институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вивчення пригодницького роману в школі

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Вивчення пригодницького роману в школі

ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ЛІТЕРАТУРІ 5
1.1 Становлення пригодницького роману як літературного жанру 5
1.2 Розвиток жанру пригодницького роману в українській літературі 9

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ Й АНАЛІЗУ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ШКОЛІ 13
2.1 Шляхи, форми та методичні засади аналізу пригодницького роману на уроках літератури 13
2.2 Задачі та цілі вивчення пригодницького роману 16
2.3 Методика вивчення пригодницького роману на уроках літератури 20

РОЗДІЛ ІІІ. РОЗДІЛ ІІ. ЖАНР ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ТВОРЧОСТІ ЖЮЛЯ ВЕРНА 25

ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33


Cмотрите также:
Місце пригодницького роману в творчості Ж.Верна

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОМАНУ В ЛІТЕРАТУРІ 6 1.1 Теорія роману 6 1.2 Специфічні форми роману 10 1.3 Історія зародження та розвитку жанру пригодницького роману 19 1.4 Типологія жанру пригодницького роману 23 РОЗДІЛ ІІ. ЖАНР ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ТВОРЧОСТІ ЖЮЛЯ ВЕРНА 36 2.1 Біографія та творчість Жюля Верна 36 2.2 Проблематика пригодницьких творів Жюля Верна 40 2.3 Пророцтва у пригодницьких романах Жуль Верна 44 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52

Стан та перспективи розвитку пригодницького туризму в Україні

Вступ 3 1. Історичне становлення пригодницького туризму в Україні 5 1.1. Теоретичні засади пригодницького туризму 5 1.2. Зародження та розвиток пригодницького туризму в світі і в Україні 10 2. Сучасний стан пригодницького туризму 17 2.1. Сучасний стан пригодницького туризму в світі 17 2.2. Сучасний стан пригодницького туризму на Україні 18 2.3. Особливості організації пригодницького туризму на Україні 20 3. Перспективи розвитку пригодницького туризму в Україні 24 3.1. Умови для розвитку пригодницького туризму в Україні 24 3.2. Матеріально-технічна і наукова база 26 3.3. Шляхи удосконалення пригодницького туризму в Україні 30 Висновки 35 Список використаних джерел 37

Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6 1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6 1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6 1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7 1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12 Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14 2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14 2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20 2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21 2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22 2.5. Уточнюючі члени речення 22 Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Шляхи розвитку історичного роману

1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17

Особливості опанування іноземної мови в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35

Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"

Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"

Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи викладання літератури у школі 1.1 Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі 5 1.2 Методологічні основи побудови ефективної структури заняття з літератури 7 Розділ 2. Основні терміни і поняття на позначення теми сміху в літературній спадщині І.Нечуя-Левицького 10 2.1. Природа комічного в контексті культури та літератури. Гумор. Сатира. Іронія 10 2.2. Особливості формування стилю І.Нечуя-Левицького 11 2.3 Особливості гумору І.С.Нечуя-Левицького 14 Розділ 3. Особливості вивчення гумористично-сатиричних творів І.С.Нечуя-Левицького у вищій школі 20 3.1 Засоби гумору у творах І.С.Нечуя-Левицького 20 3.2 Методика опрацювання оповідань І.С.Нечуя-Левицького 22 Висновки 25 Список використаної літератури 28

Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”

План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму

Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський).