институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Диплом | Страниц: 116 | Год: 2004 | Размер: 186 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію

Список термінів
Доклад
Зміст
Вступ 4
1. Сприйняття масової інформації жіночою аудиторією
1.1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації
1.2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією
1.3. Специфіка сприйняття телевізійних образів
1.4. Сензитивність як типова характерологічна особливість жіночої аудиторії
2. Теоретичні аспекти впливу телевізійних ЗМІ на жіночу аудиторію
2.1. Загальні закономірності впливу ЗМІ на свідомість
2.2. Вплив реклами на свідомість і поведінку жінок-споживачів
2.3. Формування громадської думки за допомогою ЗМІ
3. Емпіричне дослідження впливу ЗМІ на жіночу аудиторію
3.1. Методика і процедура дослідження
3.2. Аналіз результатів дослідження
Висновки
Література
Додатки

Cмотрите также:
Психологічний вплив засобів масової інформації на жіночу аудиторію

Вступ 3 1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 6 2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 12 3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 22 Висновки 30 Література 32

Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6 1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6 1.2. Поняття масової культури 19 1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33 2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33 2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47 3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47 3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64 ВИСНОВОК 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78 Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу. Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема. Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості. Завдання: 1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі; 2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній; 3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури; 4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ; 5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури

Складання плану, використання засобів масової інформації

Вступ 3 1. Поняття засоби масової інформації (ЗМІ) 4 2. План використання засобів масової інформації 6 Висновок 13 Список використаної літератури 14 Рекламний менеджмент

mass media і маніпуляція суспільної думкою

Вступ 3 Розділ 1. Вплив засобів масової комунікації 6 1.1. Маніпуляція свідомістю людини як об єкт впливу засобів масової комунікації 6 1.2. Маніпулятивні можливості мас - медіа 8 1.3. Громадська думка як об’єкт впливу засобів масової комунікації 12 Розділ ІІ. Методи дослідження впливу засобів масової комунікації 15 2.1. Контент - аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 15 2.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях 17 2.3. Моніторинг громадської думки 19 Розділ ІІІ. Дослідження впливу засобів масової комунікації методом фокус-груп 21 Висновки 27 Список використаних джерел 29

Конституційно-правовий статус засобів масової інформації

Вступ ………………………………………………………………………………3 1. Поняття інформації основні принципи інформаційних відносин в Україні 5 1.1. Роль засобів масової інформації ……………………………………………5 1.2. Конституційні норми та чинне законодавство України про інформацію ………………………………………………………………………..7 2. Види інформації та конституційно-правове регулювання 12 2.1. Основні галузі види та джерела інформації ……………………………...12 3. Правовий статус друкованих та аудіовізуальних засобів масової інформації ………………………………………………………………………..21 4. Взаємовідносин держави і друкованих ЗМІ в Україні ……………………..25 Висновок …………………………………………………………………………32 Список використаної літератури 35

Проблема впливу засобів масової інформації на особистість

Вступ 3 Психолого-культурний аспект ЗМІ 5 Сучасні напрямки та тенденції у впливі засобів масової інформації на розвиток особистості 10 Висновки 16 Література 18

Засоби масової інформації та культура ХХ століття”

І. Вступ. ІІ. 1. Загальна характеристика засобів масової інформації. 2. Взаємовпливи аудиторії і ЗМІ. 3. Вибір аудиторією джерел інформації. 4. Інтереси аудиторії та мотиви звернення її до ЗМІ. ІІІ. Висновки.

Рекламні засоби масової інформації, як інформаційне джерело здійснення інформаційно-аналітичної діяльності (на приклад територіальних засобів). (Методи використання ЗМІ для здійснення ІАД)

ВСТУП 3 1.Використання засобів масової інформації в рекламних цілях 3 2. Стан інформаційного простору Чернігівської області 7 ВИСНОВОК 9 Список літератури 10

Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації 3

Вступ 2 1. Стереотипізація як метод впливу на аудиторію 4 2. Приклади стереотипів у пресі 5 2.1. «Україна очима американців: руйнуючи стереотипи» (американська газета “Daily Mirrow” 27.07.2006 року) 5 2.2. Аналіз стереотипів регіональної преси України 8 Висновки 11 Література 13

Роль і місце ЗМІ у передвиборчих процесах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. РОЛЬ І ФУНКЦІЇ ЗМІ В СИСТЕМІ МАСОВОЇ ТА ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 6 1.1 Конструювання політичної реальності 6 1.2 Засоби масової інформації як організатор функціонування політичного комунікативного середовища 8 1.3. Проблеми взаємодії ЗМІ та політичної влади 11 РОЗДІЛ ІІ. УЧАСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ПОЛІТИЧНИХ ВИБОРЧИХ ПРОЦЕСАХ 14 2.1 Визначення передвиборної агітації та політичної реклами 14 2.2 Регулювання діяльності друкованих ЗМІ у виборчому процесі 16 2.3 Засоби масової інформації як інструмент маніпуляції суспільною думкою 19 РОЗДІЛ ІІІ. ЗМІ В ВИБОРЧОМУ ПРОЦЕСІ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ 23 3.1 Особливості участі ЗМІ в політичних кампаніях 23 3.2 Вплив ЗМІ на виборчі процеси в Україні (на прикладі президентської кампанії 2010 року) 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33