институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Диплом | Страниц: 50 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст
ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7
1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7
1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13
1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19
Висновки до першого розділу 24

РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25
2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25
2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30
Висновки до другого розділу 45

ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Cмотрите также:
Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31

Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського

Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72

Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Вступ 3 1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6 1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6 1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11 2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20 2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20 2.2. Висновки дослідження. 26 Висновок 29 Перелік використаної літератури 31

Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку

Вступ 2 Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3 1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14 Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20 2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20 2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23 Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Використання ігор у навчальній діяльності

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8 1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8 1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12 1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18 2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34-40 Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології. Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі. Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей. Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.

Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)

Вступ 3 1. Особливості сприйняття простору дітьми дошкільного віку 4 2. Методика роботи з розвитку просторових уявлень в дошкільників 9 3. Скласти картотеку дидактичних ігор і вправ, що використовуються в роботі з розвитку просторових уявлень в дітей конкретної вікової групи 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16 Педагогіка (математика)