институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оптимізація асортименту продукції ДП ВАТ «Київхліб» „Дослідний хлібозавод

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Оптимізація асортименту продукції ДП ВАТ «Київхліб» „Дослідний хлібозавод

ВСТУП……………………………………………………………………….. 3
1. Аналіз конкурентоспроможності ДП ВАТ «Київхліб»………………… 5
2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності впровадження у виробництво хліба…………………………………………
16
3. Економічно математична оптимізація асортименту продукції, що виробляється………………………………………………………………….
22
4. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства…………… 30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 33
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………. 34
Cмотрите также:
Напрями вдосконалення асортиментної політики ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №11 ЦЕХ 4

РОЗДІЛ 4. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ДП ВАТ «КИЇВХЛІБ» ХЛІБОКОМБІНАТ №11 ЦЕХ 4 2 4.1.Обґрунтування змін асортиментної політики підприємства 2 4.2.Визначення планових обсягів продажу та структури асортименту продукції підприємства в наступному періоді. 5 4.3.Розробка системи заходів щодо зміни асортименту продукції 5 4.4.Оцінка ефективності запропонованих заходів по вдосконаленню асортиментної політики підприємства 17

Оперативне управління витратами виробництва в умовах ринкової економіки (Тема 4)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5 1.1 Собівартість – комплексний економічний показник: поняття, види, склад витрат 5 1.2 Завдання, джерела інформації та нормативно-правова база аналізу витрат виробництва 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ СП КОРОПСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД 15 2.1 Техніко-економічна характеристика підприємства СП Коропський хлібозавод 15 2.2 Аналіз динаміки складу, структури та виконання плану собівартості продукції СП Коропський хлібозавод 22 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ СП КОРОПСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД В УМОВАХ РИНКУ 29 3.1 Оцінка фінансового стану СП Коропський хлібозавод 29 3.2 Оперативне управління витратами виробництва на підприємстві СП Коропський хлібозавод 34 3.3 Прийняття оперативних управлінських рішень за допомогою методу аналізу беззбитковості виробництва 39 ВИСНОВКИ 44 ЛІТЕРАТУРА 46 ДОДАТКИ 48

Аналіз асортименту та структури випуску продукції

ВСТУП..........................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ АСОРТИМЕНТУ ТА СТРУКТУРИ ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ.............5 1.1. Значення, завдання, джерела інформації для проведення аналізу обсягу випуску продукції за структурою та асортиментом……………………....5 1.2. Методика проведення економічного аналізу структури та асортименту продукції................................................................................................8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ ПМП ВФ „ПАНДА” ЗА 2003-2005 РОКИ...........................................15 2.1. Економічна характеристика підприємства та аналіз обсягу та структури продукції..................................................................................................15 2.2. Аналіз асортименту виробленої продукції підприємства...............22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ ТА АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ..............................................................26 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...................................................................................30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................32 ДОДАТКИ..................................................................................................................34

Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки

ВСТУП 3 1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12 2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12 2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20 3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25 3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25 3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27 3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30 ВИСНОВКИ 33 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35 Додаток А 36 Додаток Б 37 Додаток В 38

Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки

ВСТУП 3 1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12 2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12 2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20 3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25 3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25 3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27 3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30 ВИСНОВКИ 33 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35 Додаток А 36 Додаток Б 37 Додаток В 38

Оптимізація асортименту холодильних приладів ТМ Норд

Вступ 3 1.Динаміка реалізації холодильників 5 2. Аналіз структури продажу холодильників 9 3. Оптимізація асортименту холодильників ТМ «НОРД» 16 Висновки 25 Література 27 Додаток. Асортимент холодильників ТМ «НОРД» 28

Аналіз асортименту і структури продукції на підприємствах харчової промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ АСОРТИМЕНТУ І СТРУКТУРИ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 13 2.1. Поняття асортименту і структури продукції в економічному аналізі 13 2.2. Економічний аналіз асортименту і структури продукції 15 2.3. Економічний аналіз розширення й оновлення асортименту 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНІ РОЗРАХУНКИ НА МАТЕРІАЛАХ ПІДПРИЄМСТВА 20 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 32

Аналітична оцінка діяльності ДП АТ «КиївХліб» "БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКОГО КОМБЫНАТУ"

Вступ 3 І. Теоретико-методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства 5 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 5 1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 10 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможность підприємства 17 ІІ. Аналітична оцінка діяльності ДП АТ «КиївХліб» «БУЛОЧНО- КОНДИТЕРСЬКОГО КОМБІНАТУ» 22 2.1. Історична довідка 22 2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції: 24 а) аналіз виробничої прграми 24 б) аналіз асортименту продукції 28 в) аналіз якості продукції 31 г) аналіз обсягу реалізації продукції 32 д) аналіз забезпеченості і ефективності використання матеріальних ресурсів 33 2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 37 2.4. Аналіз фінансового стану БКК 41 2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Аналіз конкурентного середовища 45 2.6. Висновки з аналізу виробничої діяльності БКК 54 ІІІ. Заходи, що до підвищення конкурентоспроможності БКК, та розрахунок їх економічної ефективності 57 3.1. Розрахунок екомічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 59 3.2. Розрахунок екомічної ефективності встановлення пакувально-фасувального апарату для бараночних виробів 65 Висновки 73 Перелік використаної літератури 75

Оподаткування підприємства виробничої сфери в сучасних умовах

Вступ 3 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5 2. Методичні основи аналізу розрахунків підприємства з бюджетом по податкам 11 2.1. Інформаційна база економічного аналізу 11 2.1. Сутність аналізу розрахунків підприємства з бюджетом по податкам 12 3. Аналіз розрахунків підприємства з бюджетом за ПДВ та податком на прибуток (на прикладі ДП “Дослідний хлібозавод”) 17 Висновки і пропозиції 30 Використана література 32

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41