институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 52 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингові дослідження на етапі виходу на зарубіжний ринок (на прикладі ТОВ «Клуб сиру»)

Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень 5
1.1. Сутність міжнародних маркетингових досліджень 5
1.2. Методи маркетингових досліджень та їх еволюція 8
1.3. Напрями маркетингових досліджень на етапі виходу фірми на зарубіжний ринок 15
Розділ 2. Дослідження привабливості російського ринку молочних продуктів 20
2.1. Дослідження макросередовища 20
2.2. Дослідження переваг на російському ринку молочних продуктів 28
2.3. Дослідження конкуренції на російському ринку молочних продуктів 30
2.4. Рекомендації щодо доцільності виходу фірми ТОВ «Клуб сира» на російський ринок молочних продуктів 43
Висновки 48
Список використаної літератури 50

Cмотрите также:
Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2 2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2 2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6 2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6 2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9 2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 Додаток А. АНКЕТА 15

Маркетингові дослідження характеристик та рівня попиту

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ТА РІВНЯ ПОПИТУ (на прикладі ринку компакт-дисків) 14 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Ситуаційний менеджмент

1. Виявлення факторів розвитку ситуації (ситуаційний аналіз) 2 2. Сценарій розвитку ситуації, пов’язаної з проблемами виходу підприємства на зарубіжний ринок 5 Література 10

Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Стратегії маркетингу виходу фірми на зовнішній ринок 6 1.1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 6 1.2. Суть міжнародного маркетингу 15 1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 22 1.4. Процес планування ринкової стратегії фірми 24 1.5. Напрямки маркетингової стратегії 32 1.6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36 Розділ ІІ. Стратегії маркетингу виходу Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів на зовнішній ринок 42 2.1. Загальні відомості про Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів 42 2.2. Конкурентоспроможність продукції Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів 45 2.3. Продукція комбінату 49 2.4. Маркетингова стратегія виходу Новоукраїнського хлібокомбінату на зовнішній ринок 56 Розділ ІІІ Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку підприємства 71 Висновки 90 Список використаних джерел 93 Додатки 95

Ситуаційний менеджмент

1. Методи виявлення факторів розвитку ситуації, їх характеристика 3 2. Формування системи заходів подолання кризових ситуацій 7 3. Розробіть сценарій розвитку ситуації пов’язаної з проблемами виходу підприємства на зарубіжний ринок 11 Список використаної літератури 16

Економічні передумови виходу на зовнішній ринок

Вступ 3 Економічні передумови виходу на зовнішній ринок 5 Список використаних джерел та літератури 13

Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок:

Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки 2 Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу 9

Контрольна робота ситуаційний менеджмент

1. Евристичні методи виявлення факторів розвитку ситуації, їх характеристика. 2 2. Формування системи заходів подолання кризових ситуацій. 8 3. Розробіть сценарій розвитку ситуації, пов'язаної з проблемами виходу підприємства на зарубіжний ринок. 13 Список використаних джерел 14

Контрольна робота з маркетингу на прикладі ТОВ "Будмакс"

1. Ознайомлення з підприємством і його SWOT-аналіз ТОВ «Будмакс» 3 2. Асортиментна політика і дослідження попиту 6 3. Цінова політика 10 4. Дослідження політики розповсюдження 10 5. Комунікаційна політика (будматеріали) 12 6. Маркетингові дослідження 16 Використана література 24

Міжнародний маркетинг на прикладі ВАТ «Назва»

РОЗДІЛ 1. Характеристика зовнішнього ринку, на якому працює дане підприємство 3 1.1. Загальна характеристика зовнішнього ринку (місткість, частка та насиченість даного ринку) 3 1.2. Фактори макросередовища, які впливають на діяльність вашого підприємства (економічні, політико-правові, соціально-демографічні, технологічні, природно-географічні) 3 1.3. Порівняльні характеристики національних культур 6 1.4. Філософія ведення бізнесу в даній країні та релігія 6 1.5. Основні споживачі продукції даної галузі 7 1.6. Особливості конкуренції на зовнішньому ринку 9 РОЗДІЛ 2. Характеристика підприємства 13 2.1. Загальні відомості про компанію (статутний капітал, фінансове становище, організаційна структура, інвестиційне становище, основні показники фінансових результатів діяльності підприємства, партнерські угоди) 13 2.2. Цілі виходу на міжнародний ринок (на п'ять років) 16 2.3. Стратегія та форми виходу компанії на міжнародний ринок (експорт, ліцензування, патентування, спільне підприємство тощо) 16 2.4. Товарна політика, особливості її пристосування до вимог зовнішнього ринку 17 2.5. Адаптація цінової, збутової та комунікаційної політики до міжнародного ринку 18 2.6. Міжнародне стратегічне планування (міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках, міжнародні стратегії зростання) 19 РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо покращення діяльності підприємства на міжнародному ринку 23 Література 26