институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 56 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Зміст
Вступ 2
1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7
2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20
3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28
Особливості спілкування дитини 30
4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34
5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42
Висновки і педагогічні рекомендації 45
Список використаної літератури 48
Додатки 52

Cмотрите также:
Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)

Вступ 3 Розділ 1. 3 1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3 1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12 1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16 1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19 1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31 Висновок до розділу 45 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48 Висновки 48 Список використаної літератури 49 Додатки 56

ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7 1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17 1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34 Висновок до розділу 44 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64 Висновок до розділу 69 Висновки 70 Список використаної літератури 73 Додатки 80

Розвиток мовлення у дітей 2 року життя

Вступ 2 1. Характеристика мовлення дітей 2-го року життя 3 2. Розвиток всіх сторін мовлення у дітей 2-го року життя 5 3. Методика розвитку мовлення 2-го року життя 8 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Розвиток монологічної компетенції дошкільника в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 4 1.1. Проблема формування монологічного мовлення у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній літературі 4 1.2. Психологічні особливості розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.3. Роль картини у розвитку мовлення дошкільників. Методика організації роботи з навчання розповідання за сюжетною дидактичною картиною дітей старшого дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2 24 2.1. Особливості монологічного мовлення дітей 5 – 6 року життя 24 2.2. Організація роботи з формування монологічного мовлення дошкільників 5 – 6 року життя в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами 29 2.3. Рівень сформованості монологічного мовлення дітей в результаті проведеної роботи 40 ВИСНОВКИ 44 ЛІТЕРАТУРА 49 ДОДАТКИ 52

Самостійна діяльність дітей 2-го року життя

ВСТУП 3 1. Значення самостійної діяльності в розвитку дітей 2-го року життя 4 2. Види діяльності дітей 2-го року життя 7 3. Умови, необхідні для діяльності дітей 2-го року життя 10 4. Методика керівництва діяльністю дітей 2-го року життя 12 ВИСНОВОК 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

Народні рухливі ігри як засіб національного виховання у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ 7 НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР 7 1.1 Фізичне виховання як компонент народної педагогіки 7 1.2 Гра у фізичному вихованні 16 1.3 Місце і роль фізичної культури в загальній системі виховання дітей дошкільного віку 26 РОЗДІЛ ІІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 35 2.1. Формування особистості дошкільника в процесі занять фізичними вправами 35 2.2 Фізкультурні заняття з використанням народних ігор як основна форма організованого систематичного навчання дітей рухів 40 РОЗДІЛ ІІІ ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ НАРОДНОГО ТА РУХЛИВОГО МАТЕРІАЛУ НА СТАН ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 56 3.1. Ефективність використання народного й рухливого ігрового матеріалу у фізичному вихованні старших дошкільників 56 3.2. Методичні рекомендації щодо використання народних і рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей 67 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 86 ДОДАТОК 94

Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5 1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5 1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9 Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13 2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13 2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19 Висновки 27 Список використаних джерел 29 Додатки 31

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Формування у дітей середнього віку ( 3-4 років) уявлення про форми предметів в процесі ігрової діяльності

Вступ 3 1. Характеристика психічного розвитку дітей третього-четвертого року життя 5 2. Психолого-педагогічні основи проблеми формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей молодшого віку 10 3. Особливості організації і зміст роботи з розвитку елементарних математичних уявлень в першій молодшій групі 13 3.1. Формування понять простору і часу 13 3.2. Порівняння предметів за розмірами і вагою 15 3.3. Ознайомлення з геометричними фігурами 16 4. Стан використання ігор в формуванні у дітей уявлення про форму предметів у практиці роботи дошкільного навчального заставі освіти (констатуючий експеримент). 18 5. Основні умови закріплення та удосконалення уявлень про предмети в ігровій діяльності (формуючий експеримент). 21 6. Контрольний експеримент. 25 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додатки 30 Заняття 1 30 Заняття 2 32 Об’єкт дослідження: процес сенсорного виховання дітей молодшого віку. Предмет дослідження: формування уявлень про форму предметів у дітей трьох-чотирьох років на засадах комплексного підходу. Мета дослідження: науково обґрунтувати, розробити та експериментально апробувати комплексний підхід до організації перцептивного научування як чинника оптимальності формування уявлень про форму предметів у дітей молодшого віку

Формування пізнавальних інтересів у дітей п'ятого року життя

Вступ……………………………………………………………………………………3 1. Особливості розумового розвитку та пізнавальної активності дітей 5-го року життя (аналіз наукової літератури)………………………………………………..6 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів……………………………12 3. Рівень сформованості пізнавальних інтересів дітей 5-го року життя (констатуючий експеримент)……………………………………………………..20 4. Цілеспрямований вплив на формування пізнавальних інтересів дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент)…………………27 5. Аналіз результатів проведеної роботи…………………………………………...32 Висновки та педагогічні рекомендації………………………………………………37 Література……………………………………………………………………………...39 Додатки………………………………………………………………………………...46