институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз англійських неологізмів із компонентом на позначення фізичного стану людини

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз англійських неологізмів із компонентом на позначення фізичного стану людини

Вступ 3

Розділ I. Теоретичні аспекти дослідження неології 6
1.1 Основні принципи класифікації неологізмів 6
1.2 Способи творення неологізмів 11
Висновки до першого розділу 18

Розділ II. Практичний аналіз неологізмів з компонентом на позначення фізичного стану людини 19
2.1 Особливості неологізмів з позначенням на фізичний стан людини в сучасній англійській мові 19
2.2 Дослідження неологізмів з компонентом на позначення фізичного стану людини на матеріалі творів англійської художньої літератури 22
Висновки до другого розділу 29

Висновки 30
Список використаних джерел 32

Cмотрите также:
Переклад неологізмів з англійських юридичних термінів

Вступ 3 Розділ І. Особливості юридичної терміно-системи англійської мови 6 1.1 Поняття та класифікація юридичних термінів 6 1.2 Лінгвокультурні фактори передачі юридичного тексту 15 1.3 Legalese – як юридичний стиль висловлення 18 Розділ ІІ. Шляхи передачі англійських неологізмів з юридичних термінів 21 2.1. Порядок перекладу складних юридичних термінів та термінів-словосполучень 21 2.2. Основні прийоми перекладу складних юридичних термінів та термінів-словосполучень 23 Висновки 28 Список використаних джерел 32

Необхідність фізичного вдосконалення людини

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Фізична підготовка людини важлива складова спрямованої роботи державної політики 8 3. Потреба у заняттях фізичними вправами як запорука фізичного вдосконалення людини та 10 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16

Необхідність фізичного вдосконалення людини

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Фізична підготовка людини важлива складова спрямованої роботи державної політики 8 3. Потреба у заняттях фізичними вправами як запорука фізичного вдосконалення людини та 10 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16

Любов до фізичної досконалості

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Рухова активність як запорука фізичного вдосконалення людини та 7 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 7 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Любов до фізичної досконалості

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Рухова активність як запорука фізичного вдосконалення людини та 7 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 7 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Фізична підготовка в системі фізичної досконалості людини

Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Фізична підготовка людини важлива складова спрямованої роботи державної політики 8 3. Потреба у заняттях фізичними вправами як запорука фізичного вдосконалення людини 10 Висновки 11 Список використаної літератури 13

Антропометричні виміри дітей шкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ВІЦІ 11 – 13 РОКІВ 7 1.1 Процеси росту і розвитку організму дітей у віці 11-13 років 7 1.2 Особливості фізичного розвитку дітей 11 – 13 річного віку 22 РОЗДІЛ 2 ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 39 2.1 Методи оцінки фізичного розвитку 39 2.2 Методи антропометричного і соматометричного обстеження 45 2.3 Використання результатів антропометричних вимірів для корекції фізичного стану. 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76-80 Дипломна робота присвячена теоретичному аналізу процесу антропологічного виміру фізичного стану дітей одинадцяти – тринадцяти років. Об’єктом дослідження є фізичний розвиток дітей одинадцяти-тринадцяти років. Предметом дослідження є антропометричні виміри фізичного стану дітей віком одинадцяти – тринадцяти років. Мета дослідження - визначити значення і порядок проведення антропометричного контролю фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років. Дослідити можливості використання антропометричних вимірів фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років для діагностики фізичного стану дітей, виявлення динаміки розвитку фізичного стану дітей, виявлення порушень фізичного стану для забезпечення своєчасного і ефективного усунення виявлених недоліків.

Неологізми як спосіб поетичного відображення дійсності у творчості Д. Павличка

Вступ 2 Розділ І Місце і роль неологізмів у лексичній системі мови. 5 1.1. Загальна характеристика неологізмів, їх класифікація. 5 1.2. Джерела поповнення лексики неологізмами. 9 1.3. Оказіоналізми. 15 1.4. Роль неологізмів у процесі збагачення української мови. 18 Розділ ІІ. Неологізми як спосіб поетичного відображення дійсності у творчості Д. Павличка. 21 2.1. «Нові слова» у творчості українських письменників та поетів. 21 2.2. Поезія Д. Павличка - жива історія мови. 25 2.3. Нульсифікація – як основний спосіб творення поетом неологізмів та її стилістичне навантаження. 32 Висновки 35 Список використаної літератури 37

"Нові слова. Їх творення і функціонування в сучасній англійській мові."

План. ВСТУП 3 ОСНОВНА ЧАСТИНА. 5 Розділ І. Неологізми. Способи творення неологізмів у сучасній англійській мові. § 1. Фонологічні неологізми. § 2. Запозичення. § 3. Синтаксичні неологізми. Способи творення синтаксичних неологізмів. Розділ ІІ. Науково-технічний прогрес та місце неологізмів у ньому. ВИСНОВОК. 30 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА. 32 ДОДАТОК №1. . 34

НЕОБХІДНІСТЬ ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДИНИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. НЕОБХІДНІСТЬ ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДИНИ 5 2. СПОРТ ЯК ВИД ДІЯЛЬНОСТІ 9 ЛІТЕРАТУРА 13