институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Обгрунтування раціонального ресурсного забезпечення сфери реалізації продукції підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Диплом | Страниц: 101 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Обгрунтування раціонального ресурсного забезпечення сфери реалізації продукції підприємства


Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні основи раціональної організації процесу реалізації продукції підприємства 6
1.1.Сутність ресурсного забезпечення сфери реалізації продукції підприємства 6
1.2.Діагностика ресурсного забезпечення 15
1.3.Вдосконалення системи планування ресурсного забезпечення сфери реалізації продукції як одна із складових ефективного управління 25
Розділ 2.Аналіз господарської діяльності підприємства ТОВ «Авант Трейд» та діючої системи ресурсного забезпечення реалізації продукції 32
2.1.Техніко-економічна характеристика ТОВ «Авант Трейд» 32
2.2.Аналіз основних показників діяльності підприємства 42
2.3.Характеристика процесу реалізації продукції на підприємстві ТОВ «Авант Трейд» та аналіз його ресурсного забезпечення 48
Розділ 3.Обгрунтування господарських рішень з раціоналізації ресурсного забезпечення реалізації продукції на підприємстві ТОВ «Авант Трейд» 65
3.1.Обґрунтування пропозицій щодо удосконалення організації та управління ресурсним забезпеченням реалізації продукції на підприємстві ТОВ «Авант Трейд» 65
3.2.Сутність запропонованих заходів і рекомендацій 71
3.3.Економічне обґрунтування доцільності впровадження запропонованих заходів і рекомендацій з раціонального ресурсного забезпечення сфери реалізації продукції підприємства ТОВ «Авант Трейд» 76
Висновки 86
Список літератури 91
Додатки 97

Cмотрите также:
Стан і динаміка змін фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні

Вступ 3 Розділ І. Теоретично-методологічні основи дослідження фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів і заходів 5 1.2. Соціально-культурні видатки в Україні 5 1.2. Поняття ресурсного забезпечення закладів соціально-культурної сфери 6 1.3. Видатки на культуру і мистецтво 8 Розділ ІІ. Аналіз стану і динаміка змін фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні 12 2.1. Порядок фінансування сфери культурних закладів та заходів в Україні 12 2.2. Аналіз поточної ситуації в сфері фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів 18 2.3. Аналіз динаміки змін фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні 23 Розділ ІІІ. Напрямки удосконалення фінансового і ресурсного забезпечення соціально-культурних процесів в Україні 29 3.1. Проблеми культурної сфери України 29 3.2. Напрямки удосконалення бюджетного фінансування соціально-культурних заходів України 36 3.3. Зарубіжний досвід залучення позабюджетних коштів на розвиток культури та умови його застосування в Україні 40 Висновки 48 Список використаних джерел 50

Економічне обґрунтування ресурсної політики підприємства

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Ресурси підприємства та їх різновиди 7 1.2 Методи визначення обсягу та ефективності використання ресурсів підприємства 13 Висновки до розділу 1 32 2 АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «ДАТАГРУП» 33 2.1 Загальна характеристика підприємства 33 2.2 Аналіз виробництва та реалізації продукції 36 2.3 Аналіз витрат виробництва 40 2.4 Аналіз платоспроможності та фінансових результатів підприємства 42 Висновок до розділу 2 53 3 АНАЛІЗ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 54 3.1 Характеристика кадрового забезпечення ЗАТ «Датагруп» 54 3.2 Оцінка рівня ефективності використання основних та оборотних засобів 56 Висновки до розділу 3 62 4 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 63 4.1 Програма заходів підприємства щодо підвищення ефективності ресурсного забезпечення 63 4.2. Економічне обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності ресурсного забезпечення 72 Висновки до 4 розділу 83 ВИСНОВКИ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 88 Додаток А 91 Баланс ЗАТ «Датагруп» за 2007 рік 91 Додаток Б 94 Звіт про фінансові результати по ЗАТ «Датагруп» за 2007 рік 94 Додаток В 96 Баланс по ЗАТ «Датагруп» за 2006 рік 96 Додаток Г 98 Звіт про фінансові результати по ЗАТ «Датагруп» за 2006 рік 98

Форми та використання виручки від реалізації продукції.

Зміст ВСТУП 1. Отримання виручки від реалізації продукції – основна задача промислового підприємства 1.1. Правова основа реалізації продукції 1.2. Поняття реалізації продукції і виручки від реалізації . Оптова і роздрібна торгівля 2. Облік виручки від реалізації продукції 2.1. Відображення в бухгалтерському обліку виручки від реалізації продукції 2.2. Визнання факту отримання виручки від реалізації 3. Відображення виторгу від реалізації продукції у фінансовій звітності підприємства Висновок Список літератури

Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13 1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43 2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43 2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62 2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80 3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107

Резерви та шляхи збільшення грошових надходжень від реалізації продукції

Зміст Стор. Вступ 3 1. Резерви та шляхи збільшення грошових надходжень від реалізації продукції 5 1.1 Сутність грошових надходжень від реалізації продукції 5 1.2 Резерви збільшення грошових надходжень від реалізації продукції 10 1.3 Нормативно – правове забезпечення процесу управління грошовими надходженнями від реалізації продукції 14 2. Оцінка грошових надходжень від реалізації продукції СТ “Лемеші” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Оцінка фінансового стану підприємства 20 2.3 Аналіз складу та структури грошових надходжень від реалізації продукції 27 3. Шляхи збільшення грошових надходжень на підприємстві СТ “Лемеші” 33 Висновки 40 Література 42 Додатки 45

Аналіз виконання плану з обсягу реалізації продукції підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1. Економічна сутність аналізу виконання плану з обсягу реалізації продукції 5 1.2. Фактори, які впливають на обсяг реалізації продукції 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва") 12 2.1 Аналіз динаміки обсягу реалізації продукції 12 2.2. Аналіз впливу факторів на зміну обсягу реалізації продукції 21 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення обсягу реалізації продукції 24 3.2. Шляхи удосконалення реалізації продукції 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 38

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)

ВСТУП 3 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23 2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26 2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ

Оптимізація структури ресурсного потенціалу підприємства та шляхи її підвищення

Зміст Вступ 3 1. Ефективність виробничо-ресурсного потенціалу підприємства: фактори впливу та критерії оцінки 4 2. Шляхи підвищення ресурсного забезпечення розвитку підприємств в сучасних умовах господарювання 13 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Методичні основи обліку реалізації продукції

Вступ 3 Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12 1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16 Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24 2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24 2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31 Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36 3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36 3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39 3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46 Висновки та пропозиції 50 Список використаної літератури 53 Додатки 561

Формування стратегії підприємства на засадах ресурсного підходу + Доповідь

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти розробки загальнокорпоративної стратегії підприємства 7 1.1. Сутність та особливості розробки загальнокорпоративної стратегії підприємства 7 1.2. Етапи розробки загальнокорпоративної стратегії 14 1.3. Стратегічний інструментарій розробки загальнокорпоративної стратегії 21 1.4. Значення інтеграції ресурсного та ринкового підходу для стратегічного управління підприємством 30 Розділ 2. Комплексний аналіз забезпечення реалізації стратегічних рішень ЗАТ «Отіс» 36 2.1. Загальна характеристика ЗАТ «Отіс» 36 2.2. Аналіз впливу зовнішнього середовища ЗАТ «Отіс» на формування стратегічних рішень 46 2.3. Аналіз внутрішнього середовища діяльності компанії 58 Розділ 3. Пропозиції щодо удосконалення елементів загальнокорпоративної стратегії ЗАТ «Отіс» 73 3.1. Основні елементи проекту «Концепція забезпечення якості виробництва ЗАТ «Отіс» 73 3.2. Ресурсне забезпечення реалізації стратегічного проекту 89 3.3. Фінансове прогнозування результатів реалізації проекту щодо удосконалення загальнокорпоративної стратегії ЗАТ «Отіс» 100 Висновки 106 Список використаних джерел 109 Додатки 115