институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль управління каналами збуту у процесі формування комплексу маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Роль управління каналами збуту у процесі формування комплексу маркетингу

ВСТУП .................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ...................................................................................................5
1.1. Сутність та характеристика особливостей збутової діяльності підприємства ...................................................................................................................................6
1.2. Функціонування каналів розподілу підприємства як елементів його збутової діяльності .......................................................................................................... 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВ “ЄВРОПА” ЗА 2008-2010 РОКИ .......................................... 14
2.1. Оцінка збутової діяльності ресторанного підприємства “Європа” ……..... 14
2.2. Планування каналів розподілу збуту у процесі формування комплексу маркетингу та аналіз показників збутової діяльності ресторану “Європа” за 2008-2010 роки ............................................................................ 20
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ КАНАЛІВ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЄВРОПА" ……………........... 23
ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...................................................... 29
ДОДАТКИ………………………………………………………….……………..33
Cмотрите также:
Розробка комплексу маркетингу на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Сутність маркетингу, його принципи та функції 6 1.2. Товар як основний елемент комплексу маркетингу 15 1.3. Система управління маркетинговим комплексом на туристичному підприємстві 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ Назва” 41 2.1. Загальна схема туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 41 2.2. Дослідження товарної політики підприємства ТОВ “ Назва ” 48 2.3. Аналіз цінової політики підприємства ТОВ “ Назва ” 57 2.4. Дослідження системи збуту підприємства ТОВ “ Назва ” 62 2.5. Аналіз комплексу просування підприємства ТОВ “ Назва ” 69 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ Назва ” 83 3.1. Основні напрями покращення маркетингового комплексу підприємства ТОВ “ Назва ” 83 3.2.Маркетингове обгрунтування запропонованих заходів 88 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 103 ДОДАТКИ 108

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Форми організації збуту та управління каналами збуту 6 Розділ 2. Аналіз сегментів збуту на підприємстві 19 Розділ 3. Вдосконалення управління процесом збуту на підприємстві за допомогою ПЕОМ 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Вибір каналів розподілу товарів

1. Управління каналами збуту товарів 3 1.1 Характер відносин із каналами збуту 3 1.2 Планування і організація каналів збуту 3 1.3 Чинники, що впливають на вибір каналів збуту 4 1.4 Чинники, що враховуються постачальником товарів при підборі збутового агента 5 1.5 Престиж постачальника і його товару 6 1.6 Типи збутової допомоги 7 2. Управління індивідуальним продажем 8 2.1 Підбір робітників збутових органів 9 2.2 Підготовка представника служби збуту 11 2.3 Предмети, що вивчаються в ході підготовки 12 2.4 Підвищення кваліфікації досвідченого збутового персоналу 13 2.5 Оснащення продавця товарів промислового призначення 13 Практична частина 15 Список літератури 17

Розробка плану сбуту продукції

ЗМІСТ Вступ 3 1. Організація роботи служби збуту в системі маркетингу. 4 2. Планування реклами та комунікаційна політика у здійсненні планів збуту продукції 11 3. Формування товарної і цінової політики 18 4.Розробка плану збуту продукції 22 5.Оцінка ефективності планування на підприємстві 27 Висновок 35 Список використаних джерел 39 Додатки 41 Предметом даної курсової роботи є детальне вивчення комплексу управлінських заходів, що використовує підприємство для організації збуту своєї продукції. Об’єктом є саме підприємство ТОВ "ТЕД" та його планова політика. Основні завдання, що стояли в процесі написання цієї роботи: - дослідити суть поняття «планування» як функції управління (принципи, концепції); - ознайомитись із системою планування збуту продукції (види, напрями, методи, інформаційні ресурси і нормативна база); - ознайомитись на конкретному прикладі з методами планування .

Управління комплексом маркетингу в ресторані (на прикладі ресторанного комплексу “Диканька”, м.Київ)”

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1 Характеристика елементів та комплексність маркетингового міксу в ресторанному господарстві, особливості дослідження ринку 5 1.2 Аналіз ринку послуг в ресторанному господарстві, роль та значення маркетингу в цій сфері 9 1.3 Особливості застосування маркетингових інновацій в ресторанному господарстві 12 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ У РЕСТОРАНОМУ ГОСПОДАРСТВІ «ДИКАНЬКА» 16 2.1. Загальна характеристика організаційно-економічної діяльності ресторанного господарства «Диканька» 16 2.2 Аналіз господарсько-фінансової діяльності ресторану «Диканька» 19 2.3 Оцінка ефективності управління комплексом маркетингу у ресторані «Диканька» 23 РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ У РЕСТОРАНІ «ДИКАНЬКА» 26 3.1 Шляхи підвищення ефективності управління комплексом маркетингу у ресторані 26 3.2 Формування бренду ресторану в системі комплексу маркетингу 31 ВИСНОВКИ 36 ЛІТЕРАТУРА 38 Додаток А 40

Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним

Вступ 2 1. Комплекс маркетингу: сутність, проблеми, застосування 3 2. Характеристика підприємства та його системи маркетингу 5 3. Огляд проблем та шляхи їх подолання за рахунок використання комплексного маркетингу та математичних методів дослідження. 18 Висновок. 29 Література та джерела інформації 31

Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу

Зміст. І.Вступ ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства 1.1.Менеджмент в системі маркетингу 1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва 1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі 1.4.Рекламна діяльність в системі збуту 1.5.Управління системою якості на підприємстві 2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок" 2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ 2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика. 2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції 2.4.Рекламна діяльність підприємства 2.5. Управління збутом на підприємстві. 3. Рекомендації та пропозиції ІІІ.Висновки.

Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу

Зміст. І.Вступ ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства 1.1.Менеджмент в системі маркетингу 1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва 1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі 1.4.Рекламна діяльність в системі збуту 1.5.Управління системою якості на підприємстві 2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок" 2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ 2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика. 2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції 2.4.Рекламна діяльність підприємства 3. Рекомендації та пропозиції ІІІ.Висновки. ІV. Використана література..

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

РЕФЕРАТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Сучасні концепції маркетингової діяльності. 7 1.1 Особливості маркетингових послуг 7 1.2 Стратегії маркетингу 14 РОЗДІЛ 2. Сучасний стан маркетингової діяльності ПП „...” 31 2.1 Дослідження ринку конкурентів 31 2.2 Механізм стимулювання збуту і визначення потреб споживачів 46 2.3 Аналіз управлінських рішень, пов’язаних з маркетинговою діяльністю 52 РОЗДІЛ 3. Розробка комплексу маркетингу для ПП „...” 56 3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення діяльності ПП „...” 56 ЛІТЕРАТУРА 83 Додаток А. 88 Додаток Б 91

Методи оцінки збутової діяльності

Вступ / Розділ 1. Форми організації збуту та управління каналами збуту / Розділ 2. Методи оцінки збутової діяльності на ВАТ „Металсервіс” / Розділ 3. Покращення збуту на ВАТ „Металсервіс” / Висновки / Список використаної літератури