институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічний менеджмент

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 37 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічний менеджмент

1. Характеристика загальноконкурентних стратегій 3
підприємства 3
2. Взаємозв’язок стратегії та структури 12
Практичні завдання 20
Задача 1. 20
Підприємству потрібно визначитися з оптимальним асортиментним набором. Інформація про характеристики асо-ртименту наведена в таблиці.
1. Виконати ранговий аналіз базового асортименту.
2. Дати характеристики попиту та викласти можливі заходи для покращення асортименту.
3. Виконати аналіз асортименту використовуючи матрицю Мак-кінсі та БКГ.
Задача 2. 25
Підприємство планує розширити свою частку ринку. Є така інформацію про ринок та підприємство:
1. Темп розвитку ринку – 15% на рік.
2. Обсяг ринку – 25 млн. виробів.
3. Рентабельність вкладеного капіталу – 20%.
4. Прогнозна частка підприємства на ринку – 20% є досить великою.
5. Складена дистриб’ютором ціна реалізації 5 грн. за виріб є невисокою ціною, приємливою для споживачів.
6. Умовно-змінні витрати складають: витрати на матеріал – 2,50 грн., заробітна плата працівникам – 1,10 грн. за год., організація товарозбуту – 0,15 грн.
7. Умовно-постійні витрати – 5 млн. грн. за рік.
8. Сума основного капіталу підприємства складає 12 млн. грн., оборотного капіталу 3 млн. грн., чисельність персоналу – 950 осіб.
Завдання:
1) провести розрахунки прибутку підприємства, залежно від прогнозованого обсягу реалізації і прибутку із врахуванням заданої рентабельності;
2) обґрунтуйте варіант маркетингової стратегії підприємства;
3) якою інформацією повинні володіти керівники підприємства відносно конкурентів?
Задача 3. 29
Підприємству потрібно визначитися з постачальниками сировини із пункту О та пункту Б. Фактори, що впливають на вибір постачальника,є наступні:
1) ціна на сировину (А1);
2) умови поставок (А2);
3) порядність постачальника (А3);
4) умови оплати.
Відомі результати попарних порівнянь чинників, що впливають на результати прийняття рішення в табл. 1.
Та відомі варіанти попарних порівнянь постачальників
Визначити:
1. Використовуючи метод аналізу ієрархії, дайте рекомендації відносно вибору постачальників підпри-ємством.
2. В кінці розрахунків зробіть обґрунтовані висновки.

Задача 4. 34
Виробнику, що займається виробництвом соків, потрібно зважити конкурентні переваги своєї продукції. Всі харак-теристики продукції конкурентів та базової продукції наведені в табл.
Завдання:
1) провести оцінку конкурентоспроможності соку;
2) зробити висновки, за якими показниками треба покращити якісні властивості соку;
3) зробити обґрунтовані висновки.

Список літератури 36

Cмотрите также:
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання 2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності Розділ 4. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності на ТОВ „Генкель Ужгород” Висновки Список використаних джерел

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання 2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності Висновки Список використаних джерел

Стратегічний менеджмент

1. Використання базових стратегічних підходів для обґрунтування стратегічних альтернатив розвитку підприємства 3 2. Стратегічний аналіз як основа прогнозування стратегічної позиції підприємства 10 3. Стратегія підвищення якості товару (послуги) 16 4. Література 19

Контрольна робота менеджмент організації

1. Підготовка управлінських кадрів 3 2. Роль менеджера в організації 10 3. Стратегічний менеджмент та його завдання 16 Література 19

Менеджмент ресторанного господарства

1. Сутність менеджменту 2 2. Типи менеджменту та функції 4 3. Сутність організації 7 4. Управління якістю 9 5. Стратегічний менеджмент 12 Література 14

Інструментарій менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності............................................................................................4
Розділ 2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності........10
Розділ 3. Менеджмент у міжнародних корпораціях..14
Розділ 4. Міжнародна логістика.......................................................................20
Висновки.............................................................................................................29
Список використаної літератури.......................................................................31

Стратегічний менеджмент

1.П’ять загальних стратегій конкуренції 2 2.Створення корпоративної культури в компанії 9 Список літератури 13

Стратегічний менеджмент

1. РЕЗЕРВИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ 3 2. ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ФІРМИ 9 ЛІТЕРАТУРА 15

Стратегічний менеджмент

1. Визначення стратегії фірми 3 2. Формування місії та мети організації 8 3. Бар'єри стратегічного планування 15 Література 18

Міжнародний стратегічний менеджмент

Вступ-2 2.Система маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства.-7 3.Список використаної літератури-13