институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обслуговування офіціантами у закладі ресторанного господарства типу „Трактир”

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 59 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Організація обслуговування офіціантами у закладі ресторанного господарства типу „Трактир”


Вступ 2
Розділ 1. Теоретичні засади надання послуг харчування та обслуговування офіціантами у закладах ресторанного господарства 4
1.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості 4
1.2. Організація послуг харчування у ресторанному бізнесі 9
1.3. Алгоритм обслуговування офіціантами гостей ресторану 17
Розділ 2. Практична реалізація обслуговування офіціантами відвідувачів ресторану «Трактир» 22
2.1. Особливості становлення закладів ресторанного господарства типу «Трактир» 22
2.2. Аналіз досліджуваного закладу ресторанного господарства 26
2.3. Методи подачі офіціантами блюд і закусок у ресторані типу «Трактир» 30
Розділ 3. Аналіз можливостей вдосконалення діяльності ресторану «Трактир» 35
3.1. Розробка нової послуги гостинності у ресторані типу «Трактир» з обслуговуванням офіціантами 35
3.2. Залучення офіціантів до додаткових послуг в сфері ресторанного бізнесу 41
3.3. Економічні резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 45
Висновки 48
Список літератури 53
Додатки 57

Cмотрите также:
Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

Організація обслуговування

ЗМІСТ 1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3 2. Підготування приміщень для споживачів 5 3. Організація процесу самообслуговування 7 4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9 5. Класифікація бенкетів і прийомів 13 6. Організація надання послуг з кейтерингу 13 7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16 8. Особливості обслуговування в барах 17 9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18 10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20 Список використаної літератури 24

Організація обслуговування ресторанного господарства

ВСТУП 2 1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6 1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9 2. Організація обслуговування в ресторані 12 « » 12 2.1. Загальні відомості про підприємство 12 2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14 3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16 3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16 3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19 3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23 3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32 Додаток 1 33

Управління персоналом в закладах ресторанного господарства та основні напрями її вдосконалення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Особливості управління персоналом в закладах ресторанного господарства 5 1.2. Формування персоналу в закладах ресторанного господарства 9 1.3. Ефективність використання персоналу в закладах ресторанного господарства 18 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА СП ТОВ "НАЗВА" 20 2.1. Аналіз економічного потенціалу СП ТОВ "Назва" 20 2.2. Оцінка управління персоналом в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 22 2.3. Ефективність використання персоналу в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 27 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА СП ТОВ "НАЗВА" 30 3.1. Основні напрями персоналу в закладі ресторанного господарства СП ТОВ "Назва" 30 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 37 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 48

Організація обслуговування святкових заходів для дітей в закладах ресторанного господарства

Вступ……………………………………………………………………………...3 Розділ І. Теоретичні аспекти обслуговування свят в закладах ресторанного господарства. І.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості………………...4 І.2. Святковий сервіс у ресторанах……………………………………..19 Розділ ІІ. Святкові заходи для дітей, що проводяться у ресторані „Люкс” (м. Львів)…………………………………………………………………………………..23 Розділ ІІІ. Удосконалення сервісних послуг у досліджуваному закладі ресторанного господарства…………………………………………………………...27 Висновки………………………………………………………………………..36 Список використаної літератури……………………………………………...38 Додатки………………………………………………………………………….40

Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами у ресторані (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. ХАРАКТЕРИСТИКА КОНТИНГЕНТУ СПОЖИВАЧІВ, ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ПОПИТУ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДУ, ДЕ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ПРОЦЕСИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ОФІЦІАНТАМИ 5 1.1. Коротка характеристика закладу 5 1.2. Характеристика контингенту споживачів, особливостей його попиту 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СКЛАДУ, СТАНУ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОСТОРОВИХ ТА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ДІЮЧОГО ЗАКЛАДУ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ДЕННИЙ ТА ВЕЧІРНІЙ ЧАС 17 2.1. Аналіз складу, стану та ефективності використання просторових та трудових ресурсів діючого закладу 17 2.2. Аналіз ефективності процесу обслуговування споживачів в денний та вечірній час 19 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ШЛЯХІВ ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ДІЮЧОМУ ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 24 3.1. Розроблення шляхів подолання недоліків у процесі обслуговування споживачів 24 3.2. Розроблення шляхів подолання недоліків у процесі обслуговування споживачів 27 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36

Організація ресторанного виробництва

ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика досліджуваного закладу ресторанного господарства 5 Розділ 2. Аналіз організації зберігання товарів та забезпечення ними виробництва у досліджуваному закладі ресторанного господарства 18 Розділ 3. Проект удосконалення організації зберігання товарів, їх передачі на виробництво у досліджуваному закладі ресторанного господарства 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42 Об’єктом дослідження є ресторан

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

Система ресторанного господарства в туризмі

ВСТУП 3 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПІВ ЗАКЛАДІВ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ 5 1.1. Класифікація закладів ресторанного господарства 5 1.2. Характеристика комплексу послуг закладів ресторанного господарства 10 1.3. Вимоги до закладів ресторанного господарства 14 ІІ. ФУНКЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 17 2.1. Характеристика методів і форм обслуговування 17 2.2. Меню, види меню, карти вин 19 2.3. Класи та плани обслуговування туристів 22 2.4. Спеціальні форми харчування, що використовують в туристичній практиці 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41