институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особистість і мода

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Особистість і мода

Вступ 2
1. Мода з точки зору історії. 4
2. Мода як соціокультурний феномен. 7
3. Бути модним чи самим собою? 10
Висновки 13
Список використаної літератури 14

Cмотрите также:
Мода і реклама

ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 5 2. ЗВ’ЯЗОК МОДИ З РЕКЛАМОЮ 7 2.1. Мода як соціальний феномен. 12 2.2. Реклама – двигун моди 14 2.3.Соціальна реклама і мода 15 3. СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ І РОЛЬ МОДИ В ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ 19 3.1. Мода та емоції в рекламі 20 3.2. Мода та сезонність у рекламі 26 3.3. Мода та рекламні обриси 28 4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ І МОДИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ 33 ВИСНОВКИ 41 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43 ДОДАТКИ 45

Мода і медіана

Вступ 3 Структурні середні величини: мода і медіана 4 Висновки 9 Література 10

Контроль і ревізія фінансових результатів діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 4 1. Перевірка правильності визначення балансового прибутку підприємства 6 2. Перевірка операцій по використанню прибутку 8 3. Контроль фінансового стану підприємства 10 4. Контроль і ревізія фінансових результатів діяльності підприємства ТОВ “Мода-центр” 13 4.1. Характеристика основних показників фінансово-господарчої діяльності ТОВ “Мода-центр” 13 4.2. Оцінка фінансової стійкості, ліквідності та платоспроможності ТОВ “Мода-центр” 14 4.3. Оцінка прибутковості та оборотності фінансових ресурсів ТОВ “Мода-центр” 26 Висновки 31 Список використаної літератури 32 Додатки 33 (Звітність) Мета курсової роботи. Дослідити сутність та процес контролю і ревізії фінансових результатів діяльності підприємства. Об’єктом дослідження курсової роботи є ТОВ “Мода-центр”

Мода на Батьківщині Кориди

Вступ 2 1. Формування ідеалу краси в Іспанії: історичний аспект 4 2. Сучасна мода в Іспанії 9 3. Історія кориди 15 Висновки. Місце кориди в культурній традиції Іспанії 21 Література 23

Мода на Батьківщині Кориди

Вступ 2 1. Формування ідеалу краси в Іспанії: історичний аспект 4 2. Сучасна мода в Іспанії 9 3. Історія кориди 15 Висновки. Місце кориди в культурній традиції Іспанії 21 Література 23

Особистість і суспільство

Вступ 2 1. Понятійна система суспільства: людина, особистість, індивід 4 2. Особистість і суспільство: проблеми співвідношень 6 3. Сутність соціології особистості 9 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Психологія

1. Співвідношення понять “людина”, “особистість”, індивідуальність” 3 2. Особистість та її властивості 6 3. Основні закономірності педагогіки 9 Література 13

Співвідношення понять індивід, особистість, індивідуальність

1. Визначення понять індивід, особистість, індивідуальність 3 2. Компоненти структури особистості та її складові 4 3. Психологічна структура особистості 6 4. Особистість та індивідуальність 7 Висновок 12 Список використанної літератури 13

Соціологія особистості

Вступ 3 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА СУСПІЛЬСТВО: СПЕЦИФІКА ВЗАЄМОДІЇ 4 2. ТИПОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТЕЙ У. ТОМАСА ТА Ф. ЗНАНЕЦЬКОГО 7 3. ОСОБИСТІСТЬ У КРИЗОВОМУ СОЦІУМІ 10 Висновки 13 Література 14

Вплив особистості на групу, та групи на особистість

ВСТУП 3 1. Особистість у групі 4 2. Вплив особистості на групу 14 3. Вплив групи на особистість 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28