институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі

Вступ 3

Розділ 1. Теоретико-методологічні основи викладання літератури у школі
1.1 Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі 5
1.2 Методологічні основи побудови ефективної структури заняття з літератури 7

Розділ 2. Основні терміни і поняття на позначення теми сміху в літературній спадщині І.Нечуя-Левицького 10
2.1. Природа комічного в контексті культури та літератури. Гумор. Сатира. Іронія 10
2.2. Особливості формування стилю І.Нечуя-Левицького 11
2.3 Особливості гумору І.С.Нечуя-Левицького 14

Розділ 3. Особливості вивчення гумористично-сатиричних творів І.С.Нечуя-Левицького у вищій школі 20
3.1 Засоби гумору у творах І.С.Нечуя-Левицького 20
3.2 Методика опрацювання оповідань І.С.Нечуя-Левицького 22

Висновки 25
Список використаної літератури 28


Cмотрите также:
Засоби комізму в оповіданнях І.Нечуя-Левицького

Зміст Вступ 3 Розділ І. Комічно-сатиричний дискурс в українській літературі 5 1.1 Комічне як естетична категорія 5 1.2 Комічне в українській літературі 9 Розділ ІІ. Комічне в оповіданнях І.Нечуя-Левицького 13 2.1 Значення творчості І. Нечуя – Левицького 13 2.2 Сатира в оповіданні І.Нечуя-Левицького “Афонський пройдисвіт» 14 2.3 Цикл оповідань І. Нечуя-Левицького про бабу Параску та бабу Палажку 17 Висновки 24 Список використаних джерел 27

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я

Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я (Актуальність проблематики повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сімя" для сучасності)

Форми та методи навчання у вищій школі

Вступ……………………………………………………………………………. 3 1. Форми організації навчання у вищій школі……………………………….. 3 2. Методи організації навчання у вищій школі………………………………. 8 Висновок ……………………………………………………………………….. 12 Використана література ……………………………………………………….. 13

Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я"

Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я"

Причини і наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім`я"

Причини і наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім`я"

Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")

Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")

Методики викладання граматики у вищій школі

Вступ 3 1. Методичні засади викладання граматики англійської мови 4 2. Сучасні підходи до вивчення граматики англійської мови 10 Висновок 14 Література 15

ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Вивчення основних літературознавчих понять 6 1.1 Теоретичні аспекти вивчення літературознавчих понять 6 1.2 Поняття науково-критичного осмислення поетики 10 Розділ 2. Вивчення творчості українських поетів 16 2.1 Вивчення поезії Бориса Олійника 16 2.2 Вивчення поезії Дмитра Павличка 21 2.3 Вивчення поетики Ліни Жиленко та Ліни Костенко 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6 1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6 1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6 1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7 1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12 Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14 2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14 2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20 2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21 2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22 2.5. Уточнюючі члени речення 22 Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31