) Про види ігор. 26 В) Про народні дитячі забавки. 29 Г) Про значення дитячих ігор. 32 Висновки 34 Список використаної літератури 37

Вплив психотравми на формування невротичного розладу

курсова робота Предмет: дитяча психологія та патопсихологія Зміст Розділ І. Сучасні теорії невротичних розладів 4 1.1. Визначення неврозу 4 1.2 Класифікація неврозів 5 1.3 Клінічна картина дитячих неврозів 7 Розділ II. Формування дитячих неврозів 11 2.1 Етіологія і патогенез неврозів 11 2.2 Основні фактори формування дитячих неврозів 17 Розділ ІІІ. Методологія емпіричного дослідження і інтерпретація результатів 25 Висновки 28 Список використаної літератури: 30-32 Метод інтерв’ю приймався для визначення впливу психотравми на виникнення невротичних розладів у дітей, тому було використане вільне інтерв’ю.

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ 4 1.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 4 1.2. ПРАКТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 2. ВІДНОСИНИ, ВЗАЄМИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ 10 2.1. ПОНЯТТЯ ВІДНОСИН ТА ВЗАЄМИН У КОЛЕКТИВАХ 10 2.2. ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ВЗАЄМИН ДОШКІЛЬНИКІВ 13 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Суть конкуренції та її види

Вступ 2 1. Суть конкуренції 3 2. Види конкуренції 6 2.1. Досконала та недосконала конкуренція 6 2.2. Цінова та нецінова конкуренція 8 2.3. Сумлінна та несумлінна конкуренція 10 3. Нецінова конкуренція на ринку дитячих соків м. Києва 12 Висновки 16 Джерела та література 17

Психологічний аналіз дитячих вчинків (Практична)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНИХ ВЧИНКІВ ДІТЕЙ 6 1.1. Поняття вчинку і моралі 6 1.2. Моральність у вихованні дошкільників 10 1.3. Сутність і механізми формування моральних вчинків дітей 15 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДИТЯЧИХ ВЧИНКІВ (ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ) 25 2.1. Методики дослідження 25 2.2. Аналіз отриманих результатів 28 2.3. Корекційна програма для покращення поведінки дітей, їх вчинків 31 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

Контрольна з правознавства

1. Поняття правової поведінки 3 2. Договір житлового права 9 3. Задача: 19 Ситуація: Семенова народила дитину. Перебуваючі у лікарні її дитина захворіла і лікар призначив їх вигрівання під спеціальною лампою. Під час процедури лампа зірвалась зі штативу і впала на дитину. Дитина від опіків лампи померла. Семенова подала на працівників лікарні в суд, так як вважає, що це було вбивство її дитини, тому що під час процедури неподалік знаходилась медсестра, яка яка своєчасно не виконала свої обов’язки, а няня яка відповідає за обігрівальний прилад не прікрипила як слід до штативу лампу, яка впала на дитину. Керівництво лікарні відмовилось від обвинувачень, вважаючи що це був нещасний випадок, а не вбивство. Література 24

Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю

План. Вступ 3 1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6 2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8 3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19 4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21 5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22 Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Використана література. 25 Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю. Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю. Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина. Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.

Робота логопеда у дошкільних закладах (Логопедія)

Зміст Вступ 3 I. Види мовних порушень 4 1.1. Легкі та важкі види мовних порушень та їхній влив на формування особистості дитини 4 1.2. Ознаки порушень мовлення, які свідчать про необхідність логопедичної допомоги 6 1.3. Види спеціальних навчально-виховних закладів для дітей з вадами мови 8 II. Основні напрями роботи логопеда у дошкільному виховному закладі 9 2.1. Характеристика дітей логопедичних груп дитячих садків 9 2.2. Методика формування основних напрямів програми психокорекційних занять 14 2.3. Комплекси психорозвиваючих вправ для роботи з дітьми логопедичних груп 17 III. Ігротерапія, як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 19 3.1. Логопедичні ігри для дошкільників 19 3.2. Піскова ігротерапія 26 3.3. Логопедична ритміка 28 Висновок 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33