институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічне управління

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 26 | Год: 2012 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічне управління


1. Вибрати Підприємство (установу, організацію) 2
2. Проведення аналізу фінансового стану та SWOT-аналізу ТОВ „Ультерра-Україна”. 4
3. Розробити варіанти стратегічних управлінських рішень ТОВ „Ультерра-Україна”. 21

Cмотрите также:
Стратегії управління персоналом на підприємстві

Вступ 3 Розділ І. Стратегія підприємства та управління персоналом 5 1.1 Сутність стратегії управління 5 1.2 Розвиток управління персоналом 7 1.3 Роль управління персоналом в стратегічному плануванні 9 Розділ ІІ. Стратегічне управління персоналом 12 2.1 Стратегія управління персоналом 12 2.3. Змінна роль управління персоналом 16 Розділ ІІІ. Стратегічне управління на прикладі фірми „Техноконтур” 19 3.1. Характеристика фірми „Техноконтур” 19 3.2 Організаційна структура управління фірмою 21 Висновки 23 Література 25

Поняття управління проектами в сфері охорони здоров’я

Вступ 3 1. Основи управління проектами в підприємництві 4 2. Складові соціального середовища проекту 12 3. Проектний підхід в підприємництві 17 4. Стратегічне управління системою охорони здоров’я в умовах соціально-економічних та суспільно-політичних трансформацій 21 5. Стратегічне управління системою охорони здоров’я: інноваційний аспект 25 6. Напрями інноваційних перетворень системи охорони здоров’я в Україні 29 Висновки 33 Література 36

Стратегічне планування на вітчизняних підприємствах

Вступ 3 1 Стратегічне планування організацій 5 2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9 3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16 4 Стратегічні «вікна» 19 5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21 Висновки 27 Список літератури 29

Стратегічне планування

Вступ 3 Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5 1.1.Сутність стратегічного управління. 1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6 1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11 Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування в туристичній організації “Гранд" 12 2.1. Туристична організація „Гранд" 2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19 2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27 Висновки та пропозиції Список використаної літератури 32

Ліцензія як інструмент передачі інновацій: сутність та класифікація

План 1. Ліцензія як інструмент передачі інновацій: сутність та класифікація. 2. Характеристика патентної форми захисту інтелектуальної власності. 3. Інноваційні стратегії підприємств. 4. Стратегічне управління інноваційною діяльністю. Елементи стратегічного вибору. Вплив технології на стратегічне управління.

Стратегічне планування

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................... 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5 1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7 1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8 1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11 1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15 1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19 Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23 2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23 2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24 2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28 Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40

Стратегічний менеджмент

1. Основні етапи маркетингового управління організацією 2 2. Стратегічне управління як система 9 3. Зміст і структура стратегічного плану 15 Література 21

Підсумки розвитку стратегічного кадрового менеджменту в концепціях і теоріях соціального розвитку і управління

Вступ. 3 1. Визначення мети та основи сучасної концепції управління персоналом. 3 2. Методологічні засади управління персоналом 7 3. Управління персоналом та стратегічне планування. 11 Висновки. 15 Література. 17

Стратегічне управління

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................... 3 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління............................................. 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5 1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7 1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………........ 8 1.2.2. Критерії та класифікація цілей…………………………………………......... 11 1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища........................................ 15 1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.......................................... 20 2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК.......................................... 23 2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища......................................... 23 2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК......... 27 2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК.... 30 3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства......................... 32 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 37