институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи її удосконалення ( на прикладі магазину «Велика Кишеня»)

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 43 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи її удосконалення ( на прикладі магазину «Велика Кишеня»)

ВСТУП 3
1. Теоретичні основи комерційної діяльності підприємства 5
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 9
3. Напрямки здійснення комерційної діяльності 18
4. Аналіз стану закупівельної роботи на підприємстві 24
5. Оцінка ефективності комерційних угод 28
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31
ДОДАТКИ 35

Cмотрите также:
Організація торгово-технологічного процесу у супермаркеті (на прикладі супермаркету «ВЕЛИКА КИШЕНЯ»)

ВСТУП 2 1 ЗМІСТ ТОРГОВЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В МАГАЗИНІ ТА ПРИНЦИПИ ЙОГО РАЦІОНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 1.1 Сутність та основні елементи торговельно-технологічного процесу в магазині 4 1.2 Принципи побудови організаційної структури магазину 14 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В СУПЕРМАРКЕТІ «ВЕЛИКА КИШЕНЯ» 18 2.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 18 2.2 Устрій і планування супермаркета 19 2.3 Організація торгово-технологічного процесу в супермаркеті 26 3 ШЛЯХИ ПОКРАЩАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В СУПЕРМАРКЕТІ «ВЕЛИКА КИШЕНЯ» 33 ВИСНОВОК 39 ЛІТЕРАТУРА 41

Планування розвитку активів торговельного підприємства (додаткові потреби в них) (на прикладі групи компаній “Велика кишеня”)

Вступ 3 І. Теоретичні засади планування розвитку активів торговельного підприємства 5 1.1. Економічна сутність та класифікація активів 5 1.2. Показники оцінки ефективності управління активами торговельного підприємства 13 1.3. Методичні підходи до планування потреби у прирості активів 19 ІІ. Аналіз ефективності управління активами групи компаній "Велика кишеня" 33 2.1. Аналіз динаміки та структура активів підприємства 33 2.2. Оцінка зміни активів за рахунок зміни окремих факторів 37 2.3. Аналіз ефективності управління активами 40 ІІІ. Планування розвитку активів " Великої Кишені" на І квартал 2005 р. 43 3.1. Обрунтуванння додаткової потреби у активах на плановий період 43 3.2. Шляхи покращення ефективності управління активами 47 Висновки і пропозиції 57 Література 64

Комерційна діяльність оптового торговельного підприємства та шляхи її удосконалення

ВСТУП 3 1. Класифікація оптових торговельних підприємств 5 2. Організація збутової діяльності торговельного підприємства 12 3. Закупівельна діяльність торговельного підприємства 20 4. Економічна характеристика оптового підприємства ТД «Валенсія» 23 5.Особливості торговельно-технологічних процесів 27 6 Шляхи підвищення результативності комерційної діяльності ТД «Валенсія» 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

Розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Корпоративний характер організації 4 2. Збір інформації про діяльність організації 5 3. Висновки стратегічних напрямків (PR-діяльності) 8 4. Основні етапи PR-програми 11 5. Визначення ефективності 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 Метою роботи є розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства. Завданнями роботи є: - провести дослідження в сфері комунікацій, що проводить роздрібне торгівельне підприємство ЗАТ; -дослідити комунікаційні заходи підприємства; - здійснити оцінку результатів реалізації PR-програми. - запропонувати напрями удосконалення комунікативної політики підприємства ЗАТ. Проведення дослідження дозволить на прикладі конкретної фірми розглянути процес здійснення рекламно-маркетингової комунікації та розробити конкретні пропозиції щодо комунікаційної діяльності роздрібного торгового підприємства ЗАТ.

Комерційна діяльність фірмового магазину

План 1. Основна частина 3 1.2. Питання комерційної діяльності та сутність фірмової торгівлі 3 1.2. Характеристика торгового підприємства 7 1.2.1. Вивчення попиту споживачів 11 1.2.2. Вивчення стану ринку товарів 11 1.2.3. Джерело закупівлі товарів 13 1.2.4. Порядок заключения договора поставки, его содержание 14 1.3. Організація продажу товарів 16 1.4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності 17 2. Вивчення комерційної діяльності фірмового магазину 22 2.1. Організація постачання магазину 22 2.2. Організація завезення товарів 23 3. Заключна частина 26 3.1. Висновки та пропозиції 26 3.2. Додатки 28 3.3. Література 33

Рекламна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи підвищення її ефективності (на прикладі ПП)

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 Розділ 2. Аналіз рекламної програми підприємства та рекламних засобів 17 Розділ 3. Оцінка ефективності реклами в магазині. 24 Висновки. 41 Список використаної літератури 43

Організація роздрібного продажу товарів у супермаркеті та шляхи її удосконалення на прикладі ЗАТ „Фуршет” ДП „Продмережа”

ВСТУП 3 1. Організація роздрібного продажу та обслуговування покупців у роздрібній торгівельній мережі 5 2. Фактори що впливають на організацію роздрібного продажу товарів у супермаркеті 12 3. Аналіз ефективності організації роздрібного продажу товарів у ДП „Продмережа” магазині „Фуршет” 18 4. Шляхи удосконалення організації роздрібного продажу товарів у ДП „Продмережа” магазині „Фуршет” 32 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37

Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі "Назва")

Вступ 3 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 6 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз і оцінка товарного асортименту магазину 16 4. Дослідження стану товаропостачання 23 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 24 Висновки 37 Використана література 40

Комерційна діяльність підприємства

Вступ Розділ 1. Поняття комерційної діяльності Розділ 2. Ефективність комерційної діяльності торговельного підприємства на прикладі ТОВ „Вінпро” Висновки та пропозиції Список використаної літератури