институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Головні складові процесу Паблік рілейшенз

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Реферат | Страниц: 23 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Головні складові процесу Паблік рілейшенз

Зміст

Вступ 3
1.З'ясування сутності паблік рілейшнз 4
2. Принципи та функції паблік рілейшенз 8
3. Визначення та характеристика основних складових процесу PR 12
Висновки 21
Список використаної літератури 23

Cмотрите также:
Політичні Паблік рілейшенз

Вступ 3 1. Паблік рілейшенз політичного діяча 5 2. Політичні технології 10 3. Управління політичним іміджем 13 Висновок 18 Перелік використаної літератури 20

Суть і зміст паблік рілейшнз

Вступ Розділ 1. Суть і зміст паблік рілейшнз 1.1. Поняття паблік рілейшнз 1.2. Принципи та функції паблік рілейшнз 1.3. Кампанія паблік рілейшнз і її складові Розділ 2. Джерела та історія розвитку паблік рілейшнз 2.1. Історичні умови виникнення паблік рілейшнз 2.2. Зародження і становлення паблік рілейшнз у США 2.3. Глобалізація паблік рілейшнз як професійної системи Розділ 3. Становлення та розвиток паблік рілейшнз в Україні 3.1. Становище паблік рілейшнз в Україні 3.2. Значення політичних паблік рілейшнз в сучасній державі 3.3. Імідж України в сучасних інформаційних потоках Висновки Список використаних джерел та літератури

Паблік Рілешенз (зв’язки з громадськістю)

1. Використання формули SOLAADS 3 2. Елементарна модель впливу 4 3. Вплив PR-компанії на економічні показники підприємства 7 4. Управління цілями та результатами кампанії згідно моделі МВО 8 5. Управління механізмами формування новин як основа роботи PR- та прес-служби підприємства 11 6. Сучасні тенденції розвитку паблік рілейшенз 12 7. PR у державному управлінні 15 8. Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми 18 9. Принцип «зворотного зв’язку» та його функція у PR-компаніях 20 Література 23

Організаційно – психологічні передумови ефективності Піару

Вступ 3 1 Вплив зв’язків з громадськістю на ефективність реалізації концепції маркетингу підприємства 4 2 Стратегії ефективності паблік рілейшенз 7 Висновки 15 СПисок літератури 17

Історичні причини виникнення паблік рилейшнз

Вступ 3 1. Історія розвитку паблік рілейшнз 4 2. Зародження основ професії паблік рішейшнз в Америці 8 3. Стан паблік рішейшнз в Україні 11 Висновок 15 Список використаної літератури 17

Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз

План Вступ 3 1. Головні напрями застосування Інтернет у комплексу маркетингу і PR 4 2. Основні форми Інтернет – реклами і PR 7 3. Проблеми і перпективи взаємодії засобів паблік рілейшнз і Інтернет 12 Висновки 18 Список використаних джерел 18

Паблік рілейшнз в сфері маркетингу

Вступ 3 1. Паблік рилейшнз в маркетинговій діяльності підприємства 4 2. Організація управління PR на металургійних підприємствах 11 3. Обґрунтування оцінки економічної ефективності паблік рилейшнз підприємства 13 Висновки 17 Література 19 Скласти піар-компанію 21

Відмінність реклами від паблік рилейшн

Вступ 2 1. Реклама. 4 2. Паблік рилейшнз. 10 Висновки 18 Список використаної літератури 19

технологія акцій та компаній ПР

Вступ 3 1. Паблік рилейшнз в економічній діяльності підприємства 4 2. Паблік рілейшнз(PR) у готелі 9 Висновок 13 Література 14

Контрольна робота з економіки

Зміст 1. Пояснити сутність іноваційної політики підприємства 3 2. Як виконується принцип звітності по відхиленням 3 3. Перерахуйте головні види стратегій 5 4. Поясніть головні складові життєвого циклу галузі 6 Список літератури 7