институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація санітарної служби підприємств ресторанного господарства

Каталог пособий и учебных материалов | Ресторанное хозяйство | Курсовая | Страниц: 49 | Год: 2006 | Размер: 98 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

Організація санітарної служби підприємств ресторанного господарства

ЗМІСТ
Вступ 4
1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6
2. Характеристика досліджуваного підприємства 17
3. Аналіз організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства 25
4. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 31
Висновки і пропозиції 39
Література 41
Додатки 43-49
1. МЕНЮ РЕСТОРАНУ "БРАТИСЛАВА"
2. МЕНЮ ОБІДІВ РЕСТОРАНУ "БРАТИСЛАВА"
3. МЕНЮ ВЕЧЕРІ РЕСТОРАНУ "БРАТИСЛАВА"
4. ПЛАН-СХЕМА РЕСТОРАНУ
5. Стан номерного фонду готелю „Братислава”
6. Організаційна структура

Метою роботи є визначення особливостей організації роботи санітарної служби в ресторані.
Заданнями роботи є: з’ясувати роль, функції санітарної служби підприємств ресторанного господарства. Обов’язково необхідно взяти до уваги основні правила та інструкції, яких треба дотримуватися в ресторані. В роботі буде розглянуто позитивні і негативні сторони роботи санітарної служби, визначено вимоги європейських стандартів, шляхи досягнення надання якомога якісного санітарного обслуговування.
Предметом роботи виступає механізм організації санітарної служби в ресторанному господарстві.
Об’єктом роботи виступає ресторан „Братислава”.
Основними методами дослідження можна визначити аналіз, синтез, порівняння, спостереження та інші
Cмотрите также:
Теоретичні аспекти організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації санітарної служби підприємств ресторанного господарства 5 1.1. Напрямки діяльності підприємств ресторанного господарства 5 1.2. Необхідність забезпечення санітарно благополуччя в ресторанах 8 Розділ 2. Характеристика досліджуваного підприємства 13 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу „Русь” 13 2.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 14 Розділ 3. Аналіз організації санітарної служби досліджуваного підприємства 17 Розділ 4. Резерви вдосконалення організації санітарної служби в досліджуваному підприємстві 24 Висновки 33 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості функціонування підприємств ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.1. Сутність ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.2. Законодавчі основи функціонування підприємств ресторанного господарства 8 1.3. Основи організації робочих місць та технологічних процесів на підприємствах ресторанного господарства 11 Розділ 2. Функціонування ресторану "Вікторія" 15 2.1. Загальна характеристика ресторану 15 2.2. Організація виробництва та продаж продукції у ресторані "Вікторія" 18 2.3. Організація робочих місць і технологічних ліній в ресторані "Вікторія" 24 Розділ 3. Шляхи раціоналізації функціонування ресторанного господарства в сучасних умовах 28 3.1. Удосконалення раціонального використання матеріально-технічних ресурсів 28 3.2. Дотримання норм та нормативів у функціонуванні ресторанного господарства у сучасних умовах 31 Висновки 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СУЧАСНИХ УМОВАХ

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості функціонування підприємств ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.1. Сутність ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.2. Законодавчі основи функціонування підприємств ресторанного господарства 8 1.3. Основи організації робочих місць та технологічних процесів на підприємствах ресторанного господарства 11 Розділ 2. Функціонування ресторану "Вікторія" 15 2.1. Загальна характеристика ресторану 15 2.2. Організація виробництва та продаж продукції у ресторані "Вікторія" 18 2.3. Організація робочих місць і технологічних ліній в ресторані "Вікторія" 24 Розділ 3. Шляхи раціоналізації функціонування ресторанного господарства в сучасних умовах 28 3.1. Удосконалення раціонального використання матеріально-технічних ресурсів 28 3.2. Дотримання норм та нормативів у функціонуванні ресторанного господарства у сучасних умовах 31 Висновки 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Організація обслуговування ресторанного господарства

ВСТУП 2 1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6 1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9 2. Організація обслуговування в ресторані 12 « » 12 2.1. Загальні відомості про підприємство 12 2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14 3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16 3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16 3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19 3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23 3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32 Додаток 1 33

Облік сировини та покупних товарів на підприємстві ресторанного господарства

Вступ 2 1. Економічна сутність та значення сировини та покупних товарів у діяльності підприємств ресторанного господарства 4 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 8 3. Стисла організаційно-економічна характеристика підприєства – мережі ресторанів «Таті» 12 4. Оцінка сировини та покупних товарів у діяльності підприємств ресторанного господарства 23 5. Документальне оформлення надходження і використання сировини та покупних товарів у діяльності підприємств ресторанного господарства 25 6. Бухгалтерський облік руху сировини та покупних товарів у діяльності підприємств ресторанного господарства 33 7. Автоматизація обліку сировини та покупних товарів у діяльності підприємств ресторанного господарства 37 Висновки і пропозиції 42 Список використаних джерел 44

ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика організації виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.1. Організація виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.2. Якість блюд на підприємствах ресторанного господарства 10 1.3. Гігієна, санітарія та безпека виробництва продукції в підприємствах ресторанного господарства 14 Розділ 2. Організація виробництва в ресторані "Газда" 16 2.1. Загальна характеристика ресторану 16 2.2. Організація процесу виробництва в ресторані "Газда" 19 2.3. Організація робочих місць і фактори забезпечення нормальних умов праці 22 Розділ 3. Шляхи вдосконалення виробництва на підприємствах ресторанного господарства 26 Висновки 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Вдосконалення організації виробництва продукції на підприємствах ресторанного господарства

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика організації виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.1. Організація виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.2. Якість блюд на підприємствах ресторанного господарства 10 1.3. Гігієна, санітарія та безпека виробництва продукції в підприємствах ресторанного господарства 14 Розділ 2. Організація виробництва в ресторані "Газда" 16 2.1. Загальна характеристика ресторану 16 2.2. Організація процесу виробництва в ресторані "Газда" 19 2.3. Організація робочих місць і фактори забезпечення нормальних умов праці 22 Розділ 3. Шляхи вдосконалення виробництва на підприємствах ресторанного господарства 26 Висновки 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Організація готельного господарства, виробництва та обслуговування в ресторанному господарстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Принципи організації харчування туристів 5 1.2. Організація роботи служби харчування 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА „БРАТИСЛАВА” 11 2.1. Управлінсько-економічна характеристика ГК „Братислава” та ресторану як його складової 11 2.2. Аналіз обслуговування туристів в ресторані „Братислава” 18 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 26 3.1. Напрямки розвитку галузі громадського харчування 26 3.2. Підвищення ефективності послуг харчування в ресторані „Братислава” 34 Висновки і пропозиції 43 Література 45 Додатки 46-54 Метою даної роботи є визначення стану та рівня розвитку організації обслуговування прийомів підприємств ресторанного господарства на теоретичному та практичному рівнях. Завданням даної роботи є дослідження організації та контролю обслуговування туристів в ресторані. Об’єктом дослідження є ресторан "Братислава". Предметом дослідження виступає організація та контроль обслуговування туристів в ресторані "Братислава". Основними методами дослідження можна визначити аналіз, синтез, порівняння, спостереження та інші.

ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика організації виробництва на підприємствах ресторанного господарства 6 1.1. Організація виробництва на підприємствах ресторанного господарства 6 1.2. Особливості організації робочого місця бармена та діяльності буфетів на підприємствах ресторанного господарства 10 Розділ 2. Організація виробництва в ресторані "Надія" 16 2.1. Загальна характеристика ресторану 16 2.2. Організація процесу виробництва в ресторані "Надія" 19 Розділ 3. Шляхи раціоналізації виробництва на підприємствах ресторанного господарства 23 Висновки 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37