институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація перевезень туристів на залізничному транспорті в Європі

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2006 | Размер: 86 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Організація перевезень туристів на залізничному транспорті в Європі

План

ВСТУП 3
1. ЗАЛІЗНИЧНІ ПОДОРОЖІ ПО ЄВРОПІ ТА НІМЕЧЧИНІ 5
1.1. Високошвидкісні залізничні перевезення туристів по Європі 5
1.2. Залізничні перевезення туристів в Німеччині 10
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПОДОРОЖЕЙ ПО ЄВРОПІ ТА НІМЕЧЧИНІ НА ПРИКЛАДІ ФІРМИ „THALYS“ 14
2.1. Загальна характеристика фірми „Thalys“ 14
2.2. Основні послуги та тарифи на напрямках “Thalys” в Німеччині та Європі 17
ВИСНОВКИ 27
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 30
ДОДАТКИ 31

Мета курсової роботи охарактеризувати на конкретних прикладах розвиток та здійснення залізничних перевезень туристів в Європі.
Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання:
1. надати загальну характеристику залізничним подорожам в Європі та більш конкретно в Німеччині;
2. на прикладі фірми “Thalys” показати організацію залізничних перевезень туристів по Німеччині та Європі.
Предметом курсової роботи є розгляд організації залізничних перевезень туристів в Європі.
Об’єктом розгляду курсової роботи є послуги фірми “Thalys”, яка здійснює залізничні перевезення по Європі.
Джерельна база курсової роботи складається в основному з іноземних джерел літератури, які освітлюють ситуацію на ринку залізничних перевезень в Європі. Це в основному періодичні видання такі, як Railway Gazette, 2005; RAIL// Double decked trains could be replacement for Eurostars, 2006; Carrière B. La Vie du Rail, 2002; Modern Railways, 2002.
А також декілька російськомовних періодичних видань: Журнал “Залізничні шляхи світу”, 2001; Високошвидкісний потяг TGV// Грицак Е. Н. Історія речей від стародавності до наших днів, 2003; Потяги між Парижем та Швейцарією//Новини туризму, 2004.
Структурно курсова робота складається з вступу, двох розділів з підпунктами, висновки, використана література та додатки
Cмотрите также:
Організація транспортних подорожей і перевезень

1. Бізнес-авіація на українському та світовому ринках 3 2. Європейська система сервісного обслуговування пасажирів на залізничному транспорті 17 Література 21

Охорона праці на залізничному транспорті

Зміст Вступ 3 1. Охорона праці на залізничному транспорті 4 3. Задача 3.2 7 4. Задача 3.14 9 Перелік посилань 12

Охорона праці на залізничному транспорті

Зміст Вступ 3 1. Охорона праці на залізничному транспорті 4 3. Задача 3.2 7 4. Задача 3.14 9 Перелік посилань 12

Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією МАУ

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВІАКОМПАНІЇ “МАУ” 5 1.1. Історія становлення авіакомпанії 5 1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 9 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “МАУ” 22 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “МАУ” 22 2.1. Нормативно правова база організації перевезень 22 2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 31 2.3 Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією МАУ 32 2.4 Технічне обслуговування в компанії 35 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТОК. 44

Організація транспортних подорожей та перевезень

1. Стан розвитку транспортної мережі, основні круїзні території 3 2. Нормативно правова база організації автобусних перевезень 7 3. Порядок реєстрації та обмеження перевезень на авіаційному транспорті 11 Література 14

Юридична відповідальність за правопорушення на транспорті

Вступ 2 Розділ І. Поняття та причини і умови правопорушень на транспорті 5 1.1 Поняття, сутність та види правопорушень на транспорті 5 1.2 Основні умови та причини правопорушень на трнанспорті 16 1.3 Особистість транспортного правопорушника 20 Розділ ІІ. Особливості деяких видів транспортних правопорушень. 24 2.1 Класифікація правопорушень на автомобільному, залізничному, водному та повітряному транспорті. 24 2.2 Керування транспортними засобами у стані сп’яніння 34 Розділ III. Особливості юридичної відповідальності за правопорушення на транспорті. 44 3.1. Поняття юридичної відповідальності 44 3.2 Адміністративна відповідальність за правопорушення на транспорті 52 3.3. Дисциплінарна відповідальність за правопорушення на транспорті 56 3.3. Матеріальна відповідальність за правопорушення на транспорті. 65 3.5. Шляхи удосконалення законодавства на сучасному етапі відносно правопорушень на транспорті 73 Висновок 80 Список використаної літератури 82

Організація авіаційних первезень туристів авіакомпанією Аеросвіт

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРЕВЕЗЕНЬ ТУРИСТІВ ПОВІТРЯНИМ ТРАНСПОРТОМ АВІАКОМПАНІЄЮ АЕРОСВІТ 6 1.1. Історія повітряних первезень в Україні 6 1.2. Нормативно - правова база організації повітряних перевезень компанії Аеросвіт 9 1.3. Технічне обслуговування в компанії Аеросвіт 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ АЕРОСВІТ 20 2.1. Основні показники роботи авіакомпанії 20 2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 25 2.3. Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час повітряних перевезень авіакомпанією Аеросвіт 29 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45

Порівнювальна характеристика різних видів транспорту

Предмет: економіка і планування на залізничному транспорті ЗМІСТ Вступ 3 1. Формування конкурентного середовища у сфері перевезень 5 2. Сучасний стан транспортної галузі України 9 3. Перспективи розвитку транспортної системи України 22 Висновки 30 Література 32

Організація перевезень туристів на прикладі авіакомпанії “Чеські Авіалінії”

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК АВІАКОМПАНІЇ “ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ” 6 1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА І ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ АВІАКОМПАНІЇ CSA 6 1.2. ВИДИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ АВІАКОМПАНІЇ CSA 11 1.3. МАТЕРІАЛЬНА БАЗА АВІАКОМПАНІЇ «ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ» 14 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ В КОМПАНІЇ “ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ” 17 2.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПОЛЬОТІВ ЛІТАКАМИ КОМПАНІЇ CSA 17 2.2. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ 24 2.3. ПОСЛУГИ ДЛЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПОДОРОЖУЮТЬ РЕЙСАМИ CSA У ПРАЗЬКОМУ АЕРОПОРТІ 26 2.4. БРОНЮВАННЯ АВІАКВИТКІВ НА РЕГУЛЯРНІ РЕЙСИ CSA 29 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ “ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ” 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Організація обслуговування туристів залізничним транспортом в Україні

Вступ 3 1. Роль залізничних перевезень у розвитку туризму 6 1.1. Залізнична подорож як складова туристичного продукту 6 1.2. Законодавче регулювання залізничних перевезень туристів 11 1.3. Роль залізниць у світовому тур бізнесі 15 2. Залізничний туризм як напрям рекреації 20 2.1. Залізничний туризм у Європі і світі 20 2.2. Розвиток залізничного туризму в Україні 23 3. Проблеми і перспективи організації обслуговування туристів залізничним транспортом в Україні 29 3.1. Узагальнення радянського та російського досвіду 29 3.2. Перспективи залізничного туризму в Україні 32 3.3. Планування турів з перевезеннями залізницею 37 Висновки 39 Література 43 Метою дослідження є визначення сучасного стану, проблем та перспектив організації обслуговування туристів залізничним транспортом в Україні