институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вірші та пісні на уроці в основній школі

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст
Вступ 3

Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5
1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5
1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7

Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16
1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16
2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25

Висновки 29
Список використаних джерел 31
Додаток А 33
Додаток В 36
Додаток С 37

Cмотрите также:
Вірши та пісні на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Навчання іншомовного усного мовлення школярів молодшого віку на базі різножанрових музичних тел 5 1.1. Природа мотивації та вплив пісні на підвищення продуктивності іншомовної мовленнєвої діяльності у школярів 5 1.2. Ефективність використання різних музичних жанрів на уроці англійської мови 10 Розділ 2. Пісня та вірш як один із прийомів навчання іноземній мові 15 2.1. Вірші та римування на уроці англійської мови 15 2.2 Пісня на уроці англійської мови 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35

Українська пісня – злет душі людської

Вступ I. Біля джерел народної пісенності ІІ. Календарно-обрядова пісня є найстаровиннішою верстою української пісенності а) “Щедрий вечір, добрий вечір” (колядки, щедрівки) б) “Благослови, мати, весну закликати” (веснянки, гагілки) в) “Ой на Івана, на Купала” ІІІ. Родинно-обрядові пісні а) “Друженьки, співайте, косу розплітайте” (весільні) б) “Нічого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дітяточком малим...” (колискові пісні) в) Голосіння IV. Історичні пісні та думи а) Історичні пісні б) Думи V. Соціально-побутові пісні а) “Боронив я свою Україну” (козацькі, рекрутські та солдатські пісні) б) Чумацькі пісні VI. Родинно-побутові пісні а) “Цілуй, цілуй, цілуй її, - знов молодість не буде!” (пісні про кохання) б) “Заспіваємо пісню веселеньку” (жартівліві та сатирічні пісні) VII. Пісні релігійні VIII. Українська пісня в еміграції ї а) Українська пісня на Кубані б) Пісенна культура українців Канади IХ. Висновок

Використання в ліричних піснях художньо-поетичних засобів

Вступ 3 І. Роль і місце ліричної пісні в художній культурі українського народу 5 ІІ. Своєрідність використання художньо-поетичних засобів в різних жанрових різновидах ліричних пісень 10 2.1. Родинно-побутові пісні 10 2.2. Суспільно-побутові пісні 19 2.3. Танкові пісні 21 ІІІ. Аналіз використання художньо-поетичних засобів на прикладі окремих ліричних пісень 23 Висновки 27 Література 28

Використання ігор на уроці англійської мови

ПЛАН І. Вступ §1. Використання ігор на уроці англійської мови. Різні класифікації видів ігор. §2. Використання пісень та віршів на уроці іноземної мови. ІІ. Практичне використання творчих форм навчання іноземним мовам. §1. Проведення експерименту. Його результати. ІІІ. Практичні рекомендації для подальшої роботи. ІV. Бібліографія.

Образ бурлаки в українських ліричних піснях

Вступ 2 Розділ І. Українська лірика. Жанрове розмаїття, ідейно-художній зміст. 5 1.1. Розвиток народного українського мелосу. 5 1.2. Розряди ліричних пісень. 9 1.3. Суспільно-побутові пісні. 13 Розділ ІІ. Бурлацькі пісні. Образ бурлаки в українській ліриці. 16 2.1. Бурлацькі пісні, загальна характеристика. 16 2.2. Образ бурлаки в українських ліричних піснях. 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Контроль і ревізія

1. Порядок виборів, права і обов’язки ревізійних комісій с. г. підприємств 3 2. Інвентаризація готівки в касі (додати акт інвентаризації касової наявності) 5 3. Контроль умов зберігання та збереження матеріальних ресурсів 8 4. Перевірка стану бухгалтерського обліку розрахунків з оплати праці 10 5. Контроль і ревізія капітальних інвестицій 12 Задача. 14 На підприємстві встановлені такі розцінки за продукцію: за 1 ц молока - 3,02 грн. за 1 гол. приплоду - 12 грн. У березні фактично надоєно доярками 51 ц молока і одержано 6 гол. приплоду. Основна доярка працювала 26 днів, а підмінна - 5 днів. Перевірити правильність нарахування оплати праці за березень основній та підмінній доярці. Основній доярці нараховану 192,00 грн., підмінній-58,68 грн. Список використаної літератури. 15

Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67

РОБОТА ІЗ СЛОВНИКАМИ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

ПЛАН Вступ 1. РОБОТА ІЗ СЛОВНИКАМИ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 2. СЛОВНИК У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ Висновки Список використаної літератури

Психокорекційні методи, які можуть використовуватися в школі

Вступ...............................................................................................................3
Розділ 1. Поняття психокорекційної роботи у школі.................................5
Розділ 2. Особливості застосування психокорекційних
методів в школі............................................................................10
Розділ 3. Психокорекційна робота в групі.................................................17
Висновки........................................................................................................22
Список використаної літератури.................................................................25


Екологічне виховання у школі

Вступ 3 1. Суть, мета і задачі екологічного виховання 6 2. Екологічне виховання у школі 15 2.1. Формування екологічної культури підлітків у процесі викладання шкільного курсу 15 2.2. Можливість екологічного виховання на уроках 18 2.3. Спрямування екологічного виховання у школі 21 3. Стан екологічного виховання в Україні у тісному предметному зв’язку з уроками у школі 25 Висновки 29 Список використаної літератури 32