институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови

ВСТУП 2

РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ОСВІТИ 5
1.1 Проблема контролю та оцінки: становлення і розвиток 5
1.2 Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи 9
1.3 Функції контролю на уроках іноземної мови і вимоги до його проведення 12

РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КОНТРОЛЮ І ОЦІНКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16
2.1 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 16
2.2 Особливості застосування тестового контролю на уроках англійської мови 19
2.3 Умови ефективного використання тестової методики при контролі читання учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи 28

ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Cмотрите также:
Особливості опанування іноземної мови в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35

Контролювання уроків іноземної мови за використанням активних методів навчання

ПЛАН Вступ І. Активні методи навчання. Комунікативно-орієнтоване викладання іноземної мови ІІ. Використання комп`ютерних технологій для контролю знань учнів ІІІ. Конроль на уроках англійської мови в молодших класах Висновки Список використаної літератури

СУЧАСНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА КОРДОНОМ 5 1.1 Американські методи навчання іноземних мов 5 1.2 Європейські методи навчання 7 1.3 Психологічні особливості мовленнєво-розумової активності учнів середнього ступеню 11 РОЗДІЛ 2 ТЕРМІН „МЕТОД“. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ 14 2.1 Ранній етап розвитку методики навчання іноземної мови 14 РОЗДІЛ 3. КОМУНІКАТИВНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ 25 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Додаток 33

Тестовый контроль по иностранному языку

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................З Розділ 1. Теоретичні основи застосування тестового контролю при при формуванні лексичної компетенції учнів 1.1. Психолого-фізіологічні та вікові особливості учнів на старшому етапі навчання..................................……..6 1.2.Психолого-лінгвістичні особливості формування лексичних навичок............….......................................……….12 1.3.Особливості тестового контролю. Характеристика тестів у навчанні іноземної мови в ЗОШ ................……………………………20 Розділ ІІ. Методика проведення тестового контролю, як засобу перевірки рівня сформованості лексичних навичок 2.1 Характеристика та оцінювання тестових завдань ..............35 2.2.Комплекс тестових завдань для контролю рівня рецептивних та продуктивних лексичних навичок....…...........39 2.3.Експериментальна перевірка.................................….........61 Висновки ..................................................................………...64 Бібліографія...............................................................………..66

Постанова вимови під час вивчення англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5 1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5 1.2. Вимоги до вимови учнів 5 1.3. Навчання звуків іноземної мови 8 1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11 Розділ 2. Постанова вимови під час вивчення англійської мови 17 2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні вимови на уроках англійської мови 17 2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25 Висновки 35 Резюме 37 Список використаної літератури 38

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32

Ефективне використання наочних засобів навчання при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках англійської мови

ВСТУП 3 1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ РІВНІ 6 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ 10 2.1. КЛАСИФІКАЦІЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ. 10 2.1 АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ 13 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТОК 23

ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 12 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 17 2.1. ПЛАНУВАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 17 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Особливості організації роботи в групах на уроках іноземної мови

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ГРУПОВИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ЯК ОБЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 1.1. Характеристика видів навчальної діяльності 6 1.2 Поняття групового методу навчання 11 1.3 Психолого-педагогічні особливості групового способу навчання 13 РОЗДІЛ ІІ. СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ ВИДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 17 2.1. Групова діяльність на уроках іноземної мови як метод навчання на основі загальнолюдських цінностей 17 2.2. Мовна взаємодія на уроці іноземної мови. Групова форма роботи 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Навчання фонетичного матеріалу на середньому етапі (англійська мова)

Предмет: методика викладання іноземних мов ПЛАН ВСТУП 3 Розділ 1. НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ЕТАПУ 5 1.1. Зміст і характеристики мовленнєвого спілкування як основної мети навчання іноземної мови 5 1.2. Психологічні особливості мовленнєво-розумової активності учнів середнього ступеню 9 1.3. Комунікативна методика навчання іншомовного спілкування 11 Розділ 2. ОПРАЦЮВАННЯ ФОНЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ УЧНЯМИ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 16 2.1. Фонетичний мінімум 16 2.2. Вимоги до вимови учнів 17 2.3. Навчання звуків іноземної мови 19 2.4. Навчання інтонації іноземної мови 24 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 34 1. Приказки та прислів’я для фонетичних вправ 2. Скоромовки для фонетичних розминок Об'єктом нашого дослідження є процес навчання іншомовному спілкуванню на середньому етапі. Предметом дослідження стало навчання фонетичного аспекту мовлення при формуванні мовленнєвих вмінь та навичок іншомовного спілкування. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці методики навчання фонетичного матеріалу на середньому етапі. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні основні завдання: – теоретично обґрунтувати важливість комунікативного підходу при навчанні іншомовному спілкуванню; – визначити особливості навчання іншомовному спілкуванню учнів 5-9 класів; – виявити умови та правила успішного навчання фонетичного матеріалу; - надати орієнтовні вправи для введення закріплення та контролю вивченого. На середньому етапі (5-9 класи). Розпочинається етап систематичної і послідовної роботи з автентичними навчальними матеріалами, які забезпечують нормативне оволодіння спілкуван¬ням. Помітно зростає обсяг навчального матеріалу, у тому числі того, який сприяє формуванню соціокультурної та соціолінгвістичної компетенцій. Чіткіше проявляється функція іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування і як інструмен¬ту у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Практична значущість даної роботи і полягає у розробці підбірки вправ для використання при навчанні фонетичного матеріалу в іншомовному спілкуванні на середньому етапі. Теоретична цінність дослідження полягає в обґрунтуванні методичних та педагогічних аспектів важливості правильної вимови для ефективності навчання іншомовному спілкуванню