институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план для ТОВ «Астера Комплекс» (запровадження надання послуг з екологічного аудиту)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Бизнес-план | Страниц: 19 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план для ТОВ «Астера Комплекс» (запровадження надання послуг з екологічного аудиту)


РЕЗЮМЕ 3
1 СУТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ 4
2 АНАЛІЗ РИНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
3 МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 8
4 ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 10
5 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 13
6 ФІНАНСОВИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА ІНВЕСТИЦІЙ 14

Cмотрите также:
Бізнес-план створення гінекологічного кабінету

РЕЗЮМЕ 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ, ЩО НАДАВАТИМУТЬСЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4 2.АНАЛІЗ РИНКУ ГІНЕКОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ 7 3.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 10 4. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ 11 5. ПЛАН НАДАННЯ ПОСЛУГ 16 6. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

Склад і значення комплексу сфери послуг в Україні

План Вступ 3 1. Житлово-комунальний комплекс України 4 2. Комплекс побутового обслуговування України 6 3. Комплекс торгівлі і громадського харчування 7 4. Комплекс зв’язку 8 5. Туристично-рекреаційний комплекс 9 Висновки 12 Література 13

Послуги аудиторських фірм

ЗМІСТ ВСТУП 1. Сутність, мета і завдання аудиту 2. Основні принципи і вимоги до аудиту 3. Методи і правила надання послуг 4. Врахування роботи фахівців внутрішнього аудиту 5. Аудиторські докази 6. Правові відносини аудиторів і аудиторських фірм 7. Оцінка результатів проведення аудиту 8. Аудиторський висновок про узагальнену фінансову звітність підприємства 9. Оплата послуг 10. Контроль якості аудиторських послуг Висновки Перелік використаної літератури

Особливості надання готельних послуг

Вступ 3 1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5 1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5 1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11 2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16 2.1. Загальна характеристика готелю 16 2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19 2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21 3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24 3.1. Переваги над конкурентами 24 3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26 Висновки 27 Література 30-31 Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.

Бізнес план в сфері надання послуг фотодруку

ЗМІСТ: Резюме ……………………………………………………………….......3 Аналіз ситуації на ринку…………………………………………...…5 Опис інвестиційного проекту………………………………….….…8 План маркетингу………………………………………………….......11 Організаційний план………………………………………………….15 Оцінка ризиків і страхування………………………………………..23 Фінансовий план……………………………………………………….17 Аналіз беззбитковості…………………………………………...…30 Інвестиційний план ……………………………………………..……31

Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством

АНОТАЦІЯ 7 ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15 1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15 1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26 1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36 Висновки до розділу 1 47 РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49 2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49 2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63 2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71 2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82 2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86 2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97 Висновки до розділу 2 110 РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112 3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112 3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119 3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124 3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127 Висновки до розділу 3 131 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144 ДОДАТКИ 150

Організація обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи обліку і аудиту фінансових результатів 1.1. Організація обліку фінансових результатів 1.2. Організація аудиту фінансових результатів 1.3. Організація аналізу фінансових результатів Розділ 2. Організація обліку і аудиту фінансових результатів на прикладі УФ СГ „ТАС” 2.1. Організація обліку доходів підприємства 2.2. Організація обліку витрат підприємства 2.3. Організація обліку фінансових результатів підприємства 2.4. Організація аудиту підприємства 2.5. Особливості організації аналізу страхових підприємств Розділ 3. Удосконалення обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах з надання послуг та їх аналіз 3.1. Удосконалення обліку і аудиту фінансових результатів на підприємствах з надання послуг 3.2. Удосконалення проведення аналізу фінансових результатів на підприємствах з надання послуг Висновки Перелік використаної літератури

Організація та надання рієлторських послуг

Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5 1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5 1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10 1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18 Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37 3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38 Висновок 41 Список використаних джерел 44-46

Розробка бізнес проектування

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Передумови бізнес-проектування на ДП „Автотранс” 4 1.1 Теоретичні основи реалізації бізнес-проектування 4 1.2 Бізнес-план як фактор успішної реалізації проекту 12 1.3 Сутність запропонованого проекту 16 Розділ 2 Розробка та реалізація запропонованого проекту 18 2.1 Дослідження ринку послуг з техобслуговування 18 2.2 Послідовність розробки і реалізації проекту. Ресурсозабезпеченість проекту 23 2.3 Проблеми, що виникають при реалізації проекту 30 Розділ 3 Обґрунтування ефективності запропонованого проекту освоєння надання нових послуг 33 3.1 Розрахунок економічної ефективності проекту 33 3.2 Аналіз ризиків проекту 36 Висновок 43 Використана література 45

Бізнес-план

Вступ 4 1. Значення розробки бізнес-плану для організації бізнесу 6 2. Зміст бізнес-плану 9 2. 1. Розділ “Можливості фірми” 9 2.2. Розділ “Види товарів (послуг)” 10 2. 3.Розділ “Ринки збуту товарів (послуг)” 11 2.4. Розділ “Конкуренція на ринках збуту” 11 2.5. Розділ “План маркетингу” 12 2.6.Розділ “План виробництва” 16 2.7. Розділ “Фінансовий план”. 17 3. Розробка бізнес плану 20 3.1.Резюме проекту 20 3.2.Опис продукту 21 3.3. Аналіз ринку збуту 22 3.3.1 Сегментація й оцінка місткості ринку збуту. 22 3.3.2 Конкурентне оточення 24 3.4. План маркетингу 25 3.5. Виробничий план 27 3.6.Організаційний план 29 3.7. Юридичний план. 30 3.8. Фінансовий план. 31 Висновки 33 Список літератури 35