институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Взаємозв'язок дитячого садка і сім’ї в естетичному вихованні дітей

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 59 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Взаємозв'язок дитячого садка і сім’ї в естетичному вихованні дітей


Вступ 3
Розділ І. Аналіз літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей старшого дошкільного віку 5
Розділ ІІ. Роль родини у розвитку особистості й обдарованості дошкільника 11
2.1. Родина як об'єкт психологічного дослідження 11
2.2. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 13
Розділ ІІІ. Розвиток обдарованості у дітей засобами образотворчого мистецтва 19
Розділ ІV. Проведення експерименту та аналіз результатів естетичного виховання 23
4.1. Констатуючий експеримент 24
4.2. Формуючий експеримент 31
4.3. Аналіз результатів проведеної роботи 36
Висновки та рекомендації 42
Література 44
Додатки 51

Cмотрите также:
Форми, методи та прийоми роботи по ознайомленню дітей з декоративно-прикладним мистецтвом (методика зображувальної діяльності)

Вступ 3 1. Значення декоративно-прикладного мистецтва в естетичному вихованні дітей дошкільного віку 3 2. Форми та методи ознайомлення дітей з творами декоративно-прикладного мистецтва 6 Висновок 9 Література 10

Методика викладання образотворчого мистецтва

1. Характеристика засобів виразності творів живопису 3 2. Особливості сприймання і розуміння дітьми дошкільного віку художнього образу в творах живопису 6 3. Завдання ознайомлення з живописом в варіативній програмі дитячого садка 17 4. Аналіз змісту та виразності малюнків дітей експериментальної та контрольної груп 19 5. Шляхи збагачення змісту і виразності дитячого малюнка 25 6. Порівняльний аналіз змісту та виразності дитячого малюнка експериментальної та контрольної груп. Прояви мистецької творчості дитини 28 7. Висновки та педагогічні рекомендації 30 8. Список використаної літератури 30

Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів

Вступ І. Теоретичні основи морально-естетичного виховання школярів. 1.1. Моральне виховання. 1.2. Естетичне виховання. ІІ. Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів. 2.1. Дитячий фольклор та його жанри. 2.2. Фольклор у вихованні культури поведінки школярів. 2.3. Виховання усвідомлення краси слова засобами усної народної творчості. ІІІ. Можливості використання фольклору як могутнього засобу морально-естетичного виховання з точки зору педагогічного та наукового досвіду. 3.1. Історична роль фольклору у морально-естетичному вихованні школярів. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.

Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського

Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72

Екскурсія-огляд як засіб формування лексичної компетентності дошкільника

ВСТУП 2 1. Особливості лексичного розвитку дітей дошкільного віку; завдання словникової роботи 3 2. Характеристика методів розвитку словника 17 3. Методика проведення екскурсій-оглядів в різних вікових групах 18 ВИСНОВОК 24 Література 26 Додаток 27 Конспект заняття по ознайомленню з музеєм дитячого садка 27

Аналіз господарчої діяльності дошкільного закладу

Зміст Щоденник 3 Загальна характеристика дитячого закладу 5 Аналіз господарчої діяльності дошкільного закладу 7 Аналіз роботи психолога дитячого садка №74 12 Аналіз роботи методичного кабінету дитячого садку №74 23 Аналіз харчування у дитячому садку №74 28 Висновки 33 Характеристика 34

Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку

Вступ 2 Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3 1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14 Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20 2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20 2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23 Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Загальна характеристика Положення про будинки сімейного типу

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття дитячого будинку сімейного типу 5 2. Створення та ліквідація дитячого будинку сімейного типу 6 3. Влаштування дітей до дитячого будинку сімейного типу 8 4. Батьки-вихователі, їхні права та обов'язки 9 5. Матеріальне забезпечення дитячого будинку сімейного типу 11 Висновок 13 Література: 15

Формування системи дитячого оздоровлення в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОГО ТУРИЗМУ 6 1.1. Сутність сфери дитячого оздоровлення 6 1.2. Зародження та розвиток дитячого рекреаційного туризму 17 1.3. Світовий досвід організації дитячого оздоровлення 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ДИТЯЧОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ В УКРАЇНІ 31 2.1. Ресурси рекреаційного туризму в Україні 31 2.2. Особливості організації рекреаційного туризму для дітей в Україні 44 2.3. Аналіз системи дитячого оздоровлення в Україні 53 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРУ 67 3.1. Програми туру 67 3.2. Економічне обґрунтування рекреаційного туру 80 3.3. Просування туру на ринку дитячого туризму 81 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95

Формування системи дитячого оздоровлення в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОГО ТУРИЗМУ 6 1.1. Соціальна сутність дитячого оздоровлення 6 1.2. Зародження та розвиток дитячого рекреаційного туризму 17 1.3. Світовий досвід організації дитячого оздоровлення 31 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ДИТЯЧОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ В УКРАЇНІ 36 2.1. Ресурси рекреаційного туризму в Україні 36 2.2. Особливості організації рекреаційного туризму для дітей в Україні 49 2.3. Аналіз системи дитячого оздоровлення в Україні 58 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРУ ТАБІР «Назва» 72 3.1. Обґрунтування програми туру 72 3.2. Економічне обґрунтування рекреаційного туру 78 3.3. Просування туру на ринку дитячого туризму 81 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 98 ДОДАТКИ 106