институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ABC, JIT і калькулювання собівартості

Каталог пособий и учебных материалов | Управленческий учет | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

ABC, JIT і калькулювання собівартості

Вступ 3
Розділ 1. Особливості системи калькулювання собівартості на основі АВС-методу 4
1.1. Система АВС як інтегрований підхід до управління витратами на підприємстві 4
1.2. Методичні рекомендації щодо калькулювання собівартості за системою АВС 8
1.3. Прикладні аспекти використання системи АВС при обліку витрат на підприємстві 14
Розділ 2. Система управління Just in Time 21
2.1. Сутність концепції JIT та її значення для підприємства 21
2.2. Прикладні аспекти впровадження JIT-концепції на підприємствах 27
2.3. Управління накладними витратами в JIT-системі 30
Розділ 3. Порівняльна оцінка методів калькулювання собівартості та віднесення витрат 33
3.1. Порівняння традиційного CVP-аналізу, ABC-методу та JIT-концепції на основі економічних розрахунків 33
3.2. Оцінка систем калькулювання виробничих витрат методом порівняння варіантів 39
Висновки та пропозиції 44
Список використаної літератури 46

Cмотрите также:
Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Калькуляція собівартості продукції підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5 1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5 1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14 2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17 2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20 3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24 Висновки 27 Література 29 Додатки 31

Методи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) на підприємстві

Вступ 3 1. Калькулювання собівартості продукції 6 1.1. Собівартість та завдання калькулювання собівартості продукції 6 1.2. Види собівартості 10 2. Методи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) на підприємстві ТОВ „Назва” 18 2.1. Методи обліку затрат на виробництво 18 2.2. Позамовний метод обліку затрат 22 2.2. Попередільний метод обліку затрат 25 2.3. Попроцесний метод обліку затрат 27 2.4. Характеристика підприємства та організація управлінського виробничого обліку ТОВ „Назва” 27 3. Калькулювання собівартості продукції на підприємстві ТОВ „Назва” 36 3.1. Процес обліку витрат і калькулювання собівартості продукції на підприємстві ТОВ „Назва” 36 3.2. Порядок застосування позамовного методу калькулювання собівартості продукції 42 Висновок 46 Список використаної літератури. 50 Додатки 53

Попроцесний метод калькулювання собівартості продукції

ВСТУП. 3 1.Галузева специфіка застосування методу калькулювання собівартості продукції. 5 2.Калькулювання витрат за виходом продукції. 11 3.Змінні витрати та проблеми їх обліку. 15 4.Методи калькулування. 20 4.1.Середньозважений метод. 20 4.2.Метод ФІФО. 21 5.Аналіз практики калькулювання собівартості продукції (на прикладі підприємства ТОВ “Діана”). 26 Висновки. 37 Список використаної літератури. 38

ОЦІНКА ОБЛІКУ ВИТРАТ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ ТА СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ В ОБЛІКУ 6 1.1. Економічна сутність витрат та собівартості продукції 6 1.2. Класифікація витрат та методи калькулювання собівартості продукції 12 1.3. Нормативно-правове забезпечення обліку витрат та калькулювання собівартості в Україні 20 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ОБЛІКУ ВИТРАТ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 24 2.1. Організація синтетичного та аналітичного обліку витрат 24 2.2. Аналіз існуючого методу калькулювання собівартості продукції 38 2.3. Відображення інформації про витрати у регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій та статистичній звітності 42 РОЗДІЛ 3. ОБЛІК ВИТРАТ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 45 3.1. Використання методів калькулювання собівартості продукції в системі управління діяльністю підприємства 45 3.2. Управління витратами та вплив на собівартість продукції 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61 ДОДАТКИ 65

Аналіз витрат виробництва та калькулювання собівартості продукції

Вступ 2 1. Сутність витрат виробництва і калькулювання собівартості продукції 5 2. Методичні прийоми аналізу витрат виробництва та калькулювання собівартості продукції 12 3. Аналіз витрат за економічними елементами 22 4. Аналіз собівартості продукції за калькуляційними статтями 24 5. Аналіз собівартості окремих видів продукції 26 6. Узагальнення результатів економічного аналізу з метою вдосконалення управління витратами на підприємстві 32 Висновки 37 Література 40 Додатки 43

Калькуляція собівартості продукції, робіт, послуг

Вступ / Розділ 1. Предмет, метод і завдання калькулювання. Види калькуляцій / Розділ 2. Об єкти обліку і калькулювання та їх взаємозв язок / Розділ 3. Методи калькулювання собівартості продукції та способи калькуляції на ДП “Парада” / Розділ 4. Калькуляція як інструмент ціноутворення. Маркетингові дослідження і калькулювання ДП “Парада” / Висновки / Список використаної літератури

Калькулювання собівартості продукції підприємства

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) 1.1. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 1.2. Змістовна характеристика калькулювання собівартості та методів її здійснення 1.3. Особливості калькулювання собівартості ремонтних робіт та умов їх застосування РОЗДІЛ 2. Економічний аналіз калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) авторемонтного цеху ВАТ “Дизельного заводу” 2.1. Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Дизельного заводу” та перспектив його розвитку 2.2. Аналіз техніко – економічних показників діяльності авторемонтного цеху 2.3. Аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат та ефективності процесу калькулювання собівартості РОЗДІЛ 3. Планування підвищення ефективності роботи авторемонтного цеху ВАТ “Дизельного заводу” за рахунок впровадження організаційно-технічних заходів, спрямованих на зниження витрат та удосконалення процесу калькулювання собівартості 3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості ремонтних робіт та зниження витрат на їх проведення 3.2. Ресурсне та організаційне обґрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх соціально-економічної ефективності 3.3. Планування основних техніко-економічних показників з урахуванням реалізації запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Калькулювання собівартості продукції підприємства

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) 1.1. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 1.2. Змістовна характеристика калькулювання собівартості та методів її здійснення 1.3. Особливості калькулювання собівартості ремонтних робіт та умов їх застосування РОЗДІЛ 2. Економічний аналіз калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) авторемонтного цеху ВАТ “Дизельного заводу” 2.1. Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Дизельного заводу” та перспектив його розвитку 2.2. Аналіз техніко – економічних показників діяльності авторемонтного цеху 2.3. Аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат та ефективності процесу калькулювання собівартості РОЗДІЛ 3. Планування підвищення ефективності роботи авторемонтного цеху ВАТ “Дизельного заводу” за рахунок впровадження організаційно-технічних заходів, спрямованих на зниження витрат та удосконалення процесу калькулювання собівартості 3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості ремонтних робіт та зниження витрат на їх проведення 3.2. Ресурсне та організаційне обґрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх соціально-економічної ефективності 3.3. Планування основних техніко-економічних показників з урахуванням реалізації запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 5 1.1 Економічна сутність та значення калькуляції собівартості продукції на підприємстві 5 1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 10 1.3 Нормативно – правова база формування собівартості продукції на підприємствах України 20 Розділ 2. КАЛЬКУЛЯЦІЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ЗАТ “КРЕАТИП” 37 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 37 2.2 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “КРЕАТИП” 48 2.3 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 52 Розділ 3. РЕЗЕРВИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ «КРЕАТИП» 60 Висновки 67 Список використаних джерел 68 Додатки………………………………………………………………………………………………70