институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Структура педагогічної системи навчального процесу

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Структура педагогічної системи навчального процесу


Вступ 2
1. Педагогічний процес як система 3
2. Структура педагогічної системи, історичний аспект 5
3. Структура педагогічної системи навчального процесу. 11
Висновки 13
Список використаної літератури 14

Cмотрите также:
Місце і роль викладача в діяльності щодо проектування конструювання організації навчального процесу

Вступ 2 Розділ І. Організація навчального процесу. 6 1.1. Визначення поняття «процес навчання». 6 1.2. Основні компоненти процесу навчання. 10 1.3. Методологічні підходи до навчального процесу. 12 Розділ ІІ. «Проектування» та «прогнозування» в навчальному процесі. 14 2.1. Поняття «проектування» в структурі навчального процесу. 14 2.2. Методологічні засади прогнозування. 24 Розділ ІІІ. Викладач в системі навчального процесу. 30 3.1. Сутність педагогічної підготовки викладача у вищих навчальних закладах. 30 3.2. Психологічні особливості педагогічної взаємодії викладача і студента у навчанні. 39 Висновки 48 Список використаної літератури 50

Освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів

Вступ 3 1. Організація навчального процесу у коледжі як педагогічна проблема 4 2. Особливості організації навчального процесу у коледжі економічного профілю в умовах ступеневої підготовки фахівців 9 3. Обґрунтування концепції проектування дидактичної системи підготовки бакалаврів економіки 14 Висновок 22 Література 25

Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу

Зміст Вступ 3 1. Історичний і теоретичний аспекти активізації навчального процесу 4 2. Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу 7 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу

Зміст Вступ 3 1. Історичний і теоретичний аспекти активізації навчального процесу 4 2. Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу 7 Висновки 13 Список використаної літератури 14

ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 12 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 17 2.1. ПЛАНУВАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 17 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Основні елементи навчального процесу

1. Поняття та основні елементи навчального процесу 3 2. Форми навчання 6 3. Контрольні заходи 14 Література 17

Основні елементи навчального процесу

1. Поняття та основні елементи навчального процесу 3 2. Форми навчання 6 3. Контрольні заходи 14 Література 17

Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи

1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14

Технологія дистанційного навчання. Науково-методичне забезпечення навчального процесу

1. Технологія дистанційного навчання 3 2. Науково-методичне забезпечення навчального процесу 8 3. Розробіть ділову гру (власний варіант теми) 10 Список використаної літератури 11

Структура педагогічної діяльності викладача

Зміст Вступ 3 1. Викладання, як організаційно-управлінська діяльність 5 2. Специфіка педагогічної діяльності та структура педагогічних здібностей 10 3. Стиль педагогічного спілкування 13 Висновок 16 Список використаної літератури 18