институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вклад у розвиток школи «наукового управління» Френка та Ліліан Гілбрет

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 16 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Вклад у розвиток школи «наукового управління» Френка та Ліліан Гілбрет

Вступ 3
1. Історія розвитку науки «управління трудовими ресурсами» 4
2. Сутність наукового менеджменту 6
3. Послідовники Тейлора – Ліліан та Френк Гілбред 9
Висновки 14
Список використаних джерел 16

Cмотрите также:
Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ххх” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ххх” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ххх” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ххх” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ххх” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства на прикладі ТОВ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ Назва ” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ Назва ” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ Назва ” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ Назва ” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

Історія розвитку теорії управління та менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Зародження і розвиток менеджменту 5 2. Наукові школи в менеджменті 9 2.1. Школа наукового управління 11 2.2. Класична школа 13 2.3. Школа руху за гуманні стосунки 17 2.4. Школа виробничої демократії 20 2.5. Школа поведінкових наук 22 3. Сучасні концепції менеджменту 26 4. Зародження та розвиток наукових досліджень менеджменту в Україні 35 4.1. Внесок у розвиток світової науки менеджменту українських науковців дореволюційної доби 35 4.2. Розвиток науки управління в Україні в період існування СРСР 37 4.3. Напрями наукового формування сучасної вітчизняної моделі менеджменту 47 Висновки 50 Список використаної літератури 52

ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 4 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 7 2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 15 2.2. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 22 3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 29 3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на підприємстві 29 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження школи адміністративного управління в діяльності підприємства 33 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 41 ДОДАТКИ 43

Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 25 2.3. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 30 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ В ПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 45 3.1. Недоліки у використанні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 45 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення застосування принципів школи адміністративного управління в системі управління туристичним підприємством відповідно до теорії адміністративного менеджменту 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

Впровадження школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 5 1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 19 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства 27 2.3. Діагностика застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 32 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 47 3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на туристичному підприємстві 47 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження принципів школи адміністративного управління в діяльності туристичного підприємства 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68-71

Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5 1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7 Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8 2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8 2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10 Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15 3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15 3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21 3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30 3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35 Висновок 45 Список використаної літератури 46 Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології. Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології. Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів. Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження: 1. Опрацювати аналіз методичної літератури. 2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології. 3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів. 4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології. 5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми. Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.

Вклад духовенства в розвиток благодійної діяльності

Зміст 1. Вклад духовенства в розвиток благодійної діяльності 3 2. Виникнення й розвиток мір громадського опікування й посилення державної участі в ній 9 Список використаної літератури 16

Вклад духовенства в розвиток благодійної діяльності

Зміст 1. Вклад духовенства в розвиток благодійної діяльності 3 2. Виникнення й розвиток мір громадського опікування й посилення державної участі в ній 9 Список використаної літератури 16

Перші економічні школи.Типи ринкових структур

1. Перші економічні школи (школа меркантилістів та школа фізіократів) та їх вклад у розвиток економічної науки 3 Вступ 3 1.1. Загальна характеристика економічних поглядів фізіократів 4 1.2. Теорія меркантилізму 5 Висновки 8 2. Типи ринкових структур. Олігополія 9 Вступ 9 2.1. Характерні ознаки олігополії 10 2.2. Особливості поведінки олігополіста на ринку 12 Висновки 14 Тести 15 Задача: 15 Список літератури 17