институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вітрини та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазину «Дитячий світ»

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Вітрини та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазину «Дитячий світ»

Зміст
Перелік умовних позначок, символів, одиниць, скорочень, термінів 3
Вступ 4
1 Основна частина 7
1.1 Теоретичні питання оформлення вітрин та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазинів 7
1.1.1 Класифікація вітрин 7
1.1.2 Основні технології та методи оформлення вітрин 13
1.2 Досвід оформлення вітрин в магазинах України та за кордоном 18
1.3 Характеристика та особливості діяльності магазину “Дитячий світ” 20
1.4 Організація продажу товарів та практика оформлення вітрини в магазині «Дитячий світ» 24
1.5 Обґрунтування умов та чинників оформлення вітрини в магазині «Дитячий світ», які сприятимуть поліпшенню товарообігу 27
2 Заключна частина 33
2.1 Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 36

Cмотрите также:
Оцінка ефективності функціонування мережевого магазину

Вступ 2 1. Теоретичні основи оцінки ефективності мережевого магазину 4 2. Характеристика мережевого магазину на ринку газового обладнання 10 3. Аналіз господарської діяльності мережевого магазину 13 4. Організація завозів товарів на ТОВ „Інвесттехнопром” 31 5. Шляхи підвищення ефективності мережевого магазину 43 Висновки 47 Список використаної літератури 50 Додатки 52

Маркетинг

1. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів - потенційних замовників матеріалів для виготовлення паперової упаковки. - 3 - 2. Характеристика роботи маркетингового відділу Агенства з продажу авіаквитків «Білетів Світ». - 7 - 2.1 Теоретичні засади організації маркетингової служби на підприємстві. - 7 - 2.2. Характеристика маркетингового відділу Агентства з продажу авіаквитків «Білетів Світ» - 18 - Список використаної літератури - 20 -

Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств 5 Розділ 2 Коротка економічна характеристика діяльності магазину «Акварель» 10 Розділ 3 Організація системи інформації покупців магазину 14 Розділ 4 Організація внутрішньої реклами 17 Розділ 5 Ефективність реклами 20 Розділ 6 Вдосконалення системи інформації та реклами в магазині 24 Висновки та пропозиції 28 Використана література 30 Додаток А План-схема магазину «Акварель» 32 Додаток Б. План-схема торгового залу магазину «Акварель» 33

Предмет і соціальне призначення світу

1. Поняття про світ 3 2. Людина і світ 5 3. Історичний розвиток уявлень про світ і людину 8 Література 11

Роль правоохоронних органів в забезпеченні правового статусу особи

ВСТУП 3 1.1. Поняття правоохоронного органу. 5 1.2. Зміст правоохоронної діяльності. 8 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ОСОБИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ 15 2.1. Органи прокуратури та їх роль в забезпеченні правового статусу особи 15 2.2. Роль інших правоохоронних органів у захисті та забезпеченні правового статусу особи 18 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18

Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)

ВСТУП 3 1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5 2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10 3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16 4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24 5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

Роль кредиту в забезпеченні зовнішньої торгівлі

Роль кредиту в забезпеченні зовнішньої торгівлі, його види та зв’язок з умовами платежу. 3 Завдання 14 Література 15

Роль керівника підрозділу ДПА у забезпеченні здорового мікроклімату міжособистих стосунків у колективі

Вступ 4 1. Сутність професійної діяльності керівника, її складові 5 2. Роль керівника підрозділу ДПА у забезпеченні здового мікроклімату організації 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16

Мерчандайзінг як умова успіху комерційної діяльності підприємства (на прикладі Сільпо)

зміст 1.1. Характеристика торгівельного підприємства (на базі супермаркету "Сільпо") 2 1.2. Вивчення практичного формування асортименту товарів магазину 4 1.2.1. Технологічні рішення магазину (планування) 4 1.2.2. Розміщення товарів в торгівельній залі 8 1.2.3. Викладка товарів з урахуванням принципів мерчандайзингу 11 1.3. Обгрунтування умов та чинників які сприятимуть поліпшеню формування асортименту товарів в роздрібній мережі 24 Література 33 Додаток 1. Планограма секції “Консерви” 35 Додаток 2. Схема планування магазину 35 Додаток 3. Зони обслуговування магазину 35 Додаток 4. Структура апарату магазину 36 Додаток 5. Фотографії супермаркету “Сільпо” 36

Роль банківської системи в забезпеченні руху грошових коштів

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................. 3 1. Роль банківської системи в забезпеченні руху грошових коштів........ 4 1.1. Характеристика дворівневої банківської системи....................... 4 1.2. Операції комерційних банків......................................................... 6 1.3. Грошово-кредитний мультиплікатор (емісія безготівкових кредитних ресурсів)........................................................................ 16 ВІСНОВКИ.......................................................................................................... 21 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА……………………………………………… 22