институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Народні рухливі ігри як засіб національного виховання у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку

Каталог пособий и учебных материалов | Физкультура | Диплом | Страниц: 98 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Народні рухливі ігри як засіб національного виховання у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ 7
НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР 7
1.1 Фізичне виховання як компонент народної педагогіки 7
1.2 Гра у фізичному вихованні 16
1.3 Місце і роль фізичної культури в загальній системі виховання дітей дошкільного віку 26
РОЗДІЛ ІІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 35
2.1. Формування особистості дошкільника в процесі занять фізичними вправами 35
2.2 Фізкультурні заняття з використанням народних ігор як основна форма організованого систематичного навчання дітей рухів 40
РОЗДІЛ ІІІ
ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ НАРОДНОГО ТА РУХЛИВОГО МАТЕРІАЛУ НА СТАН ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 56
3.1. Ефективність використання народного й рухливого ігрового матеріалу у фізичному вихованні старших дошкільників 56
3.2. Методичні рекомендації щодо використання народних і рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей 67
ВИСНОВКИ 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 86
ДОДАТОК 94

Cмотрите также:
Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Народна гра як засіб морального виховання дошкільників

Вступ 3 Розділ 1. Проблема виховного впливу народної гри в педагогічній літературі 5 1.1 Мета і завдання морального виховання 5 1.2 Аналіз програмних завдань морального виховання дітей молодшого і старшого шкільного віку 9 1.3 Вплив народної гри на формування моральних якостей дітей 12 Висновки до 1 Розділу 15 Розділ 2. Особливості використання народних ігор у формуванні моральних якостей дітей старшого дошкільного віку 16 2.1 Аналіз змісту народних ігор 16 2.2 Організація народних ігор з дітьми старшого дошкільного віку 20 2.3 Методичні поради щодо використання народних ігор у вихованні старших дошкільників та їх моральних якостей 23 Висновки до 2 Розділу 27 Загальний висновок 29 Cписок використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 4 1.1. Основи психологічної та педагогічної літератури присвяченої питанню морально-екологічного виховання дітей-дошкільників 4 1.2. Формування у дітей старшого дошкільного віку поведінки мотивованої природознавчими народними традиціями 11 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗОБРАЖУВАНОЮ ОПИСУ ТА ВІДОБРАЖЕННЮ НАРОДНИХ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТРАДИЦІЙ 19 2.1. Аналіз відповідних програм 19 2.2. Особливості сприйняття та вираження дошкільниками природознавчих традицій 26 Висновки до другого розділу 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі

Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Вступ 3 1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6 1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6 1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11 2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20 2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20 2.2. Висновки дослідження. 26 Висновок 29 Перелік використаної літератури 31

Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Трудове виховання як засіб залучення дітей до суспільно-корисної праці 6 1.1. Проблема трудового виховання дітей дошкільного віку в дослідженнях минулих років та сучасній психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості методики залучення дітей до суспільно-корисної праці засобами природи 14 Розділ 2. Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку 17 2.1. Визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей старшого дошкільного віку 17 2.2. Організація роботи в природі як засіб залучення дітей шостого року життя до суспільного-корисної праці 20 Висновок 42 Список використаної літератури 44

Засоби, методи і прийоми розвитку творчості дітей дошкільного віку в художній мовленнєвій діяльності

Вступ 2 1. Шляхи та методи розвитку мовленнєвих творчих здібностей 5 2. Ігри-фантазування як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку 10 Висновки 17 Список використаної літератури 18