институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічне маркетування

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічне маркетування


ВСТУП 1
1. РОЗГЛЯД МАТРИЦІ 2
1.1. Матриця Мак-Кінсі та Ансоффа 3
2. ОСНОВНІ СИНТЕТИЧНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 8
ВИСНОВКИ 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16

Cмотрите также:
Стратегічне планування на вітчизняних підприємствах

Вступ 3 1 Стратегічне планування організацій 5 2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9 3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16 4 Стратегічні «вікна» 19 5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21 Висновки 27 Список літератури 29

Стратегічне бачення та стратегічна позиція

ЗМІСТ 1. Стратегічне бачення та стратегічна позиція 3 2. Портфельний аналіз у розробці стратегій – сутність та етапи 9 Список використаної літератури 15

Стратегічне та оперативне планування інновацій

План: 1. Науково-технічна та інноваційна діяльність як сфера державної політики 2. Стратегічне та оперативне планування інновацій 3. Приклад інновації за будь-якою класифікаційною ознакою

Стратегічне і оперативне планування інновацій

Зміст Вступ 3 1 Зміст науково-технологічного прогнозування 3 2 Інноваційно-аналітична етап функціонально-вартісного аналізу 7 3 Стратегічне і оперативне планування інновацій 10 Висновки 14 Використана література 15

Стратегічне і оперативне планування інновацій

Зміст Вступ 3 1 Зміст науково-технологічного прогнозування 3 2 Інноваційно-аналітична етап функціонально-вартісного аналізу 7 3 Стратегічне і оперативне планування інновацій 10 Висновки 14 Використана література 15

Стратегічне планування менеджменту

Зміст 1. Стратегічне планування менеджменту……………….………….3 2. Використана література………………………………………….12

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Стратегічне планування на підприємстві 6 1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29 2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36 Висновок 45 Література 48

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Стор. Вступ 3 1 Стратегічне планування на підприємстві 6 1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21 1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29 2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36 Висновок 45 Література 48

Стратегічне планування маркетингу

Вступ3 1.Стратегічне планування організацій4 2. Програма впливу ринкової стратегії на прибуток8 3. Загальна стратегічна модель Портеру9 Висновки10 2. Маркетинг некомерційних організацій і державних установ12 Вступ12 1. Сутність державного маркетингу12 2. Методи державного маркетингу на прикладі ринку освітніх послуг14 Висновки19 Задача21 Бібліографічні посилання22

Стратегічне планування

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................... 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5 1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7 1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8 1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11 1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15 1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19 Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23 2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23 2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24 2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28 Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40