институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи формування і розподілу прибутку та напрями їх удосконалення

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый учет | Статья | Страниц: 16 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методи формування і розподілу прибутку та напрями їх удосконалення


Методи формування і розподілу прибутку та напрями їх удосконалення 2
Список використаної літератури 12

Cмотрите также:
Методи формування і розподілу прибутку та напрями їх удосконалення + Автореферат

Вступ 3 Розділ 1. Основи управління формуванням та розподілом прибутку підприємств 6 1.1. Економічна суть прибутку підприємства 6 1.2. Особливості управління формуванням та розподілом прибутку підприємства 14 1.3. Фактори збільшення прибутку підприємства 25 Висновки до розділу 1 32 Розділ 2. Аналіз формування та розподілу прибутку Pharm Helth 33 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства Pharm Helth 33 2.2. Аналіз формування прибутку Pharm Helth 41 2.3. Оцінка розподілу прибутку Pharm Helth 50 Висновки до розділу 2 55 Розділ 3.Напрями вдосконалення управління формуванням та розподілом прибутку 57 3.1. Зарубіжний досвід управління рентабельністю підприємства та можливість його застосування у вітчизняній практиці 57 3.2.Рекомендації щодо покращення управління формуванням прибутку підприємства Pharm Helth 67 Висновки до розділу 3 80 Висновки 81 Список використаної літератури 89 Додатки 95

Удосконалення формування та управління прибутком

ВСТУП 2 І. Поняття і види прибутку 4 1.1. Формування прибутку підприємства 4 1.2. Розподіл і використання прибутку 12 ІІ. Аналіз формування і розподілу прибутку в готельному комплексі “Національний” 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу “Національний” 15 2.2. Аналіз рівня та динаміки фінансових результатів за даними звітності 17 2.3. Факторний аналіз прибутку 21 2.4. Факторний аналіз рентабельності готельного комплексу “Національний” 24 ІІІ. Діагностика резервів збільшення прибутку та удосконалення його розподілу 27 3.1. Аналіз резервів збільшення прибутку 27 3.2. Удосконалення процесів розподілу прибутку в готельному комплексі “Національний” 31 Висновки 38 Список використаної літератури 40 Додатки 43

Удосконалення процесів розподілу прибутку в готельному підприємстві

ВСТУП 2 І. Поняття і види прибутку 4 1.1. Формування прибутку підприємства 4 1.2. Розподіл і використання прибутку 12 ІІ. Аналіз формування і розподілу прибутку в готельному комплексі “Національний” 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу “Національний” 15 2.2. Аналіз прибутку на прикладі готельного комплексу “Національний” 17 ІІІ. Оптимізація грошових потоків 22 3.1. Визначення точки беззбитковості 22 3.2. Удосконалення процесів розподілу прибутку на підприємстві 23 Висновки 30 Список використаної літератури 33 Додатки 36

Методологія формування та розподілу прибутку

Вступ Розділ 1. Економічний зміст прибутку 1. Прибуток як економічна категорія 4 2. Функції та види прибутку як категорії ринкових відносин 6 Розділ 2. Методологія формування та розподілу прибутку 1. Формування прибутку підприємств 9 2. Розподіл прибутку підприємтсв 13 Розділ 3. Шляхи зростання прибутку та умови його оптимізації 1. Норма прибутку як індикатор ефективності та прибутковості підприємства 17 2. Методи збільшення обсягів отримуваного підприємством прибутку 18 Висновки Література

Методологія формування та розподілу прибутку

Вступ Розділ 1. Економічний зміст прибутку 1. Прибуток як економічна категорія 4 2. Функції та види прибутку як категорії ринкових відносин 6 Розділ 2. Методологія формування та розподілу прибутку 1. Формування прибутку підприємств 9 2. Розподіл прибутку підприємтсв 13 Розділ 3. Шляхи зростання прибутку та умови його оптимізації 1. Норма прибутку як індикатор ефективності та прибутковості підприємства 17 2. Методи збільшення обсягів отримуваного підприємством прибутку 18 Висновки Література

Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Методологічні основи формування прибутку на підприємстві, його розподіл і планування 4 1.1. Економічна сутність прибутку, його функції, класифікація 4 1.2. Сутність і принципи розподілу прибутку 13 1.3. Системи і методи планування прибутку 18 Розділ 2. Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства 22 2.1. Правове регулювання формування прибутку 22 2.2. Економічно-правові засади регулювання розподілу прибутку 24 Розділ 3. Шляхи покращення роботи з управління, формування та розподілу прибутку 27 3.1. Максимізація прибутку 27 3.2. Мінімізація збитків 30 Висновки 32 Список використаної літератури 35

Аналіз формування і розподілу прибутку

Вступ / Розділ 1. Значення, завдання та інформація для проведення аналізу формування і розподілу прибутку: 1.1. Необхідність аналізу показників прибутковості, 1.2. Задачі аналізу прибутку підприємства / Розділ 2. Аналіз формування прибутку ТОВ „Вінпро”: 2.1. Аналіз балансового прибутку, 2.2. Аналіз прибутку від реалізації товарної продукції та інших фінансових результатів, 2.3. Аналіз рентабельності / Розділ 3. Аналіз розподілу прибутку ТОВ „Вінпро : 3.1. Принципи розподілу прибутку, 3.2 Підвищення ефективності розподілу прибутку / Висновки / Список використаної літератури

Формування та розподіл чистого прибутку підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти механізму формування та розподілу прибутку підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства 5 1.2 Механізм розподілу та використання прибутку підприємства 10 1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу формування та розподілу прибутку 13 2. Оцінка ефективності формування та розподілу прибутку ВАТ “Одеський лакофарбний завод” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика діяльності підприємства 19 2.2 Аналіз доходів підприємства та джерел формування прибутку 28 2.3 Оцінка ефективності розподілу та використання прибутку 30 3. Вдосконалення механізму формування та розподілу прибутку ВАТ “Одеський лакофарбний завод” 34 Висновки 38 Література 40 Додатки 42

Формування та розподіл чистого прибутку підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти механізму формування та розподілу прибутку підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства 5 1.2 Механізм розподілу та використання прибутку підприємства 10 1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу формування та розподілу прибутку 13 2. Оцінка ефективності формування та розподілу прибутку ВАТ “Одеський лакофарбний завод” 19 2.1 Фінансово – економічна характеристика діяльності підприємства 19 2.2 Аналіз доходів підприємства та джерел формування прибутку 28 2.3 Оцінка ефективності розподілу та використання прибутку 30 3. Вдосконалення механізму формування та розподілу прибутку ВАТ “Одеський лакофарбний завод” 34 Висновки 38 Література 40 Додатки 42

Формування, розподіл і використання прибутку підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Економічна сутність прибутку підприємства 5 1.2.Порядок формування, розподілу та використання прибутку 8 РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА „ДАНИЛАН” 15 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 15 2.2.Аналіз факторів, які впливають на формування прибутку 16 2.3.Аналіз формування, розподілу та використання прибутку підприємства ПП „Данилан” 21 РОЗДІЛ 3.ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ 28 3.1.Удосконалення стратегії планування прибутку 28 3.2.Напрямки використання прибутку підприємства 32 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 49