институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Чинники вживання енергетиків в підлітків (на базі школи, учнів 7-8 кл.)

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Чинники вживання енергетиків в підлітків (на базі школи, учнів 7-8 кл.)


ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЯВЛЕННЯ ЧИННИКІВ ВЖИВАННЯ ЕНЕРГЕТИКІВ У ПІДЛІТКІВ 5
1.1. Психологічні особливості учнів підліткового віку 5
1.2. Сутність енергетиків (енергетичних напоїв) 8
1.3. Негативний вплив енергетиків на фізіологічному та психологічному рівні 11
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВЖИВАННЯ ЕНЕРГЕТИКІВ 19
2.1. Мотивація підлітків на вживання енергетиків 19
2.2. Дослідження формування соціально-психологічної залежності від енергетичних напоїв 22
2.3. Перспективні методики профілактики вживання енергетиків у підлітків 28
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТОК А 0
ДОДАТОК Б 1

Cмотрите также:
КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Розвиток творчих здібностей обдарованих підлітків

Вступ 3 1. Стимулювання творчої активності підлітків в школі 4 2. Формування творчих здібностей підлітків в системі позашкільної освіти 6 3. Самостійна робота учнів 9 Висновок 12 Література 14

Поведінкові прояви підлітків у масових шкільних заходах

ВСТУП 3 1. Особливості характеристики дітей підліткового віку. 5 2. Специфіка поведінкових проявів підлітків 13 3. Суспільно корисна діяльність 17 4. Емпіричне дослідження поведінкових проявів підлітків у масових шкільних заходах 21 ВИСНОВКИ 25 Список використаних джерел 28-29 Мета дослідження: є вивчення поведінкових реакцій підлітків в масових шкільних заходах. Вчені, які займалися питаннями, що розглядаються у даній темі це Алемаскин М.А. Вакуленко О.В. Дербенев Д.П. Менделевич В.Д. Проколієнок Л.М. Столяренко Л.Д. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Гіпотеза: Позитивна динаміка поведінкових проявів та діяльність підлітків під час їх участі у масових шкільних заходів передусім можлива завдяки врахуванню власної мотивації дітей та надання їм доцільної самостійності у підготовці та проведенні заходу

К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Нова серія навчально-методичних комплексів як один із варіантів розвитку інтересу учнів середніх класів до вивчення англійської мови 5 1.1. English through Communication (для початкового та середнього ступенів середньої загальноосвітньої школи) 5 1.2. Полілог з казковим сюжетом як основний навчальний текст підручника "English through Communication" для 5-го класу середньої школи 12 1.3. Система ігрових вправ у підручнику English through Communication для 5-го класу середньої школи 20 Розділ 2. К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови 28 2.1. Урок-КВК "Who Knows English Proverbs Best?" 28 2.2. КВК у старших класах середньої школи 31 Резюме 38 Список використаної літератури 39

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)

ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”

Індивідуалізація навчання учнів в умовах сучасної школи

Вступ 3 Розділ I.Особисто орієнтоване навчання в умовах сучасної школи 5 1.1.Педагогічні ідеї В.Сухомлинського як концептуальна основа особистісно-орієнтованого підходу 6 1.2.Впровадження особисто орієнтованого наквчання 11 Розділ II.Індивідуалізація навчання учнів в умовах сучасної школи 18 2.1.Характеристика індівідуальніх форм виховної роботи 22 2.2.Класифікація індівідуальніх форм виховної роботи 27 Висновки та практичні поради 29 Список використаної літератури 30

Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………….2 Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків ………………………………………………………………………….…5 1.1. Сутність та характеристика основних видів темпераменту ……5 1.2. Властивості темпераменту. Проблема типу темпераменту ……11 1.3. Особливості прояву темпераменту учнів старшого шкільного віку………………………………………………………………………………….16 Розділ 2. Експериментальне дослідження особливостей темпераменту учнів старшого шкільного віку ……………………………………………..…..18 2.1. Опис методик дослідження…………………………………………18 2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження ……………….….24 Висновок…………………………………………………………………...27 Список використаної літератури ………………………………………..28

Видатки бюджету на народне господарство та науку

1. Бюджет і структурна перебудова економіки України. 3 2. Напрями і форми бюджетного фінансування народного господарства. 9 3 Бюджетні інвестиції, їх види. 16 4 Фінансування наукових досліджень у відомчих наукових закладах та вищих закладах освіти. 21 Задача 23 1. Дані про контингент учнів основної школи на 1 січня планованого року: Показники Класи 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Кількість класів 3 3 3 4 4 4 4 5 5 Число учнів 93 93 113 143 139 144 141 185 174 Планується прийняти в 1-і класи 100 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться в 5-і. 2. Дані про контингент учнів старшої середньої школи на початок планованого року: Показники Класи 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Кількість класів 6 5 5 4 4 3 4 3 1 2 2 Число учнів 180 168 160 147 150 120 151 109 38 63 58 Планується прийняти в 1-і класи 230 осіб. З 1 вересня передбачається прийом до 4-х класів з найближчих початкових шкіл 50 осіб. Усі учні 4-х класів переводяться в 5-і. Прийом до 10-х класів намічається в розмірі 80 % контингенту учнів 9-х класів. Література 25

Вживання м'якого знаку та апострофу

Вступ 2 1. Історія українського правопису. 4 2. Вживання апострофа. 10 3. Вживання м‘якого знака. 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14