институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Елементи та етапи процесу комунікацій

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2006 | Размер: 98 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Елементи та етапи процесу комунікацій

ЗМІСТ

Вступ 2
1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 3
2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 10
3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 15
Висновок 19
Література 20
Додаток 1.
Цілі системи маркетингових комунікацій
Додаток 2.
Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
Cмотрите также:
Проектування систем комунікацій у менеджменті

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5 1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13 2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19 2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21 2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26 3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26 3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Структура системи маркетингових комунікацій: основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій

ВСТУП 3 1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4 2. МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 9 3. ЗАСОБИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 18 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 27

Комунікації в системі корпоративного управління (порівняння з закордонним досвідом менеджменту)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 5 1.1. Особливості, результати й ефективність комунікації 5 1.2. Компоненти й етапи комунікаційного процесу 13 1.3. Механізм управління комунікаційними процесами в організації 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ 23 2.1. Загальна характеристика організації 23 2.2. Аналіз комунікаційних процесів в організації 29 2.3. Напрямки формування ефективних комунікацій в колективі 37 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46

Проблема ефективності комунікацій у діяльності керівників

ПЛАН: 1. Психологічна складова обміну інформацією 2. Особливості процесу комунікації у діяльності керівників 3. Фактори ефективності комунікацій 4. Забезпечення високої якості комунікацій

ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій

План Вступ 3 І. Теоретичні положення паблік рілейшнз 6 1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз 6 1.2. Закордонний досвід в розвитку ПР 11 IІ. Роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій 24 2.1. Основні елементи маркетингової діяльності 24 2.2. Маркетингова політика комунікацій 31 2.3. Загальні принципи ПР в системі маркетингових комунікацій 38 ІІІ. Маркетингові комунікації на регіональному рівні 47 3.1. Вивчення ринку харчових продуктів в регіоні (Житомирська обл.) 47 3.2. Аналіз форм і методів ПР, що використовують на МП “Росава” 53 Висновки та пропозиції 59 Додатки 62 Додаток 1. 62 Додаток 2. 63 Література 64

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 3 1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9 2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9 2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10 3. Складові маркетингової політики комунікацій 13 3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13 3.2. Стимулювання збуту 24 3.3. Персональний продаж 27 3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29 4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37 4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37 4.2. Метод контактних аудиторій 39 4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40 4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41 Висновки 44 Список літератури 47

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131 Додаток А. Універсальна модель комунікативного процесу 131 Додаток Б. Напрями маркетингових комунікацій 132 Додаток В. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2003-2005 рр. 133

Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

Вступ 2 1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5 1.1. Теоретичні засади комунікацій 5 1.2. Групи типи та методи комунікацій 7 1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9 1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15 2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19 2.1. Загальні відомості про фірму 19 2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21 2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24 2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29 Висновки 32 Література 34

РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.1 Сутність і види комунікацій 4 1.2 Поняття процесу комунікації 7 Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8 1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11 РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14 2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14 2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16 2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21 2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24 РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Процес комунікації та ефективного управління

ЗМІСТ ВСТУП 1. Процес комунікації в управлінні 1.1. Поняття процесу комунікації 1.2. Методи комунікації 2. Форми та спрямованість комунікацій 2.1. Формальні та неформальні комунікації. 2.2. Спрямованість організаційних комунікацій. 3. Комунікаційні процеси на підприємстві. 3.1. Управління комунікаційними процесами 3.2. Стиль та стратегія міжособових комунікацій. 3.3. Ефективність управління та комунікації. ВИСНОВКИ Перелік використаної літератури