институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: SWOT-аналіз компанії Київстар 

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

SWOT-аналіз компанії Київстар 


1 Характеристика об’єкта аналізу 3
2 Аналіз мікромаркетингово середовища функціонування ЗАТ «Київстар» на ринку України 4
3 Аналіз макромаркетингово середовища функціонування ЗАТ «Київстар» на ринку України 8
4 Метод SWOT- аналізу, етапи та мета виконання 9
5 SWOT-аналіз ЗАТ «Київстар» 11
6 Висновки 18
Література 19
Cмотрите также:
Стратегічний аналіз компанії Аеросвіт

Вступ. 1.Визначення стратегічного аналізу авіакомпанії 1.1. Сегментація транспортних послуг 1.2 SWOT-аналіз як інструмент стратегічного аналізу 1.3. Конкурентоспроможність компанії на українському ринку. 2.Управління стратегічними змінами компанії. 2.1. Організація стратегічного маркетингу. 2.2. Визначення стратегічних змін етапу життєвого циклу компанії. Висновки. Використана література

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

План 1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ “КИЇВСТАР GSM” 3 1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОЦІНКА ЙОГО ПОТЕНЦІАЛУ 3 1.2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 1.3. ОЦІНКА ВЛАСНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ І АНАЛІЗ КОНКУРЕНЦІЇ ГАЛУЗІ 13

Стратегічний аналіз діяльності компанії

Вступ 3 1. Концептуальні основи аналізу і діагностики 4 2. Напрямки проведення стратегічного аналізу компанії 9 3. Роль і значення SWOT - аналізу 17 Висновки 20 Література 21

Стратегічний аналіз оператора мобільного зв’язку UMC

Вступ 1.Стратегічний аналіз компанії 1.1. Цілі маркетингових досліджень 1.2. Сегментація продукції компанії 1.3. Макро— та конкурентне середовище UMC. 1.4. Визначення внутрішніх сильних та слабких сторін компанії 2. Формування стратегії компанії UMC: 2.1 Аналіз господарського портфеля. 2.2 Стратегічний управлінський облік компанії 2.3 Управління стратегічними змінами в компанії Висновки. Використана література.

Загальна інформація про фірму

1. Загальна інформація про фірму 3 2. Мотиви та фактори виходу на ринок України 5 3. Аналіз конкурентів компанії “Coca-Cola” 8 4. Загальний організаційний аналіз компанії “Coca-Cola” 11 5. Аналіз продукції компанії “Coca-Cola” 15 6. Аналіз споживачів компанії “Coca-Cola” 19 7. Аналіз розподілу продукції компанії “Coca-Cola” 20 8. Аналіз цінової політики та системи стимулювання збуту компанії “Coca-Cola” 22 9. Фінансовий аналіз діяльності компанії “Coca-Cola” 25 10. Аналіз автономності прийняття рішень 31 Список використаної літератури 33

SWOT - АНАЛІЗ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1 SWOT - АНАЛІЗ 4 2 ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ГОСПОДАРСТВ КРАЇНИ – ПОЛІСТРУКТУРНИЙ ПРЕДМЕТ УПРАВЛІННЯ 14 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 22

SWOT - АНАЛІЗ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1 SWOT - АНАЛІЗ 4 2 ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ГОСПОДАРСТВ КРАЇНИ – ПОЛІСТРУКТУРНИЙ ПРЕДМЕТ УПРАВЛІННЯ 14 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 22

Теоретичні аспекти стратегічного планування та проведення SWOT-аналізу, як основного елементу стратегічного планування

ЗМІСТ ЗМІСТ 2 Вступ 3 РОЗДІЛ І 5 Теоретичні аспекти стратегічного планування та проведення SWOT-аналізу, як основного елементу стратегічного планування 5 1.1. Сутність стратегічного планування 5 1.2 Особливості проведення SWOT-аналізу 9 1.3 Технологія проведення SWOT – аналізу 11 РОЗДІЛ ІІ 16 Фінансово-господарський аналіз підприємства та його зовнішнього середовища 16 2.1 Аналіз ринку морозива в Україні 16 2.2 Загальна характеристика підприємства ВАТ „Житомирський маслозавод” 22 2.3 Аналіз фінансово – господарської діяльності підприємства ВАТ „ЖМЗ” 24 2.4. Обсяги реалізації ВАТ „Житомирський маслозавод” 28 РОЗДІЛ ІІІ 32 SWOT – аналіз ВАТ „Житомирський маслозавод” та визначення стратегічних напрямків його розвитку 32 3.1. Характеристика методики SWOT – аналізу 32 3.2 Ідентифікація та аналіз зовнішніх можливостей і загроз 32 3.3 SWOT – аналіз ВАТ „Житомирський маслозавод” 35 ВИСНОВКИ 41 Література 42

Аналіз інвестиційної діяльності страхової компанії України (аналітична частина дипломного проекту)

Розділ 2. Аналіз інвестиційної діяльності страхової компанії України 3 2.1. Аналіз діяльності страхової компанії на вітчизняному ринку 3 2.2. Характеристика інвестиційної діяльності страхової компанії 14 2.3. Аналіз інвестиційного портфеля страхової компанії 23 Список використаних джерел 31 Додаток А. Баланс страхової компанії 32

Аналіз інвестиційної діяльності страхової компанії України (2 частина диплому)

Розділ 2. Аналіз інвестиційної діяльності страхової компанії України 3 2.1. Аналіз діяльності страхової компанії на вітчизняному ринку 3 2.2. Характеристика інвестиційної діяльності страхової компанії 14 2.3. Аналіз інвестиційного портфеля страхової компанії 23 Список використаних джерел 31 Додаток А. Баланс страхової компанії 32