институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)

Каталог пособий и учебных материалов | Природоведение | Материал | Страниц: 17 | Год: 2006 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6
1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6

Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”.
Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”.
Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності.
Cмотрите также:
„Я і Україна”

Вступ 3 1. Короткий аналіз змісту підручника „Я і Україна” 4 2. Реалізація сезонного принципу навчання у процесі вивчення курсу „Я і Україна” навесні 6 Висновки 14 Література 15

„Я і Україна”

Вступ 3 1. Короткий аналіз змісту підручника „Я і Україна” 4 2. Реалізація сезонного принципу навчання у процесі вивчення курсу „Я і Україна” навесні 6 Висновки 14 Література 15

Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя

Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint

Механізм валютно-курсової політики

Зміст Вступ……………………………………………………………………………….3 1. Суть системи валютного курсу в умовах розвитку світової економіки…….6 1.1 Місце системи валютного курсу за перехідної економіки в країнах ЄС….6 1.2 Механізм формування валютно-курсової політики у країнах ЄС……….10 1.3 Причини переходу на більш гнучкі системи валютного курсу 2………..17 2. Валютно-курсова політика в країнах Центральної та Східної Європи……24 3.Роль валютно-курсової політики в фінансовій сфері……………………….34 Висновки…………………………………………………………………………41 Список використаної літератури……………………………………………….43

Регулювання валютного курсу і курсової політики НБУ.

1. Загальна характеристика методів регулювання валютного курсу і курсової політики НБУ. Література

Регулювання валютного курсу і курсової політики НБУ.

1. Загальна характеристика методів регулювання валютного курсу і курсової політики НБУ. Література

Творчі завдання на уроках зарубіжної літератури

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Загальні відомості про курс зарубіжної літератури…………………...3 1.1. Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури 4 1.2. Нова навчальна програма із зарубіжної літератури 7 1.3. Рекомендації щодо викладання курсу зарубіжної літератури 9 РОЗДІЛ 2 Система творчих завдань як основа для розвитку креативності 14 2.1. Аналіз системи творчих завдань 14 2.2. Особливості творчого уроку і роль вчителя в розвитку креативності 18 РОЗДІЛ 3 Практичні аспекти системи творчих завдань 24 3.1. Творчі завдання на уроці зарубіжної літератури початкових класів 24 3.2. Творчі завдання на уроці зарубіжної літератури старших класів 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ДЖЕРЕЛ 33-34

Психологія управління

1. МЕТА, ЗАВДАННЯ, ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ КУРСУ "ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ" 3 2. СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ВИРІШЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ЗАВДАНЬ 11 ЛІТЕРАТУРА 17

Співробітництво України з НАТО

Вступ 2 1. Хронологічний розвиток співробітництва Україна-НАТО 4 2. Основні результати практичного співробітництва 8 3. Сучасні зовнішньополітичні аспекти державної політики у сфері євроатлантичної інтеграції України 11 4. Організаційно-правові механізми реалізації євроатлантичного курсу держави 16 Висновки 25 Список використаних джерел 27

Психологія управління контрольна

1. Мета, завдання, предмет вивчення курсу «Психологія управління» 3 2. Стратегія та тактика вирішення управлінських завдань. 7 Список використаної літератури 12