институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Павло Загребельний: Життя, творчість, аналіз твору „Роксолана”

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Реферат | Страниц: 15 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Павло Загребельний: Життя, творчість, аналіз твору „Роксолана”


Вступ 2
1. Життєвий і творчий шлях Павла Загребельного 3
2. Роман П. Загребнльного «Роксолана» 8
Висновки 14
Список використаної літератури 15

Cмотрите также:
Журнальна літературна критика 20-х років XX ст.

1. Естетична критика на сторінках журналів "Літературно-критичний альманах" (1918) та "Музагет'" (1919). Статті І.Майдана (Д.Загула) "Шукання". Можейка Я. (Савченко), "Творчість Чупринки" Ю.Меженка (Іванова), Павло Тичина "Сонячні кларнети" 3 2. М.Семенко про футуризм (П.Мертвопетлюйко "Мистецтво переходової доби") 4 3. Проблеми тогочасного літературного процесу на сторінках часописів "Червоний шлях" і "Життя й революція" 6 4. Дискусії про статус романтизму в новому мистецтві 11 5. Тогочасна проза в оцінці Майка Йогансена. Леоніда Скрипника (М.Ланського). О.Полторацького 12 6. Різноманіття методологічних підходів до оцінки літературного твору (естетичний, психоаналітичний, формалістський, соціологічний) 14 Література 15

1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія

Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30

1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія

Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Особливості підготовки і проведення екскурсії на тематику – творча Одеса

ЗМІСТ Вступ...............................................................................................................3 1. ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЇ.........5 1.1. Структура екскурсії..................................................................5 1.2. Робота творчої групи по підготовці нової екскурсії.............6 1.3. Етапи підготовки екскурсії......................................................7 1.4. Методика проведення екскурсії...............................................8 1.4.1. Методичні прийоми показу....................................................10 1.4.2. Методичні прийоми розповіді...............................................16 1.4.3. Особливі методичні прийоми................................................20 2. ЛІТЕРАТУРНА ОДЕСА.........................................................................22 2.1. Одеса та одесити........................................................................22 2. 2. Характеристика епохи 20-30-х рр. ХХ ст...............................24 2.3. Життя та творчість Ісака Бабеля...............................................26 2.4. Життя та творчість Юрія Олеші...............................................29 2.5. Життя та творчість Валентина Катаєва..................................32 2.6. Життя та творчість Костянтина Паустовського......................34 2.7. Екскурсійний маршрут “Літературна Одеса 20-30-х рр. ХХ ст.” (ПРОЕКТ)........................................................................................................34 Висновок............................................................................................40 Список використаної літератури.....................................................41

Життя та творчість Моріса Метерлінка та його твір Синій птах

Вступ 2 1. Життя та творчість Моріса Метерлінка. 3 2. П‘єса-казка «Синій птах». 8 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі

Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22

Шляхи аналізу художнього твору

Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40

Життя і творчість Бориса Грінченка

Зміст Вступ.......................................................................................................................4 Розділ І. Життя і творчість Бориса Грінченка................................................5 1.1 ”Більше працював ніж жив”...........................................................................5 1.2 Борис Грінченко і Чернігів...............................................................................9. Розділ ІІ. Фольклористична діяльність Бориса Грінченка........................12 2.1 Студіювання народної словесності ..............................................................12 2.2 Збиральницький метод фольклориста. Спосіб аналізу етнографічних матеріалів..............................................................................................................20 2.3 Відомості про українські народні ігри в творчому доробку Бориса Грінченка................................................................................................................35 Висновки...............................................................................................................40 Список використаної літератури ....................................................................41

Життя і творчість Бориса Грінченка

Зміст Вступ.......................................................................................................................4 Розділ І. Життя і творчість Бориса Грінченка................................................5 1.1 ”Більше працював ніж жив”...........................................................................5 1.2 Борис Грінченко і Чернігів...............................................................................9. Розділ ІІ. Фольклористична діяльність Бориса Грінченка........................12 2.1 Студіювання народної словесності ..............................................................12 2.2 Збиральницький метод фольклориста. Спосіб аналізу етнографічних матеріалів..............................................................................................................20 2.3 Відомості про українські народні ігри в творчому доробку Бориса Грінченка................................................................................................................35 Висновки...............................................................................................................40 Список використаної літератури ....................................................................41

Життя і творчість Леонардо да Вінчі

Життя і творчість Леонардо да Вінчі Література