институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Природні кризи розвитку та становлення особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Социология | Контрольная | Страниц: 27 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Природні кризи розвитку та становлення особистості

Вступ 3
1. Описати природні кризи розвитку та становлення особистості, які вони бувають 4
2. Яка соціальна допомога може надаватись при кризах 10
3. Тренінг на дві години «практична допомога людям при кризах розвитку та становлення особистості» 16
Висновки 26
Список використаної літератури 27
Cмотрите также:
Стадії розвитку особистості в різних психологічних концепціях

Вступ 1. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ Е. ЕРІКСОНА 3 1.1. Стадії розвитку особистості в світлі концепції Е.Еріксона. 3 1.2. Вади розвитку особистості в стадіальної теорії Е.Еріксона. Життєві психологічні кризи. 6 2. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧІЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 9 2.1. Стадії розвитку особистості В.Ф.Моргун та Н.Ю. Ткачова . 9 2.2. Особливості розвитку особистості в дослідженнях Г.С.Костюка 12 Висновки 15 Література 16

Базові концепції виховання та розвитку особистості

Вступ 3 Розділ 1. Теорії особистості 5 1.1. Сутність поняття особистості, центральна постать виховного процесу 5 1.2. Становлення та розвиток особистості у працях зарубіжних вчених. 14 1.3. Становлення та розвиток особистості у працях вітчизняних вчених. 18 Розділ 2. Базові концепції виховання особистості 21 2.1. Основні підходи та принципи виховання 21 2.2. Методи виховання 26 2.3. Виховання особистості в сучасних умовах інформаційного суспільства 27 Розділ 3. Базові концепції розвитку особистості 30 3.1. Фактори що впливають на розвиток особистості 30 3.2. Стадії розвитку особистості 33 Висновки 35 Список використаної літератури 39 Мета дослідження полягає у визначені впливу концепції виховання на формування та розвиток особистості. Об’єктом дослідження є виховання як цілісний педагогічний процес. Предметом дослідження є базові концепції виховання та розвитку особистості. Матеріалом дослідження слугували праці науковців вітчизняних і закордонних в яких досліджувалися аспекти поняття особистості, її становлення, розвитку, виховання.

Кризи життя та їх вплив на розвиток особистості

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПРО КРИЗУ ЖИТТЯ. 4 2. ПРИЧИНИ ТА ПОКАЗНИКИ КРИЗИ. 6 3. ФОРМИ ВИХОДУ З КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ. 10 4. ЗНАЧЕННЯ КРИЗИ ДЛЯ РОСТУ ОСОБИСТОСТІ. 17 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 25

Психологічне формування особистості в підлітковому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки

Роль культури в подоланні екологічної кризи

План Роль культури в подоланні екологічної кризи 3 1. Феномен екологічної кризи 3 2. Природні і антропогенні екологічні кризи 5 3. Антропогенні екологічні кризи 9 4. Культурологія і філософія екологічної кризи 11 Список використаної літератури 15

Психологічні особливості учнів неповних або неблагополучних сімей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ’ЯХ 5 1.1. Поняття особистості в психологічній науці 5 1.2. Сім'я як основний чинник, що впливає на становлення особистості 6 1.3. Вплив неповної сім'ї на становлення особистості дитини 18 РОЗДІЛ 2. 23 МОЖЛИВІСТЬ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ 23 2.1. Методики дослідження особистості учнів 23 2.2. Методики вивчення сімейної ситуації розвитку учня 25 2.3. Дослідження поведінки учнів з неповних та благополучних сімей за допомогою карти Д.Стотта 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 38

Кризи професійного становлення

Зміст Вступ. 3 1. Етапи становлення людини у професійній сфері (етапи кар’єри) 5 2. Причини професійної кризи. 15 Висновок. 18 Література. 21

Значення вродження та набутого процесі становлення особистості.

План Вступ 2 1. Індивідуальне та набуте в процесі становлення особистості 3 2. Індивідуальність особистості 5 3. Характер людини 9 Висновки 11 Використана література 12

Структра особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Структура особистості в генезисі розвитку педагогічної науки 5 1.2. Сучасні тенденції розвитку дослідження проблеми структури особистості 23 1.3. Концептуальні підходи до розвитку новітніх досліджень з питання структури особистості 26 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА СУТНІСТЬ РОЗВИТКУ СТРУКТУР ОСОБИСТОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 29 2.1. Сценарій проведення заняття з розвитку особистості 29 2.2. Відео презентація 48 ВИСНОВОК 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54

Кризи професійного становлення особистості

Вступ 3 1. Кризи професійного становлення як вид криз особистості. 4 2. Характеристика криз професійного становлення в ході розвитку особистості. Шляхи їх розв’язання. 10 Висновки 16 Література 23 Вступ Однією з важливіших функцій людського суспільства є накопичення та передача знань, досвіду новому поколінню людей, що, безумовно, сприяє загальному прогресу цивілізації. Подібні процеси тривають в усіх областях діяльності людини, а особливо – в економічній, виробничій сфері. Підготовка висококваліфікованих фахівців становиться нагальною потребою часу. Деякі спеціальності вимагають для опанування ними значних інтелектуальних, моральних, фізичних зусиль. Професійне становлення в цих умовах виступає достатньо складним, тривалим, досить рухомим, багатоплановим і часом суперечливим процесом. Фізичне та моральне навантаження, яке відбувається при цьому на людину, сприяє виникненню психологічних проблем особистості, одними з яких є кризи професійного становлення. Кризи професійного становлення особистості, за твердженням науковців, ще не стали предметом прискіпливої уваги науки. Проте, як свідчить практика, залучення до професії не завжди відбувається гладко та без проблемно, тому вивчення теоретичного матеріалу в цієї сфері край необхідно для вдосконалення процесу професійного становлення сучасної людини. Висновки Кризи в професійному розвитку – явище нормативне. Вони є доленосними моментами в життєдіяльності людини. Знання психологічних механізмів, закономірностей і особливостей кризових явищ дозволяє їх враховувати і конструктивно долати. Кризи не можна ігнорувати, не помічати. Відхід від них загрожує людині професійною дезадаптацією, крахом професійних надій, неспроможністю професійної біографії. Кризові явища – невід'ємний атрибут динамічного процесу професійного становлення особистості. Ступінь усвідомлення людиною криз є цілком індивідуальний. Вона залежить від способу протікання кризової ситуації, оскільки при благополучному її проходженні людина рідко усвідомлює дане явище як кризу. Кількість криз багато в чому залежить від соціально-професійної спрямованості, активності особи. Людина, яка цікавиться своїм внутрішнім світом та прагне пізнати себе, але відчуваючи при цьому незадоволеність, має в своїй професійній біографії більшу кількість кризових явищ. Якщо ж людина йде від кризи, старається її ігнорувати, то вона частіша стикається з крахом професійних надій, неспроможністю своєї професійної біографії. Настання кризи обумовлене цілим рядом чинників: поступовими якісними змінами способів виконання діяльності, соціально-професійною активністю особи, соціально-економічними умовами життєдіяльності, віковими психофізіологічними змінами, а також степеню інтенсивності професійної діяльності. Проте на будь-якій стадії професійного становлення як головний чинник, що детермінує виникнення кризи, частіше виділяється соціально-професійна активність. Переживання кризи викликає перебудову психологічної структури особистості, зміну соціально-професійної спрямованості. Породжувати психічну напруженість, кризи стимулюють професійний розвиток людини. Переживаючи кризу, індивід, як правило, підіймається на вищий рівень розвитку.