институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ НА СТРУКТУРУ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Статья | Страниц: 14 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ НА СТРУКТУРУ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Особливості нервової системи
Предмет: Диференціальна психологія
Стаття
Взяти 20 респондентів, віком від 16 років, вказати їх вік, освіту, стать, вказати мету, завдання, ціль, провести 5 методик: тепінг тест Радіонова, методика Айзенка, методика Леонгарда, методика Яна Стрірляо, і Терстоуна, і в кінці зробити кореляційний аналіз.
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ НА СТРУКТУРУ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
Cмотрите также:
Вплив самоставлення підлітка на соціальний статус у шкільному колективі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 8 1.1. Місце самоставлення в психологічній структурі особистості 8 1.2. Психологічна природа поняття «соціальний статус» та чинники, що впливають на нього 19 1.3. Становлення соціального статусу підлітків у шкільному колективі 24 Висновок до першого розділу 35 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 37 2.1. Обґрунтування експерименту та методики дослідження 37 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 45 Висновок до другого розділу 61 РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ САМОСТАВЛЕННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 62 3.1. Планування та проведення психологічної програми корекції самоставлення у підлітковому віці 62 3.2. Перевірка ефективності програми корекції самоставлення та його впливу на соціальний статус у підлітковому віці 98 Висновок до третього розділу 101 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ 115

Вплив самоставлення підлітка на соціальний статус у шкільному колективі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 8 1.1. Місце самооцінки та самоставлення в психологічній структурі особистості 8 1.2. Психологічна природа поняття «соціальний статус» та фактори, що впливають на нього 21 1.3. Становлення соціального статусу підлітків у шкільному колективі 26 Висновок до першого розділу 37 РОЗДІЛ 2 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 39 2.1. Обґрунтування та методики дослідження 39 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 50 Висновок до другого розділу 66 РОЗДІЛ 3 ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ САМОСТАВЛЕННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 69 3.1. Планування та проведення психологічної програми корекції самоставлення у підлітковому віці 69 3.2. Перевірка ефективності програми корекції самоставлення та його впливу на соціальний статус у підлітковому віці 110 Висновок до третього розділу 110 ВИСНОВКИ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 128 9 шт.

Формування особистості “я” у підлітковому віці

Вступ 3 1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4 2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7 3. Уявлення підлітків про власне “я” 10 4. Становлення образу “я” у підлітків 12 Висновки 20 Література 21

Особливості усвідомлення самого себе, як суб’єкта навчальної діяльності в підлітковому віці

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти процесу усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 5 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 5 1.2. Особистість як суб'єкт самотворення 9 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з виявлення особливостей усвідомлення самого себе як суб’єкта навчальної діяльності у підлітковому віці 16 2.1. Методика проведення дослідження 16 2.2. Аналіз результатів дослідження 23 2.3. Методичні рекомендації 29 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88

Діагностика суїцидальних тенденцій в підлітковому віці

План Вступ Розділ І. Теоретичні концепції виникнення суїцидальних форм поведінки. 1.1. Проблема суїциду як соціально-педагогічного явища. 1.1.1. Історичний зміст поняття суїциду. 1.1.2. Теорії виникнення аутоагресивних форм поведінки. 1.2.Особливості суїцидальних тенденцій в підлітковому віці. 1.2.1.Мотиви суїцидальної поведінки. 1.2.2. Фактори суїцидальної поведінки в підлітковому віці. Розділ ІІ. Діагностика причин і мотивів суїцидальної поведінки в підлітковому віці. 2.1. Методи дослідження. 2.2. Аналіз результатів. Розділ ІІІ. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнівської молоді. 3.1. Система соціально-психологічних інститутів і її вплив на психологічну просвіту. 3.2. Комплекс заходів профілактики небезпечних станів. Висновок

Характеристика основних типів темпераменту

Вступ. 3 Розділ I. Теоретичні питання поняття темпераменту. 3 1.1. Сутність темпераменту. 3 1.2. Компоненти темпераменту 4 1.3. Психологічна характеристика типів темпераменту. 6 1.4. Дослідження темпераменту. 10 Розділ II. Проведення дослідження 13 Висновки. 15 Додаток№1.МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ ТЕМПЕРАМЕНТУ Я. СТРЕЛЯУ (рос.). 16 Список використаної літератури. 23

Становлення емоційно-вольової сфери в підлітковому віці

Вступ 2 Розділ І. Становлення емоційної сфери підлітків як психологічна проблема 5 Розділ ІІ. Дослідження емоційної зрілості у підлітковому віці 11 Висновки 19 Список використаних джерел 22

Методи дослідження темпераменту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 4 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ВЛАСТИВОСТЕЙ 4 1.1. Поняття про темперамент 4 1.2. Фізіологічна і психологічна основи темпераменту 6 1.3. Властивості темпераменту та їх особливості 7 1.4. Характеристика типів темпераменту 10 1.5. Методи діагностичного вивчення темпераменту 13 РОЗДІЛ 2. 18 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ І ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ 18 2.1 Методика і структура проведення дослідження 18 Дослідження проводилось в школі 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 20 ВИСНОВОК 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 27-35

Психологія підлітка

Вступ 3 1. Розвиток особистості в підлітковому віці 4 2. Формування особистості в підлітковому віці 7 3. Особистісні кризи підліткового віку 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16