институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: SWOT - аналіз Середньої художньої школи ім. Шевченко

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Практика | Страниц: 20 | Год: 2006 | Размер: 45 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

SWOT - аналіз Середньої художньої школи ім. Шевченко

SWOT - аналіз Середньої художньої школи ім. Шевченко
Висновки
Література
Додаток. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ
Cмотрите также:
Становлення української професійної художньої школи

Зміст 1. Наукові відкриття епохи Відродження 3 2. Становлення української професійної художньої школи 8 Список використаної літератури 13

Становлення української професійної художньої школи

Зміст 1. Наукові відкриття епохи Відродження 3 2. Становлення української професійної художньої школи 8 Список використаної літератури 13

К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Нова серія навчально-методичних комплексів як один із варіантів розвитку інтересу учнів середніх класів до вивчення англійської мови 5 1.1. English through Communication (для початкового та середнього ступенів середньої загальноосвітньої школи) 5 1.2. Полілог з казковим сюжетом як основний навчальний текст підручника "English through Communication" для 5-го класу середньої школи 12 1.3. Система ігрових вправ у підручнику English through Communication для 5-го класу середньої школи 20 Розділ 2. К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови 28 2.1. Урок-КВК "Who Knows English Proverbs Best?" 28 2.2. КВК у старших класах середньої школи 31 Резюме 38 Список використаної літератури 39

Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти

Вступ 3 1. Становлення та розвиток сім’ї як суспільного інституту 5 2. Співпраця вчителів, батьків і громадськості у вихованні дітей 12 2.1. Виховна функція сім’ї 12 2.2. Форми співробітництва школи і сім ї у вихованні дітей 15 2.3 Основні питання спільної роботи родини й школи 20 2.4. Принципи гуманістичної педагогіки 25 3. Індивідуальна робота школи з батьками 27 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Роль творчості Шевченко у становленні української культури

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Біографія Тараса Шевченко 5 1.1. Значення біографії в творчості Т. Г. Шевченко 5 1.2. Рання творчість Т.Г. Шевченко 7 2. Значення Тараса Григоровича Шевченка в українській культурі 17 2.1. Світове значення творчості 17 2.2. Т.Г. Шевченко – видатне явище української культури 18 Висновки 20 Список використаних джерел 21

"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12 1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26 2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26 2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи

Основні етапи роботи 2 Навчально-методичні матеріали 2 1. Виконання роботи. 7 2.Інформаційний масив 40 3.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 ДОДАТКИ 51 Додаток А 51 Додаток Б 52-58 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи: педагогічного персоналу; адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи.

Шляхи розвитку сприймання та розуміння художньої літератури

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 6 1.1. Сприймання та розуміння художньої літератури як необхідні складові правильного читання 6 1.2. Особливості сприймання та розуміння школярами художньої літератури 9 1.3. Уява та її значення у сприйманні та розумінні художньої літератури 11 2. Практичні засади розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 15 2.1. Дидактичні методи розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художнього тексту 15 2.2. Розробки уроків з розвитку здатності школярів сприймання та розуміння художньої літератури 21 Висновки 40 Список використаної літератури 42

Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи

Основні етапи роботи 2 1. Навчально-методичні матеріали 2 2. Виконання завдання. 5 3.Інформаційний масив 39 4.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 Додаток А 51 Додаток Б 52 Додаток В. 57-61 Основні етапи роботи 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи:  педагогічного персоналу;  адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи.

Розлучення

Реферат рівня середньої школи