институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план Салон краси

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план Салон краси


Крок 1. Початкова згода і оцінка готовності організації до процесу стратегічного планування 2
Крок 2. З’ясування та усвідомлення мандатів організації 3
Крок 3. Місія і стейкхолдери підприємства. 4
Крок 4. Аналіз та оцінка середовища 6
Крок 5. Формулювання загальної стратегії підприємства 17
Крок 6. Визначення та розв’язання стратегічних проблем 17
Крок 7. Оцінка ефективності прийнятого та реалізованого рішення 20
Список літератури 23

Cмотрите также:
Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль»

Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль» 2 Загальна характеристика підприємства Салон краси «Летуаль» 2 Розробка рекламної кампанії 4 Оцінка ефективності запропонованих заходів 8 Список використаних джерел 13

РЕКЛАМА В МОДЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Завдання: Розробіть і обгрунтуйте рекламну кампанію для організації модельного бізнесу на вибір ЗМІСТ 1. Загальні засади організації рекламної компанії салону-краси 4 2. Позиціонування й активний маркетинг салону краси 4 3. Розробка рекламної компанії салону краси 7 3.1. Маркетингове дослідження відвідувачів салонів краси 7 3.2. Загальні відомості про салон краси 13 3.3. Організація презентації салону краси 16 Список використаної літератури 25

Контрольна робота менеджмент (бізнес-планування)

Вступ 3 1. Опис підприємства 4 2. Аналіз ринку 7 3. Адміністративна структура ТОВ „ANGEL” 9 4. Фінансовий план 16 5. Маркетинговий план 21 Висновки 23 Література 24 Додатки 25-27 Об'єктом дослідження є перукарня „ANGEL” (товариство з обмеженою відповідальністю), що через 2 роки після існування планується бути „переробленою” в салон краси, згідно вимог, що постійно диктує ринок споживачів.

Бізнес-план (сфера послуг, салон краси)

Супровідний лист 3 Візитна картка підприємства 4 Резюме 6 Вступ 7 1. Огляд галузі, конкурентів, продукції, ринку і споживачів 8 1.1. Мета фірми 8 1.2. Опис підприємства і галузі 9 1.3. Характеристика бізнесу та визначення ємкості ринку 11 1.4. Якість продукції та її асортимент 16 1.5. Безпека споживання. 19 1.6. Основні споживачі продукту 20 1.7. Конкурентні фірми 20 2. Планування маркетингу і виробництва 20 2.1. Маркетингова стратегія 20 2.2. Цінова політика 21 2.3. Тактика продажів та план обсягів продажів 21 2.4. Устаткування 21 3. Планові підсумки нововведення 22 3.1. Організаційно – правова форма підприємства і його структура 22 3.2. План розвитку 23 3.3. Визначення ризиків проекту 23 3.4. Фінансовий план 24 Висновок 25 Інвестиційна заявка 30

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4 2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5 2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5 2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11 3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17 Список використаних джерел 18

Організація і управління салоном краси

Вступ 4 Розділ 1. Суть організації та управління підприємством 5 1.1. Наукова організація управлінської праці 5 1.2. Оптимізація управлінської праці 8 Розділ 2. Аналіз організації та управління салону краси “Софі” 10 2.1. Організаційно-економічна характеристика салону краси “Софі” 10 2.2. Аналіз обсягу реалізації послуг салону краси “Софі” 12 2.3. Аналіз асортименту додаткових послуг салону краси “Софі” 17 Розділ 3. Шляхи удосконалення організації та управління салону краси “Софі” 20 3.1. Вдосконалення організації діяльності салону краси “Софі” 20 3.2. Пропозиції по формуванню позитивного іміджу салону краси “Софі” на ринку салонів краси м. Києва 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27

Заснування салону краси

Зміст ВСТУП 3 1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 2. ОПИС БІЗНЕС-ІДЕЇ 6 3.ОРГАНИЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 7 4. ПЕРСОНАЛ 8 5. МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 8 5.1 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ОТОЧЕННЯ 9 5.2 ЦІНОУТВОРЕННЯ 10 5.3 КОСМЕТИЧНИЙ МАСАЖ ОБЛИЧЧЯ. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ І ЦІНОУТВОРЕННЯ 10 6. МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ПОСЛУГ 17 7. ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 17 8. ОЦІНКА РИЗИКІВ 21 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91