институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Екзаменаційні питання: технології дошкільної освіти

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Екзаменаційні питання: технології дошкільної освіти


1. Дайте характеристику логіко-математичному аспекту «Базового компоненту дошкільної освіти в Україні» 2
2. Проаналізуйте сучасні альтернативні погляди педагогів (Баглаєва Н.І., Проскура О.В, Столяр А.А.) щодо логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3
3. Порівняйте та дайте означення понять: логіко-математичний розвиток та компетентність 4
4.Розкрийте науково-теоретичні засади розвитку словесно-логічного мислення дітей старшого дошкільного віку 5
5. Розкрийте можливості впливу сенсорних здібностей на логіко-математичний розвиток дошкільників 6
6. Розкрийте значення проблеми педагогічної взаємодії ДНЗ з сім‘єю при формування елементарних математичних уявлень 7
7. Розкрийте можливості використання елементів народної математики у роботі з дітьми дошкільного віку в процесі логіко-математичного розвитку………………………………...….8
8. Дайте означення логічним операціям (аналіз, синтез, порівняння, групування, серіація, класифікація), етапи їх засвоєння та вкажіть місце цих знань в системі пізнавально-ігрової діяльності ДНЗ 9
9. Обґрунтуйте фактори, що впливають на вибір форм пізнавально-ігрової діяльності в ДНЗ щодо логіко-математичного розвитку 10
10. Охарактеризуйте сучасні навчально-методичні посібники з питань логіко-математичного розвитку дошкільників 11
11. Обґрунтуйте доцільність використання алгоритмів (визначеної послідовності певних дій) в процесі розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників 12
12. Визначте вимоги початкової школи до математичної підготовки дітей старшого дошкільного віку 13
13. Дайте характеристику етапів засвоєння дітьми дошкільного віку логічних операцій (поняття зв‘язку, узагальнення, абстрагування, доведення, причинно-наслідковий зв‘язок) в різних вікових групах……………………………………………………………………………..14
14. Розкрийте можливості дидактичних засобів забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників 15
15. Логіка як наука 16

Cмотрите также:
Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мови у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідної мови та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мови у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвиткумови 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мови 21 Висновки 26 Використана література 27

Початок освіти XXI століття

Вступ 3 1. Особливості дошкільної та початкової системи освіти 4 2. Організація професійної освіти у Німеччині 9 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Початок освіти XXI століття

Вступ 3 1. Особливості дошкільної та початкової системи освіти 4 2. Організація професійної освіти у Німеччині 9 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти підготовки дошкільників до навчання у школі 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Підготовка до школи дітей, які не відвідують дошкільних закладів 11 Розділ 2. Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу дошкільної зрілості 17 2.2 Параметри дошкільної зрілості. Гра - краща діагностика готовності дитини до школи 21 Висновки 26 Використана література 28

Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6 1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6 1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7 1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8 1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10 1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12 1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13 Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15 2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15 2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17 2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20 Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27 Висновки 41 Список використаної літератури 44

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Домашні самостійні завдання з Дошкільної педагогіки

Завдання 1. Опрацювати Закон України "Про дошкільну освіту" (ст. 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 14, 23). - 5 стор Завдання 2. Ознайомитись і підготувати повідомлення про організацію роботи в одному із дошкільних закладів інноваційного, альтернативного типу (за вибором): авторський дошкільний заклад реалізації ідеї видатних педагогів (С. Русової, М. Монтессорі, В. Сухомлинського та ін.); центр розвитку дитини; дитячий садок-початкова школа, що є діючими в місті Києві чи з досвіду роботи дошкільних установ, що друкується на сторінках професійних видань. - 2 стор. Завдання 3. Підготувати реферат про організацію системи дошкільної освіти в одній із країни близького і далекого зарубіжжя (за вибором) - 3-4 стор. Зміст 1. ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ" 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОЛТАВСЬКОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ № 10 10 3. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США 13 Список використаної літератури 17

Домашні самостійні завдання з Дошкільної педагогіки

Завдання 1. Опрацювати Закон України "Про дошкільну освіту" (ст. 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 14, 23). - 5 стор Завдання 2. Ознайомитись і підготувати повідомлення про організацію роботи в одному із дошкільних закладів інноваційного, альтернативного типу (за вибором): авторський дошкільний заклад реалізації ідеї видатних педагогів (С. Русової, М. Монтессорі, В. Сухомлинського та ін.); центр розвитку дитини; дитячий садок-початкова школа, що є діючими в місті Києві чи з досвіду роботи дошкільних установ, що друкується на сторінках професійних видань. - 2 стор. Завдання 3. Підготувати реферат про організацію системи дошкільної освіти в одній із країни близького і далекого зарубіжжя (за вибором) - 3-4 стор. Зміст 1. ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ" 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОЛТАВСЬКОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ № 10 10 3. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США 13 Список використаної літератури 17

Соціальні технології – відповіді на питання

1. АНАЛІЗ ТИРАНІЇ, ДЕМОКРАТІЇ, ОЛІГАРХІЇ, МОНАРХІЇ ЯК ОРГАНІЗА-ЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТИПІВ ПОЛІСНОГО ЖИТТЯ У ТРАКТАТІ АРИСТОТЕЛЯ "ПОЛІТИКА" 3 2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ЯК СОЦІАЛЬНО-ТЕХНОЛО-ГІЧНИЙ ПРОЦЕС. ОСНОВНІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 7 3. СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ ШКІЛЬНОЇ, ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ 12 Література 16

Методи розвитку мовлення у дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21 Висновки 26 Використана література 27