институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні проблеми уяви та творчості. Творчій тренінг

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2006 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні проблеми уяви та творчості. Творчій тренінг

Зміст

Вступ 3
1.Визначення уяви 4
2. Уява у творчості 5
3.Уява й талановитість 7
4. Творчий тренінг 10
Висновок 14
Список використаної літератури 15
Cмотрите также:
Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Вступ. Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів. 1.1. Специфіка образотворчого мистецтва. 1.2. Розвиток творчого уявлення. Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів. 2.1. Мистецтво уявляти світ. Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва. 3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів. Висновок. Список використаної літератури.

Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів

Вступ. 4 1.Казка як особливий літературний жанр. 6 2.1.Казка –ціннісна спадщина минулих поколінь. 6 2.2.Казка у шкільній програмі. 7 2.Розвиток уяви та творчих здібностей у мол. школярів за допомогою казки. 9 2.1.Характеристика мол. шкільного віку. 9 2.2.Характеристика уяви та прийомів та методів її розвинення. 10 2.3.Розвиток творчості та уявлення за допомогою слова («Граматика фантазій» Дж. Радарі). 13 2.4.Різноманітні завдання та ігри для розвинення уяви. 15 3.Методика проведення урока вивчення казки. 22 Висновки. 26 Список використаної літератури. 28

Уява як психічний пізнавальний процес

Вступ. Визначення уяви 3 1. Характерні особливості уяви 3 2. Види уяви 6 3. Процеси уяви 10 Висновки. Індивідуальні відмінності в уяві 13 Список використаної літератури 15

Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників

Зміст Вступ .. 3 1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5 §1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5 §2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22 §3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26 Висновок по 1 главі 31 2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33 §1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33 §2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37 §3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45 Висновок по 2 главі 49 Висновок 51 3. Бібліографія 52 4. Додаток 53

Характеристика уяви як пізнавального процесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ УЯВИ 5 1.1. Теоретичне уявлення про уяву її видах і функціях 5 1.2. Аналітико-синтетичний характер процесів уяви 10 РОЗДІЛ ІІ. ДОСВІД ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ УЯВИ 14 2.1. Організація і методика вивчення розвитку уяви у дошкільному та молодшому шкільному віці 14 2.2. Результати вивчення розвитку уяви у дітей при підготовці до школи за методикою О.Дяченко та роль гри у психологічному розвитку дітей дошкільного віку 17 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Сновидіння, галюцинації та марево як види уяви

План 1. Сновидіння, галюцинації та марево як види уяви 3 2. Проаналізуйте типи співробітників, що часто зустрічаються в колективі 6 3. Які основні психологічні правила вербальної поведінки при поданні схвалення 8 Література 10

Застосування тренінгу для підготовки волонтерів для роботи в соціальній службі

Вступ. 3 1. Волонтерська робота в Україні 5 1.1. Поняття "волонтер" і "волонтерство" 5 1.2.Організація волонтерської роботи 7 1.3. Зміст, напрями та форми роботи добровільних помічників. 11 2. Основні етапи і проблеми підготовки волонтерської діяльності 16 2.1. Навчання та супервізія 17 2.2. Підтримка та визнання/заохочення 18 2.3. Проблема раціонального використання волонтерів у соціальній сфері 20 3. Основні тренінги для підготовки волонтерів 26 3.1 Тренінг переговорних технік "Принципові переговори" 26 3.2 Тренінг "Базові навички посередництва у вирішенні конфліктів" 27 3.3. Тренінг "Базові навички фасилітації" 28 3.4. Тренінг "Програми примирення потерпілих і правопорушників" 29 3.5. Тренінг партнерських стосунків 30 Висновок 32 Література: 33-34

ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ 5 1.1. Аналіз літератури за проблемою дослідження 5 1.2. Психологічні особливості творчої уяви 9 1.3. Творча уява у студентів-психологів 12 Висновки до першого розділу 15 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 18 2.1. Аналіз та обґрунтування методів дослідження 18 2.2. Проведення емпіричного дослідження та його результати 19 Висновки по другому розділу 25 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34

Особливості уяви та мислення в процесі діяльності

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Мислення та уяви в процесі діяльності людини 3 1.1 Психологічне визначення мислення в загально-психологічній науці 3 1.2 Поняття уяви в психологічній науці 10 1.3 Міце мислення і уяви в процесі діяльності людини 12 РОЗДІЛ ІІ. Експериментальне дослідження індивідуальних особливостей уяви як важливого чинника людської діяльності 26 2.1 Мета устаткування та процедура дослідження індивідуальних особливостей уяви 26 2.2 Обробка результатів 27 2.3 Аналіз результатів дослідження 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Розвиток уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності

ВСТУП……………………………………………………………………3-5 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «УЯВА» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ………………………………………………..........6-11 1.1. Уява: зміст та розвиток……………………………………………...6-8 1.2. Роль уяви в самостійної художньої діяльності дитини………….9-11 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …………12-19 2.1. Засоби розвитку уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності 12-15 2.2. Особистісно орієнтований підхід на шляху розвитку уяви дитини ……………16-19 РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО РОЗВИТКОМ УЯВИ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20- 3.1. Передумови розвитку самостійної художньої діяльності 20-23 3.2. Поради щодо оптимізації розвитку уяви дитини в процесі самостійної художньої діяльності 24-29 ВИСНОВКИ: 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 31-32