институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Місце пригодницького роману в творчості Ж.Верна

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Диплом | Страниц: 55 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Місце пригодницького роману в творчості Ж.Верна


ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОМАНУ В ЛІТЕРАТУРІ 6
1.1 Теорія роману 6
1.2 Специфічні форми роману 10
1.3 Історія зародження та розвитку жанру пригодницького роману 19
1.4 Типологія жанру пригодницького роману 23

РОЗДІЛ ІІ. ЖАНР ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ТВОРЧОСТІ ЖЮЛЯ ВЕРНА 36
2.1 Біографія та творчість Жюля Верна 36
2.2 Проблематика пригодницьких творів Жюля Верна 40
2.3 Пророцтва у пригодницьких романах Жуль Верна 44

ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52

Cмотрите также:
Вивчення пригодницького роману в школі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1 Становлення пригодницького роману як літературного жанру 5 1.2 Розвиток жанру пригодницького роману в українській літературі 9 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ Й АНАЛІЗУ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ШКОЛІ 13 2.1 Шляхи, форми та методичні засади аналізу пригодницького роману на уроках літератури 13 2.2 Задачі та цілі вивчення пригодницького роману 16 2.3 Методика вивчення пригодницького роману на уроках літератури 20 РОЗДІЛ ІІІ. РОЗДІЛ ІІ. ЖАНР ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ТВОРЧОСТІ ЖЮЛЯ ВЕРНА 25 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Стан та перспективи розвитку пригодницького туризму в Україні

Вступ 3 1. Історичне становлення пригодницького туризму в Україні 5 1.1. Теоретичні засади пригодницького туризму 5 1.2. Зародження та розвиток пригодницького туризму в світі і в Україні 10 2. Сучасний стан пригодницького туризму 17 2.1. Сучасний стан пригодницького туризму в світі 17 2.2. Сучасний стан пригодницького туризму на Україні 18 2.3. Особливості організації пригодницького туризму на Україні 20 3. Перспективи розвитку пригодницького туризму в Україні 24 3.1. Умови для розвитку пригодницького туризму в Україні 24 3.2. Матеріально-технічна і наукова база 26 3.3. Шляхи удосконалення пригодницького туризму в Україні 30 Висновки 35 Список використаних джерел 37

Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНГЛІЙСЬКА ПРОСВІТНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА І МІСЦЕ ТВОРЧОСТІ ДЖ. СВІФТА У НІЙ 7 1.1. Філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва 7 1.2. Творчість Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури 19 РОЗДІЛ 2. УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКИХ ПРОБЛЕМ РОМАНУ ДЖ. СВІФТА "МАНДРИ ГУЛЛІВЕРА" 32 2.1. Філософські проблеми роману Свіфта крізь призму жанрово-композиційних особливостей 32 2.2. Філософські проблеми морального занепаду суспільства 41 2.3. Проблема протистояння цивілізації і природи як основна у творі 50 2.4. Острів Гуїгнгнмів – як альтернатива цивілізованому суспільству 62 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 Мета роботи: розкрити універсальні філософські проблеми роману “Мандри Гуллівера” Дж. Свіфта . Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. з’ясувати головні філософсько-естетичні засади доби Просвітництва; 2. визначити місце творчості Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури; 3. дослідити жанрово-композиційні особливості роману “Мандрів”; 4. розглянути філософські проблеми морального занепаду подані у творі; 5. охарактеризувати проблему протистояння цивілізації і природи як основну у творі; 6. розкрити альтернативу цивілізованому суспільству, дану Свіфтом у романі. Методи дослідження. Поставлені завдання у дипломній роботі досягаються за допомогою описового методу і методу зіставлення. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, два розділи з підпунктами, висновки та список використаної літератури. В першому розділі визначаються філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва та місце Дж. Свіфта і його твору в розвитку англійської літератури того часу. В другому розділі виділяються основні філософські проблеми роману та надається їх детальний аналіз з цитуванням

Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28

Шляхи розвитку історичного роману

1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17

Зарубіжна література

1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52

Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”

План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література

Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”

Вступ 2 Розділ І. Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі О.Уайльда. 4 1.1. О. Уайльд – філософ парадоксальний мислитель та інтелектуал. 4 1.2. Естетизм як провідний принцип світогляду й художньої творчості письменника. 16 1.3. Літературна доля роману «Портрет Доріана Грея». 23 Розділ ІІ. «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда у контексті міфопоетики. 29 2.1. Поняття міфологеми та її міфологічних зрізів. 29 2.2. «Портрет» як одна із міфологем атрибутивної моделі світу. 39 2.3. «Портрет» як смислова домінанта текстового простору роману О.Уайльда. 44 Висновки 51 Список використаної літератури 53