институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічний менеджмент

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічний менеджмент


1. Характеристика стратегічної одиниці бізнесу 3
2. Стратегії фокусування, першопрохідця та синергізму 5
3. Умови реалізації стратегії: структура та система управління 10
Задача 15
Група експертів провела аналіз критеріїв стратегічної сили підприємства та отримала такі оцінки.
Необхідно побудувати вектор рекомендованої стратегії у системі координат SPACE і пояснити, які дії керівництва потрібні для реалізації обраної стратегії.

Список використаної літератури 18

Cмотрите также:
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання 2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності Розділ 4. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності на ТОВ „Генкель Ужгород” Висновки Список використаних джерел

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання 2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності Висновки Список використаних джерел

Стратегічний менеджмент

1. Використання базових стратегічних підходів для обґрунтування стратегічних альтернатив розвитку підприємства 3 2. Стратегічний аналіз як основа прогнозування стратегічної позиції підприємства 10 3. Стратегія підвищення якості товару (послуги) 16 4. Література 19

Контрольна робота менеджмент організації

1. Підготовка управлінських кадрів 3 2. Роль менеджера в організації 10 3. Стратегічний менеджмент та його завдання 16 Література 19

Менеджмент ресторанного господарства

1. Сутність менеджменту 2 2. Типи менеджменту та функції 4 3. Сутність організації 7 4. Управління якістю 9 5. Стратегічний менеджмент 12 Література 14

Інструментарій менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності............................................................................................4
Розділ 2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності........10
Розділ 3. Менеджмент у міжнародних корпораціях..14
Розділ 4. Міжнародна логістика.......................................................................20
Висновки.............................................................................................................29
Список використаної літератури.......................................................................31

Стратегічний менеджмент

1.П’ять загальних стратегій конкуренції 2 2.Створення корпоративної культури в компанії 9 Список літератури 13

Стратегічний менеджмент

1. РЕЗЕРВИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ 3 2. ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ФІРМИ 9 ЛІТЕРАТУРА 15

Стратегічний менеджмент

1. Визначення стратегії фірми 3 2. Формування місії та мети організації 8 3. Бар'єри стратегічного планування 15 Література 18

Міжнародний стратегічний менеджмент

Вступ-2 2.Система маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства.-7 3.Список використаної літератури-13