институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогічні умови успішності співпраці вихователів з батьками та родичами

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 44 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Педагогічні умови успішності співпраці вихователів з батьками та родичами


Вступ 3
Розділ І. Теоретичні засади вивчення особливостей співпраці вихователів з батьками та родичами 6
1.1 Стан дослідження проблеми співпраці вихователів з батьками та родичами 6
1.2 Особливості сімейного виховання дошкільників батьками та родичами 11
1.3 Виховання педагогічної культури членів сім’ї та форми роботи дошкільного закладу з ними 21
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження ефективності співпраці вихователів ДНЗ та родини дошкільників 27
2.1 Методики дослідження 27
2.2 Аналіз результатів дослідження 32
2.3 Практичні рекомендації щодо успішної підготовки дошкільнят до навчання в школі в контексті спільної праці вихователів з батьками та родичами 36
Висновки 41
Список використаної літератури 43

Cмотрите также:
Педагогічні умови взаємодії вчителя і учнів в навчально-виховному процесі

Вступ 4 1. Взаємодія суб'єктів освітнього процесу 5 2. Суб'єктно-суб'єктна схема навчальої взаємодії 6 3. Основні лінії навчальої співпраці 6 4. Співпраця з різними суб'єктами 7 5. Прийоми навчальої співпраці 11 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Психологічні умови успішності професійної кар`єри в середині життя

Зміст Вступ 1 1. Теоретична частина 2 1.1. Дослідження професійної кар`єри в працях вітчизняних та зарубіжних вчених 2 2. Експериментальна частина 22 2.1. Методики дослідження 22 2.2. Методика дослідження успішності професійної кар`єри 25 2.3. Рекомендації 25 Висновки 25 Список використаних джерел 25

Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах

Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах 4 1.1 Визначення основних понять у сфері наркотичної залежності 4 1.2 Методологія соціально-педагогічної роботи з метою профілактики наркоманії 6 1.3 Соціально-педагогічні умови ефективної профілактики наркоманії серед молоді 20 РОЗДІЛ 2. Дослідження динаміки розвитку профілактики наркоманії як частини виховної роботи та профілактичний тренінг 28 2.1 Проблема профілактики наркоманії у виховній роботі 28 2.2 Аналіз отриманих результатів 29 2.3 Тренінг Профілактика наркоманії у підлітків 33 Висновки 40 Список використаних джерел 41

Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах

Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах 4 1.1 Визначення основних понять у сфері наркотичної залежності 4 1.2 Методологія соціально-педагогічної роботи з метою профілактики наркоманії 6 1.3 Соціально-педагогічні умови ефективної профілактики наркоманії серед молоді 20 РОЗДІЛ 2. Дослідження динаміки розвитку профілактики наркоманії як частини виховної роботи та профілактичний тренінг 28 2.1 Проблема профілактики наркоманії у виховній роботі 28 2.2 Аналіз отриманих результатів 29 2.3 Тренінг Профілактика наркоманії у підлітків 33 Висновки 40 Список використаних джерел 41

Педагогічні ідеї Г.С. Сковороди, їх сучасне значення

Зміст Вступ 3 1. Педагогічні погляди Г.Сковороди 4 2. Соціально-педагогічні вчення Г. Сковороди 6 3. Педагогічна спадщина Г.Сковороди 10 Висновки 13 Література 14

Обґрунтування організаційних форм роботи з батьками

Зміст ВСТУП 1. Аналіз теоретичних джерел з проблеми дослідження. 2. Обґрунтування організаційних форм роботи з батьками. 3. Вирішення конфліктних ситуацій. ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Психофізіологічні предпосилки успішності навчання прийому саморегуляції емоційних станів

Психологія спорту ЗМІСТ Вступ. 3 1. Структура духовних практик психосоматичних систем саморегуляції 4 2. Проблеми успішності навчання прийому саморегуляції емоційних станів 10 Висновки 13 Література 14

Педагогічні умови формування гігієнічних навичок у дітей раннього віку

Вступ 2 І. Гігієнічне виховання дитини 4 1.1 Діти раннього віку та здоровий спосіб життя 4 1.2 Закладення гігієнічних навичок дитині в сім’ї 11 1.3 Педагогічні умови формування культурно-гігієнічних навиків 17 ІІ. Практичне дослідження методу закладення дитині раннього віку гігієнічної навички – догляду за ротовою порожниною 23 2.1 Актуальність гігієнічної проблеми 23 2.2 Етапи виховання гігієнічної навички догляду за зубами 24 2.3 Дослідження та застосування медико-педагогічної методики навчання дітей догляду за гігієною ротової порожнини 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31

Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6 1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12 1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23 2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Сутність та переваги організацій - "лідерів змін", підгрунтя їх успішності

ВСТУП 3 1. Поняття змін в діяльності організації 4 2. Сутність та переваги організацій – „лідерів змін” 5 3. Підґрунтя успішності організацій – „лідерів змін” 9 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17